poniedziałek, 30 maja 2016

Modowy szkicownik



 Hej!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją książki "Modowy szkicownik. Wykreuj i narysuj własny styl" Robyn Neild. 


O książce:

Przedstawiamy inspirującą kolekcję rysunków mody stworzoną przez profesjonalistkę z branży, Robyn Neild, która zapewni ci wiele godzin kreatywnej zabawy. Adresowana jest do wszystkich świadomych mody osób, które uwielbiają rysowanie, projektowanie i bazgranie. Cudowne ilustracje ukazują stroje i akcesoria, czerpiąc natchnienie z mody ulic wielkich miast, stylizacji weekendowych i wakacyjnych, strojów zakładanych na eleganckie okazje lub zaobserwowanych podczas niezobowiązujących wieczorów. Uzupełniaj szczegóły, wcielając się w rolę modowego guru. Zostań stylistą, artystą makijażu, projektantem obuwia i dziennikarzem modowym! Czerp z własnej wyobraźni i otoczenia, by nadać ostateczny kształt kolekcjom haute couture.



"Modowy szkicownik" to kolejna kreatywna książka od wydawnictwa Kaktus. Znajdziemy w niej wiele wspaniałych stylizacji, które musimy tylko ozdobić własnymi wzorami i dokończyć projekt. Sami tworzymy makijaż, akcesoria i buty. W książce znajdziemy stroje eleganckie, sportowe, wakacyjne i te codzienne. Wystarczy trochę kreatywności, szkicownika i pisaków. Projektowanie jest świetnym pomysłem na zrelaksowanie się po całym dniu szkoły/pracy. Możemy oderwać się od rzeczywistości i wkroczyć do świata ubrań i szalonych wzorów czy fasonów. "Modowy szkicownik" to 128 stron kreatywnej zabawy dla osób w każdym wieku. Czego chcieć więcej? :)



34 komentarze:

  1. Ciekawie wygląda! <3
    Z chęcią bym sobie go kupiła, jednak mam 3 antystresowe kolorowanki, których nie mam czasu kolorować.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie. Lubię sobie poszkicować modę więc to może mi pomóc.
    Mój blog
    Mój kanał
    FanPage

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy wczułabym się odpowiednio do tego szkicowania, ale dobry sposób na spedzenie wolnego czasu albo na zabicie nudy:)
    zajrzyj do mnie, będzie mi miło! http://my-place-to-relax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka ciekawie się prezentuję, ale ja nie lubię rysować,szkicować,malować itp,więc niestety nie jest ona dla mnie :(
    Pozdrawiam =)
    Buziaki !!! liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie by się to nie sprawdziło :) Nie przepadam za rysowaniem,ale ostatnio wzięłam się za kolorowankę dla dorosłych :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tej książce i sama zastanawiam się nad jej zakupem ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie za bardzo przepadam za projektowaniem ubrań. Lubię,a wręcz kocham rysować,ale czuję, że w moim przypadku taki szkicownik by się nie sprawdził. Nie przeczę jednak, że jest to ciekawa alternatywa dla tych, których takie coś kręci. :)
    Dziękuję za każdy komentarz na moich blogach.:)
    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna myślę nad zakupem takiej kolorowanki, ale niestety nie miałaby czasu, aby je kolorować...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda na fajną ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo nie słyszałam o tej książce, ale wydaje się naprawdę ciekawa :D

    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej to chyba najlepsza wersja tych kolorowanek jaką widziałam :D

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne dla mojej siostry artystki! :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej zainteresował mnie wątek z dziennikarzem modowym, chyba się skuszę :D

    mystery-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne są te książki z tej serii, bardzo kreatywne.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa książka, uwielbiam te bardzo kreatywne wydania
    mam ABC moich uczuć i jestem bardzo zadowolona z tej książki ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawie wygląda ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla osób, które mają dużą wyobraźnię, idealna "książka" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam zdolności rysowniczych, ale nadrabiam kreatywnością, więc myślę, że byłaby przy tym niezła zabawa ;D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnee to :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/06/coraz-blizej-lata.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawie wygląda i na pewno pobudza kreatywność :)
    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. wow! świetne szkice
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda ciekawie, chociaż ja takimi rzeczami raczej się nie interesuję. Mimo wszystko myślę, że to dobra zabawa dla osób, które tę modę lubią. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ją i czas sie chyba dokładniej jej przyjrzeć :) Wydawnictwo Kaktus oczarowało mnie antystresowymi kolorowankami :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam pierwszą część i po uzupełnieniu kilku stron odłożyłam ją w kąt :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super tu u Ciebie :) projektój projektój i raz jeszcze projektój, powodzenia w tej dziedzinie ! :)
    http://trzy-piksele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Książka wydaje się fajna jednak ja nie przepadam za takimi rzeczami
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie widziałam nigdzie jeszcze tej książki, ale wygląda ciekawie :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie widziałam takiej książki, a szukałam kiedy miała fazę, że chce zostać projektantką mody :)

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie słyszałam jeszcze o tej książce :) ale wydaje się być ciekawa, z pewnością świetnie rozwija kreatywność.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwszy raz słyszę o tej książce, ale myślę że jest interesująca, zwłaszcza dla osób które interesują się modą

    https://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie słyszałam jeszcze o tym :O

    http://majaikarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa książka :)

    Ja dopiero zaczynam, ale
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).