czwartek, 8 stycznia 2015

School and facts about me.

Heii!

Minęły dwa dni od powrotu do szkoły (przynajmniej u mnie). Środa była Ok, bo wróciłam do tej szarej codzienności nastawiona dość optymistycznie. Niestety dzisiejszy dzień... Masakra! 
Z niemieckiego na dzień dobry dostaliśmy sprawdzian, który nawet nie był zapisany w dzienniku! Nie obchodzą mnie dwie piątki, które dostałam, bo wiem, że ten sprawdzian wypadł gorzej, niż by mógł :(
Teraz przechodzę do faktów o mnie. Właściwie pojawią się też pojedyncze słowa, np. fotografia. Oznacza to, iż lubię fotografować :)

25 faktów o mnie J

1.Ulubione zespoły: 1D, Little Mix, The Saturdays
2.Piosenkarki: Selena Gomez, Ariana Grande, Edyta Górniak
3.Piosenkarze: Ruggero P.
4.Czarny, fioletowy, biały.
5.Fotografia
6.Blogowanie
7.Przerabianie zdjęć
8.Uśmiechnięta J
9.Wolę srebro od złota
10.Psy
11.Kiedys jeździłam konno
12.Muzyka
13.Lato
14.Czekolada
15.Ciuchy
16.Rysowanie i szkicowanie
17.Moda
18.Hiszpański
19.Gdyby nie moje znajome, nie czytalibyście teraz tego bloga, bo nie byłoby go.

20.Nie przepadam za lodami
21.Buty zawsze czarne
22.Mam 100 pomysłów na minutę
23.Szalona
24.Wiecznie głodna

25.Realistka

6 komentarzy:

  1. Hah, też jestem wiecznie głodna i szalona♥
    http://stylishlife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię: fotografię, blogowanie, modę, muzykę :D
    Pozdrawiam Cię.

    http://foreveryoungbelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. tez lubie 1D <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe fakty ^^. Na następny sprawdzian musimy się "przygotować" (wiesz o co chodzi? :D)

    paatryszja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post i fakty :) Można się wiele o Tobie dowiedzieć.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię 1D :)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).