poniedziałek, 23 maja 2016

Q&A #2

Uwaga! Niestety przy publikowaniu tego posta wystąpiły problemy ze czcionką. Mimo ciągłego poprawiania jest cały czas za mała i ma różne wielkości. Proponuję czytanie tego posta na komputerze/laptopie, gdyż na nich nie ma takiej różnicy i łatwiej się czyta.

Heii! 
Zgodnie z obietnicą, dzisiaj mam dla Was Q&A. Łącznie nazbierało się około 50 pytań i nie wiedziałam czy zrobić jednego posta z 50 odpowiedziami, czy 2 notki z 25. Na snapie (paulanblog) spytałam się Was o to i po przeczytaniu odpowiedzi zdecydowałam się rozłożyć pytania na 2 posty. Zapraszam na pierwszą część :)


~~~

1.Masz jakiegoś idola (jeśli tak to jakiego)?
Tak, mam. Stali czytelnicy pewnie wiedzą, że są to Selena Gomez, Ariana Grande i 1D (pisałam o nich w tym poście).

2.Jaki rodzaj muzyki słuchasz?
Nie ograniczam się do jednego. Słucham wszystkiego oprócz disco polo i country  :)

3.Masz jakieś zwierzęta w domu?
Biorąc to pytanie dosłownie - nie, bezpośrednio w domu nie mam zwierzaka :)

4.Kim się inspirujesz?
W odpowiedzi na to pytanie oczywiście nie może zabraknąć Seleny i Ariany. Z blogosfery taką najbardziej inspirującą (wg mnie) osobą jest Lucy.

5.Jakie było najpiękniejsze miasto które odwiedziłaś?
Chyba była to Warszawa (o wyjeździe tam pisałam tu). W stolicy jest wiele wspaniałych zabytków, a także bardzo popularne Złote Tarasy (w których miałam okazję być). Nie muszę też chyba wspominać, że widok Warszawy nocą to coś pięknego :)




6.Jaki kraj chciałabyś odwiedzić?
Zdecydowania Hiszpanię! Uwielbiam język hiszpański i kulturę tego kraju. Mam nadzieję, że w najbliższych latach tam pojadę.

7.Twoja ulubiona gra z dzieciństwa to:
Hmm... W dzieciństwie grałam w różne gry planszowe, ale moimi ulubionymi były chińczyk i warcaby :)

8.Lubisz chodzić na wysokim obcasie?
To zależy jak wysokim : ) Do 6cm nie mam nic przeciwko, ale 10 czy 12 to już lekka (duża) przesada :)

9.Bez czego nigdy nie wychodzisz z domu?
Jedyną ‘stałą’ rzeczą, która przychodzi mi do głowy to telefon. Jest kilka innych drobiazgów, które też często mam przy sobie, ale jednak nie zawsze.

10.Czy rok 2015 uważasz za udany?
Tak i nie. Zawsze znajdą się takie momenty, które wspominamy dobrze, ale są też te gorsze. Po szczerości nie ma takiego roku, który możemy wspominać w 100% dobrze. Zawsze znajdzie się coś złego czy smutnego.

11.Jak opisujesz swój styl?
Wydaje mi się, że jest dość oryginalny. Zawsze staram się łączyć dwa pasujące do siebie kolory, a do tego dokładam coś (w pewnym sensie) niepasującego, np. czarne spodnie, biała bluzka i... zielony, neonowy zegarek. Lubię też łączyć style, np. coś eleganckiego i coś sportowego. Oczywiście to tylko przykłady, które miały Wam mniej-więcej zilustrować mój styl. Ze względu na pewną specyfikę nie podoba się on różnym osobom, ale każdy ma swój gust.

12.Czy masz ulubioną książkę/ serie, którą mogłabyś czytać ciągle?
Jest naprawdę wiele takich książek i serii :) Np. "Władca pierścieni", "Hobbit", "Harry Potter", "Selena Gomez - księżycowa dziewczyna"... 

13.Czego nienawidzisz robić?
Pomyślmy... Sprzątać, uczyć się, wcześnie wstawać, chodzić w deszczu, robić zadań domowych, chodzić do szkoły ;)

14.W co byś się nigdy się nie ubrała?
W ubrania typowo z lat 70 czy 80. 

15.Ulubiony owoc?
Banan :D

16.Czy widzisz się za 10 lat na blogu?
