niedziela, 5 czerwca 2016

Q&A #3



Hej!

Dzisiaj mam dla Was drugą część Q&A (pierwszą znajdziecie tu). Nie sugerujcie się też trójką przy tytule posta. Oznacza ona, że jest to trzeci post na blogu z pytaniami i odpowiedziami :)
Mam też dla Was kilka typowo wiosennych zdjęć. Ostatnio przeczesywałam komputer właśnie w poszukiwaniu takich fotografii, ponieważ były mi potrzebne na zajęcia artystyczne w szkole. Przy okazji przypomniały mi się różne szkolne wycieczki i inne fajne sytuacje.


~~~


26.Czy masz jakieś swoje małe uzależnienia? Jeśli tak to jakie?
Czy czytanie się zalicza? :)

27.Z jakim przedmiotem idzie Ci najgorzej?
Z matematyką i fizyką (chociaż ciężko nazwać to 'najgorzej', bo na koniec roku mam z nich 4).

28.Czy jest coś czemu nie możesz się oprzeć mimo że próbujesz? 
Czekolada. O tak...

29.Jakie są plusy i minusy blogowania?
Plusów jest całe mnóstwo. Poznajemy nowe osoby, zdobywamy nowe umiejętności (posługiwanie się kodami html i css), nieświadomie ćwiczymy ortografię i interpunkcję, mamy nową pasję i przede wszystkim grono czytelników, nawet małe, które zawsze będzie nas wspierać.
A minusy? Od czasu do czasu może nas dopaść jakiś niedowartościowany hejter, który będzie próbował nam udowodnić, jacy to jesteśmy beznadziejni. 
Moja rada - nie zwracajmy na nich uwagi i przekształćmy minus na plus. W końcu masz jeden komentarz więcej ;)

30.Co denerwuje cie w blogach innych?
Muszę przyznać, że bardzo nie lubię tych dziwacznych kursorów i tego wszystkiego, co za kursorem 'lata' :) Są też jeszcze wzajemne obserwacje/komentarze i blogi prowadzone tylko dla współprac.





31.Czy miałaś kiedyś nieprzyjemności związane z prowadzeniem bloga? (znajomi źle to przyjęli, hejterzy itp.)?
Takich sytuacji raczej nie było. Nie wszystkim moim znajomym podoba się to, że mam bloga, ale to już ich problem :)


32.Czy poznałaś osobiście już jakąś osobę dzięki blogu?
Osobiście jeszcze nie.

33.Czy masz problem z pogodzeniem nauki i bloga?

Nie. Od samego początku blogowania nie mogę narzekać na takie problemy i bez przeszkód wszystko ze sobą godzę.

34.Jaką radę dałabyś osobą które dopiero co zakładają swój blog?

Przede wszystkim, żeby szły na jakość, a nie na ilość. W tygodniu lepiej opublikować jeden post ze spójnym tekstem i dobrymi zdjęciami, niż 3 notki napisane byle jak.


35.Na czym Ci najbardziej zależy, prowadząc bloga?

Myślę, że najważniejsze dla mnie jest zadowolenie moich czytelników i przede wszystkim moje własne :)



36.,,Nadzieja matką głupich'' zgadzasz się?
Niekoniecznie. Wszystko zależy od sytuacji. Czasami ta nadzieja jest zupełnie bez sensu i od razu wiemy jak dana sytuacja się skończy, ale czasami... Jest nawet wskazana :)


37.Jakieś plany na wakacje?
Nie. Raczej nie planuję wakacji, ferii i innych dni wolnych, ponieważ często te plany nie wypalają.

 38.Czy zauważyłaś zmiany w swoim zachowaniu, samopoczuciu odkąd zaczęłaś blogować?
Myślę, że stałam się bardzie śmiała i otwarta na innych.

39.Kim chciałabyś zostać w przyszłości ?
Nie mam jeszcze konkretnych planów na przyszłość. Chciałabym jednak pracować w zawodzie, który sprawiałby mi przyjemność i który odpowiadał mojemu wykształceniu.

40.Jak tam nastroje w szkole przed wakacjami? Luz czy raczej tortura?
Raczej luz. Wielu nauczycieli nie ma, ponieważ jechali na różne wycieczki. Czasami nawet dana klasa nie przychodzi do szkoły, bo nie opłaca się iść specjalnie na jedną lekcję :)




41.Lubisz rysować?
Uwielbiam! Na blogu od czasu do czasu wstawiam posta właśnie z rysunkami :)
#1 / #2 / #3

42.Czy lubisz "Gwiezdne Wojny"?

Nie! Moja siostra je uwielbia, dlatego oglądałam trzy czy cztery części. 
Fabuła tego filmu bardzo mnie denerwuje. Dlaczego? Po prostu akcja nie idzie po mojej myśli. Wszystko jest na odwrót ;)


43.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Rysować, czytać, słuchać muzyki, pograć w badmintona czy amatorską nogę (bardzo amatorską, haha).

44.Jesteś optymistą, realistą, czy może pesymistą?
To zależy od sytuacji, ale myślę, że najbliżej mi do realistki.

45.Jaki jest Twój ulubiony film?
Nie mam jednego :)
"Hobbit", "H.P.", "Władca pierścieni" i "Kevin" na święta.

46.Jak nazywa się Twój ulubiony blog?
Blog Lucy. Wiem, że teraz nie pisze, ale wcześniej bardzo go lubiłam.

47.Co robisz, gdy jest Ci smutno?
Jem coś, słucham muzyki lub czytam.

48.Jesteś osobą energiczną, czy raczej spokojną?
