czwartek, 16 kwietnia 2015

What's new?

Hej kochani!

Przychodzę do Was z nowym postem i nowym linkiem do bloga. 
Ten post chcę całkowicie przeznaczyć na ostatnie wydarzenia z mojego życia. Ostatnie notki były tematyczna i wcale nie pisałam co u mnie. Teraz mam nadzieję to nadrobić. Hmm...



Jeżeli chodzi o szkołę, to trzeba napisać o tym, że nauczyciele ostatnio zwariowali na punkcie sprawdzianów i kartkówek. Najbliższe trzy tygodnie będą pod tym względem okropne! Na szczęście w przyszłym tygodniu będzie trochę odpoczynku, gdyż 3-gimnazjaliści piszą testy. Trzy dni wolnego!
Tydzień temu byłam na zakupach i wróciłam do domu z nowymi butami i spodniami. Jutro (piątek) jadę na kolejne zakupy (pa pa, szkoło!), żeby kupić sobie dwie koszulki, jakąś cieńszą bluzkę i znając życie wyjdzie tego jeszcze więcej. Teraz możecie się domyśleć, że w poniedziałek lub czwartek zrobię haul :)
A jak tam wiosenne porządki? Jeżeli chodzi o ciuchy, to wszystko posegregowane (i tym oto sposobem pozbyłam się na rzecz mojej siostry 3 par jeansów, 1 krótkich spodenek, 2 koszulek i bluzki). Gorzej powiedzieć o pokoju i biurku :)



Z tym językiem Uta wygląda świetnie :)




P.


24 komentarze:

  1. ty się cieszysz z 3 dni wolnego, a ja wtedy piszę egzaminy :p śliczne pieski
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pieski, już myślałam że usunęłaś bloga, a tu się okazało że tylko adres jest inny :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty będziesz miała wolne i sobie odpoczniesz a ja będe wtedy pisala egzamin ehh :(
    Ładny psiak :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja posprzatalam szafe, ale jutro czeka mnie szorowanie calego pokoju i zapewne nie tylko. :D

    moze wspolna obserwacja? daj znac u mnie ;)
    http://igajab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj chyba wszędzie, w każdej szkole nauczyciele zwariowali z tymi kartkówkami i innymi metodami sprawdzania wiedzy ucznia. U mnie z wiosennymi porządkami na razie kiepsko :/ Śliczne psy! :)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też nauczyciele nie dają nam żyć.Dziś miałam sprawdzian z angielskiego oraz kartkówkę z matematyki.Nie mogę się doczekać egzaminów :/
    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pisze egzaminy ;-;
    Ah te wiosenne porządki i zakupy xd
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjecia:)

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Również się cieszę, że niedługo będą 3 dni wolne. Życzę udanych zakupów! Obserwuję :)
    Mój blog, klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze te psie kadry! Uchwycenie momentów takich jak na 1 zdjęciu, to najlepsze co może być. ;)
    Super!

    Pozdrawiam. ;)
    albumcodziennosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć! Świetny blog, napewno będę tu wpadać częściej! Z mojej strony zapraszam Cię na Konkursy internetowe obiecuję, że znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pieski ! Ja też biorę się za porządki w szafie :) dziękuję za obserwację u mnie, odwdzięxzam się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nowy post po długiej przerwie, zapraszam na bloga:)
    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba też muszę wybrać się na jakieś wiosenne zakupy ;) Poza tym - masz ładnego pieska :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie kochane! :)

    Dziękuję za obserwację, ja także obserwuję :)
    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodkie psiaki :) ten drugi prawie taki sam jak mój! :)

    Konkursy internetowe napewno znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja za rok będę pisać egzaminy gimnazjalne. Heh ja do tego mam jeszcze masę popraw. Nie wiem jak ja to wszystko ogarnę, ale dam jakoś rade :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze pieski! ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. I dobrze, że w końcu wolne. Pierwsze zdjęcie najlepsze ;)

    paatryszja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodkie pieski , tez mam ogrom kartkówek i sprawdzianów no ale trzeba z tym sobie jakoś poradzić :)
    aslongaspossible.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).