Szczerze mówiąc - nie wiem. Mam nadzieję, że jeszcze bardzo, bardzo długo będę mogła blogować, ale czas pokaże.

17.Jaka jest Twoja ulubiona pora roku? Dlaczego?
Zdecydowanie lato. Wakacje, moje imieniny i urodziny, dużo czasu wolnego, upały (które jako nieliczna osoba uwielbiam). Nic dodać, nic ująć.

18.Czy miałaś kiedyś myśl o usunięciu bloga?
Nigdy :) W pierwszym roku blogowania miałam miesięczny kryzys, ale nawet wtedy nie pomyślałam, żeby usunąć bloga.

19.Dlaczego akurat Paulan?
Odpowiedź na to pytanie kryje się tu :)
(Zapraszam do zakładki "O mnie")

20.Masz ulubiony zespół?
Mam kilka zespołów, które bardzo lubię. Są nimi 1D, Little mix, The Saturdays i 30 Seconds to Mars.

21.O jakiej tematyce najbardziej lubisz blogi?
Nie ma takiej jednej jedynej tematyki. Lubię blogi modowe, lifestyle'owe i te z wpisami tematycznymi i przemyśleniami.

22.Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
Ponownie zapraszam do zakładki "O mnie" klik :)



23.Jak sobie wyobrażałaś to wszystko na początku? 
Myślę, że podobnie jak teraz, tylko moje wpisy i wygląd bloga były bardzo amatorskie ;)


24.W jaki sposób szukasz weny do pisania bloga?
Szukam różnego rodzaju inspiracji, a czasami pomysły na post pojawiają się zupełnie przez przypadek.

25.Jak będzie wyglądał twój blog za 5 lat :)?
Mam nadzieję, że wszystko będzie jeszcze bardziej dopracowane, a przede wszystkim, że blog dotrwa do tego czasu :)






54 komentarze:

  1. Generalnie blog jest fajny, aczkolwiek czcionka zdecydowanie za mała!
    Świetne odpowiedzi:)
    Początki zawsze bywają najtrudniejsze. Pozdrawiam:)
    http://my-place-to-relax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież napisała, że to jakiś błąd :)

      Świetny post, można się dużo dowiedzieć :D
      mybeautifuleveryday.blogspot.com

      Usuń
  2. Już przy pierwszej odpowiedzi uśmiechnęła mi się mordka bo także uwielbiam Ariane, Selene i 1D! Nie wiem czy to kwestia mojego ekranu, ale literki w poście są bardzo małe i trudno cokolwiek przeczytać.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi. Też uwielbiam Arianę :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabyś zwiększyć tekst bo nic nie widać
    Mój blog
    Mój kanał
    FanPage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś czytać jej notkę, dlaczego takie małe literki są :)

      Usuń
  5. Q&A zawsze fajne się czyta:) w zeszłym roku byłam w Hiszpanii i jest piękna! Trzymam kciuki, żeby udało Ci się odwiedzic ten kraj.

    http://wiktoriaotto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne odpowiedzi! Również nienawidzę tych samych czynności, które napisałaś pod pytaniem trzysnastym ^^ Ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne odpowiedzi, uśmiałam się. Piszesz super, Twój blog jest interesujący :)
    Tylko gdyby troszkę większa czcionka byłoby perfecto! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna sprawa z pytaniami i odpowiedziami - można lepiej poznać blogerkę;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli obcasy to tylko powyżej 10 cm! :) Zastanawia mnie to czy masz zwierzaki poza domem. Odpowiedziałaś w tajemniczy sposób. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też lubię Selene Gomez , a moja ulubiona jej piosenka to "Hands to myself":) Świetne odpowiedzi :* Mogę cię prosić o klik w ruchomą reklamę ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne odpowiedzi :)
    Zapraszam na wpis w sobotę rano :) CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  12. Też podoba mi się hiszpański. :D Fajne Q&A, może się o tobie wiele dowiedzieć. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym roku jadę do Hiszpanii, mam nadzieję, że będzie fajnie!
