sobota, 18 czerwca 2016

Poznajcie Patson



Hejka! Pewnie zastanawiacie się kim jestem? Nie dziwie wam się ,dlatego może najpierw się przedstawie. Na imię mam Patrycja. Mam 15 lat i od marca 2016 roku zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem. Dlaczego w ogóle postanowiłam blogować? Szczerze powiem, że nie wiem. Czułam taką potrzebę, dlatego stworzyłam swojego bloga o nazwie patsonblog. Nazwa pochodzi od mojego imienia jak pewnie domyśliliście się już. Na blogu staram się pisać wam recenzje, które są całkowitą prawdą na temat każdego produktu. Nie wciskam kitów, mówię prawdę i myślę, że to jest najważniejsze. Dodatkowo przygotowuje różne stylizacje, które są bardzo proste, czasami wręcz banalne, żeby pokazać moim czytelnikom, że najlepsze są po prostu zwykłe zestawy. One dają nam więcej niż te ubrania, w których dzieje się dużo.


Z okazji 100 opublikowanych komentarzy stworzyłam snapa dla moich czytelników,na którym jestem bardzo aktywna. Możecie dodawać na snapie patsonblog a na pewno nie pożałujecie. Dodatkowo prowadzę jeszcze instagrama o nazwie patrycja_popiolek, na który również zapraszam. Oczywiście podam wam również adres do mojego bloga, abyście w wolnej chwili mogli wpaść i zobaczyć co takiego tworze ;) patsonblog.blogspot.com
Myślę,że przedstawiłam się wam i opisałam co takiego tworze w internecie. Mam nadzieję, że was nie zanudziłam i chętnie przeczytacie ten post na blogu Paulan. Dziękuję za wysłuchanie i do zobaczenia ;) :*. 






Cześć, tu z powrotem Paulan. Chcę Was powiadomić i jednocześnie przeprosić za ewentualne usterki na blogu. Na stronie właśnie zmieniamy design i mogą występować problemy.

45 komentarzy:

  1. Fajnie, że zaczęłaś zabawę z blogowaniem i mam nadzieję, że będzie Ci to sprawiało jak najwięcej frajdy. :) O to właśnie chodzi! Zgadzam się, że czasami lepsze są te proste zestawy. Chociaż każdemu podoba się co innego, wiadomo. ;) Zraz wchodzę na Twojego bloga! Dobry post. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  2. To fajnie. Dzięki bloggerowi możemy. Przeżyć wspaniałe przygody .
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na posty :)

    mystery-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie bardzo ciekawie prowadzisz bloga! Będę na niego często zaglądała :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że zaczęłaś blogować. Blogowanie daje wiele radości. Chętnie wpadnę na Twojego bloga :)
    http://veronikakarolina.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia kochana!:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia i wytrwałości w realizacji marzeń i planów oraz prowadzeniu bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna decyzja odnośnie blogowania. Sama długo zastanawiałam się nad założeniem bloga, no ale jest i się cieszę że to zrobiłam. Powodzenia i wielu inspiracji życzę :* no a przede wszystkim dużo zabawy i pokazywania samej siebie :D
    pozdrawiam serdecznie :*
    PS: bardzo ładne zdjęcia :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzonka z blogowaniem!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że dołączyłaś do nas. :)Blogowanie to super sprawa i zapewniam Cię, że przekonasz się o tym nie jeden raz.
    Zapraszam do mnie
    1001zakatkowswiata.blogspot.com
    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne że dołączyłaś do świata blogowania!
    Mam do ciebie prośbę była bym ci bardzo wdzięczna gdybyś weszła na mojego bloga i klikneła w dwa linki , które są tam podane. bardzo mi na tym zależy. ♥
    Jeśli mogę ci się jakość odwdzięczyć pisz!
    Ola-Mylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :) Zaraz zajrzę na bloga!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia. :)
    okiemyesteny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia. :)
    okiemyesteny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój bloga zapowiada się ciekawie :D Zraz na niego wpadnę i z chęcią zobaczę Twoje recenzje, bo przyznam, ze lubię je czytać!
    Mogłabym prosić o kliknięcie w 2 linki w nowym poście u mnie? Z góry dziękuję!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia! :)
    Przeprowadziłyśmy pewną rewolucję na blogu! :)
    Dziękujemy za komentarz i wiarę w nas! :)
    Dodałyśmy nowy wpis, zapraszamy do wyrażenia opinii na ten temat :)
    Zmiany, zapraszamy;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawie napisany post:)

    Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno wpadnę na tego bloga, pzodrawiam :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że zaczęłaś blogować, życzę Ci wielu sukcesów , chętnie odwiedzę Twojego bloga ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Blogowanie jest super!
    Witam 💝
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/06/white-shorty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. super zdjęcia, już zaglądam na twojego bloga :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne warkoczyki
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne fotki :)
    Fajnie że zaczęłaś blogować, i dołączyłaś do blogerek:)
    Życzę wytrwawości i pomysłów :)
    Zapraszam :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne fotki :)
    Fajnie że zaczęłaś blogować, i dołączyłaś do blogerek:)
    Życzę wytrwawości i pomysłów :)
    Zapraszam :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Blogowanie to coś wspaniałego :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładny wygląd bloga :)
    zwyczajny-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wydajesz się świetną osobą, chętnie wpadnę na bloga i zobaczę co ciekawego tam tworzysz!
    Powodzenia w blogowaniu, bo blogujesz od zaledwie 3 miesięcy ♥
    Zgodzę się w 100% z tym co powiedziałaś, że najłatwiejsze stylizacje bez żadnych udziwnień wyglądają milion razy lepiej, niż te które mają miliony dodatków.
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wpadnę na bloga! Super zdjęcia <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wydajesz się być ciekawą osóbką :)
    Pozdrawiam,
    passionsmy.blogspot.com- nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  32. O fajny blog:)

    Mam małą prośbę czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście oraz w banner na pasku bocznym byłabym bardzo wdzięczna! Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post ;>

    Mój blog¦

    OdpowiedzUsuń
  33. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CallofBeauty

    OdpowiedzUsuń
  34. Życzę powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witamy, witamy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładnie Patrycji w warkoczykach:) Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Boskie zdjęcia! <3
    zapraszam do mnie : https://betheone-wam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne zdjęcia ♥

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Piekne zdjecia :)
    Zapraszam:
    lifestylleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).