niedziela, 26 czerwca 2016

Wakacje i 'Lato w obiektywie'

Hej!!

Jak mijają Wam pierwsze dni wakacji?
Ja wreszcie mogę dłużej pospać i nie muszę się bać, że następnego dnia trzeba iść do szkoły. Pogoda jest świetna, a słońce aż zachęca do wyjścia z domu. Wieczory zazwyczaj spędzam na grze w badmintona, którą naprawdę uwielbiam (polecam każdemu, kto nie chce się za bardzo przemęczać, ale chciałby uprawiać jakiś sport).
Niektórzy mogli też zauważyć nowy wygląd bloga (to jeszcze nie koniec :D). W ankiecie sprzed kilku postów pisaliście, że przydałoby się odświeżyć szablon i dodać trochę koloru do nagłówka. Po szczerości zgadzam się z tym i dlatego poprosiłam jedną z blogerek o zrobienie nowego design'u. Martyna z bloga http://m-artyna.blogspot.com/ wykonała już świetną robotę i bardzo jej za to dziękuje. Na blogu mogą pojawiać się jeszcze jakieś małe problemy, ale tylko przejściowo (szczerze, to wykluczam taką ewentualność, ale wolę Was wcześniej uprzedzić - na wszelki wypadek). 
Lato to również czas, w którym możemy zrobić wiele pięknych zdjęć. Przyroda, zachody słońca... Czy to nie brzmi zachęcająco? Jeżeli tak jak ja jesteście fanami fotografii, to coś dla Was mam. Razem z Patson z bloga patsonblog.blogspot.com przygotowałyśmy dla Was wakacyjny konkurs. Nie chciałyśmy, żeby był to kolejny 'suchy' konkurs, który polega na zaobserwowaniu wszystkich mediów społecznościowych danej osoby i ewentualnie kliknięciu w kilka linków, dlatego stworzyłyśmy dla Was coś ciekawszego i bardziej kreatywnego. Szczegóły znajdziecie poniżej.




'Lato w obiektywie'
To konkurs fotograficzny, w którym macie zaprezentować maksymalnie 3 fotografie, które mają przedstawić letni krajobraz, lub coś, co kojarzy Wam się z tą porą roku.

Co zrobić, żeby wziąć udział w konkursie?

1.Bądź publicznym obserwatorem naszych blogów (mojego i Patson - klik).
2.Wyślij na naszego maila ( patsonandpaulan@gmail.com ) od jednego do trzech letnich zdjęć. Mogły być wcześniej publikowane na Waszych blogach czy mediach społecznościowych - ważne, żeby były Waszego autorstwa.
3.Zaobserwuj Patson na instagramie -  patrycja_popiolek.
4.Dodaj na swoim pasku jeden z bannerów powyżej (nie musi być podlinkowany).
5.Zgłoś się w komentarzu.

Wzór zgłoszenia

Obserwuję blogi jako...
Na instagramie obserwuję jako...
Dodałem banner na swoim blogu (link do Waszego bloga)
Mój e-mail - ...

Nagrody

Każda z nas wybierze po jednej osobie, której zdjęcia spodobały nam się najbardziej i skontaktuje się z nią meilowo. Osoba ta będzie mogła napisać post promujący, który zostanie opublikowany na blogu tej blogerki, która ją wskazała Ponadto jej zdjęcia zostaną opublikowane w poście z wynikami konkursu.

Regulamin konkursu

1.Konkurs trwa od 26.06  do 15.07 .
2.W przypadku zgłoszenia się do konkursu, organizatorki będą sprawdzać obserwacje i bannery na blogach.
3.Jeżeli zwycięzca nie odpowie na naszego maila w ciągu 48 godzin, nagroda przechodzi na inną osobę.

Życzę wszystkim powodzenia! <3

43 komentarze:

  1. jawk na razie mi pierwsze dni wakacji mijają mi miło :)
    powodzenia wszystkim!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do wakacji mam jeszcze kawałek, a potem od razu do pracy ;/
    Ale za to Ty wypoczywaj podwójnie ;)

    Fajny pomysł na konkurs, niestety nie będę miała jak wziąć udziału :(

    Twisted Mouse

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że nareszcie nastały te upragnione wakacje. Chcę jej jak najlepiej wykorzystać. :)
    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. konkurs nie dla mnie :P powodzenia wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, mnie też lepiej z myślą, że nie trzeba jutro wstawać do szkoły. :D Haha, ja tak samo wczoraj grałam w badmintona z siostrą. Podoba mi się ten wygląd bloga. :) Właśnie przeglądam sobie, jakie cuda stworzyła dla innych Martyna, jest genialna! Fajny pomysł na konkurs, życzę wszystkim powodzenia. Arleta

