piątek, 2 października 2015

DBzP #1 Jak zrobić nagłówek na bloga?


Heii!

Tym razem przychodzę do Was z nową serią, czyli 'Design bloga z Paulan'. Nazwijmy, że jest to post próbny i jeżeli seria Wam się spodoba, to będę ją kontynuować. Dzisiaj pokażę Wam jak zrobić samodzielnie nagłówek na bloga, nie potrzebując programów graficznych.



1. Wejdź np. na stronę Tumblr.com i poszukaj 3 obrazków (oczywiście Ty możesz wybrać  dowolną ilość). Zapisz je na pulpicie laptopa/komputera.

2. Wejdź na stronę https://pixlr.com/express/.

3. Wybierz  kolaż.



4.Dodaj zdjęcia.

5.Zapisz.


6.Otwórz zapisany nagłówek w paint.

7.Przedłuż górę (musisz obrócić obraz o 180 stopni (obraz, przerzuć) - potem znowu obróć) i napisz, np. link do bloga. Wybierz ładną czcionkę, kolor,  i gotowe!

Oto mój nowy nagłówek :)


Podoba Wam się ta seria?
Co chcielibyście zobaczyć w następnym DBzP?

41 komentarzy:

  1. Fajne, bo mega łatwe, ale jednak wolę moje picmonkey, bo mam wszystkie efekty w jednym miejscu i mogę więcej pokombinować :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam takiego sposobu. :D

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czasem robię nagłówki w pixlr ale bardziej polecam picmonkeys.com ♥

    Obserwacja za obserwację ? ;3 Daj znać u mnie ;)

    [mój blog ---> KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny,przejrzysty poradnik, ja jednak wolę gotowe szablony :)
    royal-girll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna zmiana, ja też ostatnio zmieniam nagłówek, a raczej jego czcionkę ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny 'instruktarz' :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Swój nagłówek zrobiłam tak samo :)

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. prosty, szybki i efektowny sposób na zrobenie nagłówka :)
    fajnei ze o tym napisałaś, na pewno komuś się przyda :D
    pozdrowionka Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. przydatny post :)


    Pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx jesli możesz kliknij w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł ,3
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nagłówek śliczny :)
    Bardzo przydatny post :) myślę, że pomoże wielu osobom :)
    Pozdrawiam ; *
    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. przydatne :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przydatny post. Na pewno kiedyś korzystam! :)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezwykle przydatny wpis :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki, jesteś wielka :D.
    p.s: Bardzo ładny nagłówek.
    zapraszam do mnie:
    swiatsilver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. łatwo i szybko:) Super nagłówek!

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo pomocny post ;)
    http://usmiechemzmieniajacswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny nagłówek, fajnie że pokazałaś jak go zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł na nagłówek, dobrze zrobiony! :)


    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny blog, bardzo fajnie piszesz!
    Zapraszam NOWA NOTKA
    pozdrawiam
    obs za obs? kom za kom ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing pictures!!!! I love this post!!!!
    Would you like if we were to follow each other ? I would be happy . this is my link
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/
    kiss
    Lory

    OdpowiedzUsuń
  22. przydatny poradnik :D
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny blog. Jesteś sliczna :) pozdrawiam :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za spam. W tym poście nie dodawałam nawet swoich zdjęć.

      Usuń
  24. Super wpis, ja właśnie zastanawiam się nad zmianą nagłówka :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietny wpis, bardzo lubię porady dla blogerów:)
    Z chęcią czytalabym więcej na ten temat :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko:*
    Ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wreszcie trafiłam na coś czego szukałam od dawna!
    Bardzo przydał mi się Twój post :) Gdyby pojawiło się więcej takich porad myślę, że wielu osobom by one ułatwiły życie.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam też do mnie :3

    http://my-fashion-stylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post! Czekam na coś nowego! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Przydatny post :)

    http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. O matko mega mi pomogłaś! :*
    obserwuje i licze na to samo :)
    fajny blog! Śliczna jesteś :)

    zapraszam do mnie :)

    kana-kaana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Kolejny komentarz "jesteś śliczna", a ja nawet żadnych swoich zdjęć nie dodawałam.

      Usuń
  30. Super, ja akurat uzywam photoshopa do robienia swoich naglowkow :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  31. Według mnie takie nagłówki są dość oklepane ;/
    Zapraszam do siebie! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).