poniedziałek, 19 stycznia 2015

Monday...

Heii!

Jak minął Wam weekend?
Ja dostałam okropnego kataru, a muszę przyznać, że wycieranie nosa co 5 minut nie należy do moich ulubionych zajęć. Chcę Wam też podziękować za komentarze pod ostatnim postem J 


Byłam mile zaskoczona czytając tyle pozytywnych wiadomości od Was <3
Dzisiaj na angielskim okazało się, że na semestr dostałam 6, czego wcale się nie spodziewałam. Średnia podskoczyła mi teraz do 5.0!
Teraz muszę też przeprosić za brak zdjęć w ostatnich notkach. Miałam sobie zrobić sesję z 2 ciuchami, których na blogu jeszcze nie pokazywałam (jednego nie miałam jeszcze w szkole!), jakoś zabrakło na to czasu, a gdy planowałam to zrobić w sobotę – przeziębiłam się i nienajlepiej wyglądam z tym czerwonym nosem J
Na następną notkę OBIECUJĘ zdjęcia!!!



P.

28 komentarzy:

  1. Wow! Gratuluje wysokiej średniej :) Szybkiego powrotu do zdrowia.

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż... nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci zdrowia!

    http://foreveryoungbelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulację średniej :)
    też mam katar -.-
    jestemmiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nienawidzę mieć kataru :c zdrówka!
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje ocen i wysokiej sredniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuje Twoj blog od dluzszego czasu, piszesz, ze nie trzeba pytac o wspolna obserwacje, wiec w koncu licze na rewanz :)

      Usuń
    2. Ja również od dawna Cię obserwuję :)

      Usuń
  6. O to, gratuluję 6, ja muszę się postarać na 2 semestr. Nie nawiedzę jak mam katar ! :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja obserwuje ;) liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejku...ile bym dała za taką średnią ;_;
    Zdrowia życzę!

    http://werkka-werka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje oceny! Chociaż nie ma zdjęć to i tak z chęcią czytam twoje posty!
    lumiona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję 6 ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje średniej, ja na pasek musiałabym trochę poprawić :). Współczuje przeziębienia, zdrowia !

    juully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na zdjęcia ;3

    http://sweet-pen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi poniedziałek minął w sumie jak zwykle, czyli w szkole się strasznie dłużyło a w domu nim się obejrzałam była już 22 :P Czekam na zdjęcia ;) Oby katar ci szybko minął :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję 6 na koniec z angla. ;)
    Czekam na zdjęcia, buziaki.
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam w klubie również dostałam kataru, a teraz umieram w domu :(

    Zostaje u ciebie na dłużej mam nadzieję, że ty też :) mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Równie jestem przeziębiona.
    Gratuluję średniej! ♥
    http://oliviejulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje tak wysokiej sredni
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę zdrowia i gratuluje ocen! :)
    Zapraszam, dopiero zaczynam:
    http://secutexo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Grauluję średniej. Niemogę doczekać się zdjęć!
    Co powiessz na wspólną obserwację? Daj znać!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję średniej!!! Zazdroszczę :)

    ---------------------------------------
    dopiero zaczynam: mino-shi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekamy na fotki ! :)) Obserwuję :)
    http://zuzanna-ratajczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja się strasznie czuję, chyba mnie cos łapie ;c
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z kosmetycznymi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).