poniedziałek, 27 lipca 2015

Cały tydzień z blogerami - poniedziałek

Hejka,

jestem Under z bloga http://sometimes-my.blogspot.com/ Zostałam poproszona o rozpoczęcie "całego tygodnia z blogerami", korzystając z okazji opowiem wam coś o sobie i moim blogu. ;)

Zaczynając bardzo ogólnie mam 15 lat. Miałam już kilka blogów, ale okazywały się nie być tym na co liczyłam. Jednak jak do tej pory ten sprawia mi najwięcej przyjemności. Chyba dlatego że piszę tam o rzeczach które mnie interesują i które są mi w pewien sposób bliskie. Więc w "blogoswerze" jestem już jakiś czas, ale aktualnego bloga mam od niedawna, bo mniej więcej od początku wakacji. Jednak minęła już prawie połowa ( tak wiem nie muszę przypominać i dołować nas tą wiadomością :P ) a ja nadal piszę z taką samą przyjemnością jak na początku.


Na moim blogu niedawno pojawiła się notka o tańcu, http://sometimes-my.blogspot.com/2015/07/taniec-moja-pasja.html  bo jest to moja pasja. Tańczę od małego, ale z dość długą przerwą. Daje mi to bardzo dużo radości, bo mogę wyrazić tym siebie. Chociaż niby wszyscy tańczymy to samo, to każdy tańczy po swojemu. I to jest właśnie takie piękne w tańcu.



Na moim blogu pojawiają się głównie wpisy tematyczne, ze względu na to że takie i najbardziej odpowiadają i lubię wyrażać swoją opinię na dane tematy. I z własnego doświadczenia wiem że opowiadanie co się dzisiaj robiło nie jest jakoś strasznie interesujące. :P Chociaż, że dopiero zaczynam napisałam już sporo wpisów w których poruszyła jakiś temat więc raczej każdy znajdzie coś dla siebie :) I to właśnie najbardziej lubię w pisaniu takich postów, że każdy znajdzie coś dla siebie, że nie wszyscy patrzą na daną sytuację tak jak ja i mają odmienne zdanie przez co w komentarzach można nawiązać ciekawe rozmowy, i to daje naprawdę dużą satysfakcję. Ja osobiście bardzo lubię kontakt z ludźmi którzy czytają mojego bloga więc często odpisuję na komentarze, oczywiście nie wszystkie, ale na te które zasługują na odpowiedź. :)

Mam nadzieje że zachęciłam was do zajrzenia na mojego bloga :3
Buziaki, Under :*









9 komentarzy:

  1. Fajna ta akcja ''cały tydzień z blogerami'' :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bom dia
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular! Fiquei muito feliz em te conhecer.

    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  3. wow podziwiam, że umiesz zrobić szpagat :D na pewno zajrzę na twojego bloga ;)
    pozdrawiam!
    polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bloga Under kojarzę, bo czasami tam zaglądam :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. z chęcią zajrzę na twojego bloga :) też chce umieć robić szpagat ..:< :P
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie fajny ten pomysł tygodnia z blogerami. Ogólnie podoba mi się prezentacja więc może zajrzę :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Łoo brawo za szpagat! Dla mnie sztuka nie do opanowania!

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny post! ja to szpagatu w życiu nie zrobię, mimo że nie tak dużo brakuje haha xD
    już odwiedziłam blog i zostawiłam komentarz :)

    http://sotiens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).