    Również lubię 1D :>

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe odpowiedzi :) Również lubię 1D, a HP mogę czytać ciągle i ciągle :)

    Zapraszam do siebie:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wczoraj miałam dokładnie ten sam problem z czcionką co ty... zresztą możesz zobaczyć :P Mega dużo odpowiedzi. Fajnie, że ci się chciało :)

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. dostałaś świetne pytania :) na większość
    odpowiedziałabym tak samo albo bardzo podobnie ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne pytania i fajne odpowiedzi :) ślicznie wyglądasz :*

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne odpowiedzi ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz trochę jak Łucja z Narni ;)
    Zapraszam na konkurs, będzie mi miło jeśli weźmiesz udział. ;)
    http://pbdamian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uwielbiam łączyć rzeczy eleganckie ze sportowymi. Super stylizacje z tego zawsze wychodzą ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne odpowiedzi ! :D też z domu nie wyjdę bez telefonu.
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne odpowiedzi :)
    również chciałabym pojechał do Hiszpanii
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że nie uporałaś się z czcionką, ale i tak dobrze się czyta Twoje odpowiedzi. ;) Oo tak, Hiszpania to ciekawy kraj. Życzę Ci tego, aby blog przetrwał tyle czasu i abyś czerpała z niego jak najwięcej przyjemności! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pytania i ciekawe odpowiedzi :) Można więcej się dowiedzieć o tobie :) czekam na drugą część

    + Zapraszam na konkurs u mnie WYGRAJ POST PROMUJĄCY

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Super pytania i bardzo interesujące odpowiedzi, można się troche o tobie dowiedzieć :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie, jeśli Ci sie spodoba zachęcam do obserwacji, będzie mi bardzo miło :*
    PS: odpowiadam na komentarze i obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne pytania , a odpowiedzi jeszcze lepsze!

    Lucy-lusia2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Można się sporo o Tobie dowiedzieć :) Świetny blog, dodaję do obserwowanych :*

    >zapraszam, dopiero zaczynam<

    OdpowiedzUsuń
  28. O tak Warszawa to również jedno z lepszych miejsc, które odwiedziłem. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Też miałam taki problem. I musiałam wszystko przekopiować do notatnika, usunąć post i wkleić do nowego. Wtedy problem znikł :)
    Bardzo ciekawie odpowiedziałaś na wszystkie pytania. Dobry sposób, aby poznać innych bloggerów :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawie odpowiedziałaś na wszystkie pytania bez zanudzania. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/szorty-z-wysokim-stanem.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Super odpowiedzi, można się wiele dowiedzieć o Tobie :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pomysł z podzieleniem posta na 2 części to dobry pomysł haha! Myślę, ze nie każdemu chciałoby się czytać aż 50 pytań i odpowiedzi. Jeśli chodzi o banany to ja kiedyś ich nienawidzilam, ale w tym roku przekonałam się do nich haha!
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobrze, że postanowiłaś podzielić pytania na dwa posty! 25 to wystarczająco :) Uwielbiam banany. Napisałas, że 10 lub 12cm obcasów to za dużo. Ja osobiście nie umiem chodzić w niższych niż właśnie 10/12 cm :D
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zostałaś nominowana do LBA!
    http://veronikakarolina.blogspot.com/2016/05/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Sama chciałabym wyjechać do Hiszpanii, marzą mi się tam wakacje, albo podróż poślubna :)
    Świetny tag-lubię takie wpisy !
    Pozdrawiam, liikeeme.blogspot.com
    Zapraszam również na konkurs na fanpage'u.

    OdpowiedzUsuń
  36. Selena i Ariana to też dla mnie inspiracja <3 W dużym w stopniu modowa, ale jest;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  37. Pojechać do Hiszpanii.. marzenie, super post i ogólnie pomysł :)
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna odpowiedzi ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. też chcę odwiedzić hiszpanie <3

    http://wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawe odpowiedzi :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  41. ooo tak hiszpania <3 :P
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też się inspiruję Sel i Ari, Lucy tez uwielbiam ale ma teraz przerwę ;/

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post ;>
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja również uwielbiam upały, a Ariana jejku...Kocham ją! hahaha

    http://millkeyshake01.blogspot.co.ke

    OdpowiedzUsuń
  44. Też kocham upały
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zauważyłam,że prawie każda polska blogerka inspiruje się Lucy :D
    Szkoda że ona teraz zapomniała o swoim blogu :/

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  46. hello,
    amaizing post and blog my blogger friends...
    ı am following you on gfc...
    if you want follow me back , please visit my blog
    soslubadem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Też nie wychodzę z domu bez telefonu
    Zapraszamy do nas
    majaikarolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Też nie wychodzę z domu bez telefonu
    Zapraszamy do nas
    majaikarolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).