To również zależy od wielu czynników. Wszystko zależy od pogody i mojego samopoczucia. Zimą jestem bardzo spokojna, opanowana i wręcz leniwa, a wiosną wszystko się zmienia.

49.Czego się boisz?
Igieł i pobierania krwi. czasami tylko o tym pomyślę i już robi mi się słabo.

50.Ulubiony cytat?
"Jeśli chcesz zrobić na kimś wrażenie, nie bądź kimś innym, po prostu bądź sobą"

48 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi, sporo można się o Tobie dowiedzieć. Bardzo ładne zdjęcia i Świetny blog, obserwuję ☻

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi ;) Ja dopiero zaczynam, i czytając to ptanie z radą dla początkujących blogerów, mam wrażenie, że masz rację. Piszę od 3 miesięcy, i dosyć często dodaję posty.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim lubię na blogach pytania dotyczące ich działalności , tak jak odpowiedziałaś na kilka pytań odnośnie Twojego bloga. Lubię takie coś w Q&A. Napisałaś ,że nie wszystkim twoim znajomym się to podoba,że blogujesz,ale mam nadzieję,że to nie wpłynie na ciebie źle, tylko doda ci skrzydeł :)
    Ogółem bardzo fajne pytania i ciekawe odpowiedzi ,miło się czytało. A tak swoją drogą,myślę,że Lucy wróci do blogowania :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uważam że lepiej dać rzadziej posty, ale żeby była lepsza jakość !

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci, że masz już luzy w szkole, ponieważ u mnie jest istna tortura. Bardzo ładny cytat! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny tag, cytat mega a zdjęcia śliczne <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) Na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny post, spodobał mi się wiec idę nadrobić pozostałe :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nigdy nie mogę sobie odmówić czekolady! Od razu mogę zjeść całą tabliczkę haha! Jeśli chodzi o wymienianie się obserwacjami i blogi zakładane dla współprac to w ogóle tego nie pojmuję. Blog powinien sprawiać komuś radość, a nie być zyskiem. Hahah ja raz na pobieraniu krwi prawie zemdlałam xd Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekolada też jest moją słabością. Lubię czytać takie posty. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że odpowiedziałaś na moje pytania. :) Zdjęcia super.
    zapraszam do mnie 1001zakatkowswiata.blogspot.com
    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tak samo z uzależnieniem od czytania :) No i czekoladzie nie jestem w stanie się oprzeć...

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez się bardzo boję igieł i pobierania krwi! Jak mam iść na jakieś badania, to się bardzo denerwuję :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe pytania :) najbardziej podobają mi się pytania i odpowiedzi
    na temat blogów i blogosfery ;) bardzo fajne Q&A i te zdjęcia, no bomba!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też wkurzają mnie te kursory i wszystko co za nimi lata. Fajne odpowiedzi i zdjęcia też mi się podobają!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne odpowiedzi ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię czytać takie pytania i odpowiedzi. Fajne pytania . Super odpowiadasz
    Zapraszam : https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo tak, ostatnio też dużo, dużo czytam i zastanawiam się, czy przypadkiem nie stało się to moim uzależnieniem. ;) Ja również nie mam większych problemów z połączeniem bloga i nauki. Świetne odpowiedzi i zdjęcia! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, bardzo lubię posty z q&a, mozna się wiele dowiedzieć o tej osobie :)
    Sama chciałabym zrobić taki post, ale jeszcze z nim poczekam :D
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę fizyki, mam z niej najgorszą ocene :( czyli 2..
    https://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 27 tak samo ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli nie poznałaś jeszcze nikogo osobiście przez bloga, to wiedz, że najlepsze znajomości jeszcze przed Tobą! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też nie cierpię tych dziwnych kursorów na niektórych blogach... :D

    OdpowiedzUsuń
  24. również nie mogę się oprzeć czekoladzie ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  25. Twój blog jest mega😍
    Nie przejmuj się.Ja też nie mogę się oprzeć czekolady ;)
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Twój blog jest mega😍
    Nie przejmuj się.Ja też nie mogę się oprzeć czekolady ;)
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).