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie czuję do końca wakacji, ale zaraz wyjeżdżam, więc mam nadzieję, że to się zmieni :)

    mystery-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu można pospać :D Ciekawy konkurs, chyba wezmę udział. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czuję już wakacje i korzystam z nich, fajny konkurs :D
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na razie pierwsze dni wakacji mijają mi całkiem fajnie :D
    Jeśli chodzi o konkurs t całkiem fajny, może wezmę udział :)

    ***
    https://by-kayla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje wakacje trwają już jakby od dwóch tygodni, byłam w szkole tylko odebrać świadectwo. Oficjalne zaczęłam lenistwem. Myślę, że pociągnę tak jeszcze kilka dni. Potem trzeba wybrać się na małe zakupy, zrobić zdjęcia i przygotować do obozu. Po obozie zdecydowanie praca nad blogiem! Może wezmę udział w konkursie, zastanowię się. Teraz jednak życzę wszystkim powodzenia!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł na konkurs! Fotografem zbytnio dobrym nie jestem, dlatego też życzę wszystkim powodzenia ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny konkurs ;)

    Zapraszam do mnie http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pogoda za oknem zdecydowanie nie pozwala nam zapomnieć o wakacjach, których się w końcu doczekaliśmy ;) Pierwsze dni wakacji mijają mi w miarę aktywnie, mam nadzieję że reszta dni będzie wyglądała podobnie, a nawet lepiej!

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham to gdy nie musze wieczorem nastawiać budzika na konkretna godzine :D

    OdpowiedzUsuń
  15. I so love this. Thanks for sharing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny konkurs ;) Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello! I just discovered your blog and I love it! I just started following you on GFC,#394, please follow back so we can keep in touch and keep supporting eachother!
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę powodzenia startującym w rozdaniu!
    Wakacje jak wakacje, znów potęsknię za znajomymi i szkołą, bo jednak ta codzienna rutyna jest nam czasem potrzebna ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł na konkurs ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zorganizowałyście świetny konkurs, zdecydowanie się z Wami zgadzam, że lato to idealna pora na uchwycenie przyrody w obiektywie ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny konkurs
    powodzenia wszystkim ;D
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi te pierwsze dni mijają bardzo dobrze. Praktycznie codziennie jestem na dworze ze znajomymi. Chcę korzystać z wolnego :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia wszystkim. ciekawy pomysł, aczkolwiek nie mam teraz jak wziąć w nim udziału :)

    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny pomysł na konkurs, powodzenia wszystkim biorącym udział :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie za to kocham wakacje :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Było trudno zdecydować się na tylko 3 zdjęcia, ale wysłałam i baner też już dodany :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za wzięcie udziału w konkursie :)
      Wyniki będą około 16 lipca.

      Usuń
  27. Fajny konkurs! Powodzenia wszystkim biorącym udział :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna inicjatywa! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzonka wszystkim!

    Zajrzyj do mnie i zobacz jak łatwo możesz dostać pudełko japońskich słodyczy!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja niestety nie biorę udziału, ale życzę wielu chętnych :) Wreszcie wakacje!
    Pozdrawiam,
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Całkiem fajne,ale żeby wgl brać udział trzeba wszystkich wszędzie obserwować,to trochę niesprawiedliwe...

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny pomysł na konkurs. Niestety nie mam instagrama, także nie wezmę udziału, ale życzę powodzenia wszystkim! A Twój design jest naprawdę zachwycający: prosty i przejrzysty, po prostu WOW! <3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcesz wziąć udział w konkursie, a nie masz ig, to mimo wszystko możemy Ci wszystko zaliczyć :) Nie będziemy z Patson specjalnie zmuszać ludzi do zakładania konta na instagramie ;)

      Usuń
  33. Też lubię grę w badmintona. Konkurs fajny, jak będę miała chwilę, to może wezmę udział :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  34. powodzenia wszystkim! :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam twój styl pisania. Masz to coś! Do tego piękne zdjęcia ;)

    >> LAST DREAM BY ME <<<
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Szkoda że nie mam instagrama bo chętnie bym wzięła udział w konkursie :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).