piątek, 31 lipca 2015

Cały tydzień z blogerami - piątek

Hej wszystkim! Jak już pewnie wiecie Patrycja zrobiła na swoim blogu no czyli na tym blogu akcję ''cały tydzień z blogerami '' zastałam zaproszona do tej akcji więc chętnie się zgodziłam , więc opisze swojego bloga. No to na początek nazywam się Natalia, mam 16 lat, moją pasją jest siatkówka , piła nożna , fotografowanie , a od nie dawna blogowanie. Prowadzę bloga RainbowNats ( http://stachooowiak.blogspot.com)od 2 lipca i mam nadzieję , że: będę go długo prowadzić, a blog będzie się rozwijał i zdobywał coraz więcej czytelników. Na moim blogu tak w skrócie można znaleźć ;
DIY- na razie jest jeden ale na pewno będzie więcej ;)


OUTFITY- przeróżne stylizacje na lato, możecie się nimi zainspirować 


POSTY TEMATYCZNE- piszę o ważnych sprawach które poruszają za serce 

Na moim blogu jest tego jeszcze trochę więcej , w sumie to prawda jest taka , że dopiero zaczęłam więc tak na prawdę to się jeszcze uczę jak dobrze pisać bloga, to znaczy jak pisać żeby było to przejrzyste i miło się to czytało. Dlatego ,że blog ma nie cały miesiąc postów jest tylko około 12 ale obiecuje że będzie ich dużo dużo więcej. Miło mi będzie jak zaglądniesz na bloga , napiszesz co o nim sądzisz i jak mi idzie to prowadzenie bloga w końcu człowiek uczy się na własnych błędach dlatego serdecznie zapraszam na mojego bloga http://stachooowiak.blogspot.com/ , każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
 !!P.S. Pozdrawiam wszystkich moich czytelników!!
i chce jeszcze raz podziękować za to zaproszenie 

5 komentarzy:

  1. Na pewno odwiedzę bloga. Może znajdę jakieś fajne DIY. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczy mi, że robisz DIY - już cię lubię :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam DIY !! ;P Looknę do Ciebie ;P
    Zapraszam na mojego bloga ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejny świetny blog o którym nie miałam pojęcia :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda ten koktajl!
    Mój Blog - klik!
    Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).