sobota, 23 lipca 2016

27dress.com - sukienki na każdą okazję


Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z przeglądem sklepu 27dress.com. Możecie znaleźć tam sukienki na każdą okazję. W 27dress.com dominują suknie ślubne i te, które możemy założyć wybierając się na ważną uroczystość. Oprócz tego w asortymencie sklepu znajdziecie między innymi sukienki koktajlowe, wieczorowe czy różne dodatki. Aktualnie trwają przeceny aż do 75%, dlatego tym bardziej warto zapoznać się z ich ofertą. Może akurat coś Wam się spodoba?


Wybór jest naprawdę ogromny, a ubrania są prześliczne. Z resztą sami oceńcie :)

Suknie ślubne - klik






Suknie koktajlowe - klik




Suknie wieczorowe - klik



Co sądzicie o kreacjach?

42 komentarze:

  1. Sukienki godne uwagi!

    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Są naprawdę piękne :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. druga i trzecia piękne, chodź tej trzeciej nie ubrałabym będąc panną młodą ;) pięć, sześć, siedem i osiem to same cuda <3 wspaniałe sukienki :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie sukienki są śliczne ♥
    Pozdrawiam :)

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne sukienki. Spodobał mi si twoj blog i obserwuje♥
    Zostałaś nominowana do LBA! ♥ Moj blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu ;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Suknie są naprawdę świetne *.* Szczególnie ta ostatnia bardzo mi się spodobała ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślubne cudowne ^^ ciekawe czy w realu również :D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię przeglądać suknie ślubne, wybrałaś jeszcze takie, które są w moim typie <3!
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  10. super sukienki, szczegolnie podoba mi się pierwsza i przedostatnia<3

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre sukienki są pięknę^^ Kupowałaś już na tej stronie? Ja noe często kupuję przez internet, bo wolę przymierzyć ubranie, ale też nie żadko się zdaża, że ubranie w rzeczywistościu różni się od tego na zdjęciu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jeszcze nie kupowałam na tej stronie, ale w najbliższej przyszłości planuję :D

      Usuń
  12. Sukienki ślubne są cudowne ♥ Kupowałaś już coś kiedyś na tej stronie? Jak tak to daj mi znac w komentarzu jakiej są jakości :) Spodobał mi się twój blog i obserwuję :) Jeżeli mój blog KLIK Ci się spodoba również możesz zaobserwowac. Bedzie mi bardzo miło. Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jeszcze nic nie kupowałam na tej stronie, ale planuję to zrobić :)

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      Jeszcze nic nie kupowałam na tej stronie, ale planuję to zrobić :)

      Usuń
  13. Jejku, niektóre z nich wyglądałyby tak pięknie na jakichś wyjątkowych sesjach zdjęciowych!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi te suknie mega się podobają! Zwłaszcza 2 :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  15. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie sukienki są świetne :) Ciekawe jak są wykonane, hah.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O kilku z tych sukni marzę. Są rewelacyjne. Tylko jeszcze ciało trzeba dotrenować.
    Pozdrawiam, Monika z bloga by-monique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku, ale piękne sukienki!♥

    Buziaki xx♥zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślubu w najbliższym czasie nie planuje, ale na pewno jest to świetne miejsce by odwiedzić kiedy się szuka sukni bo te co pokazałaś są przecudne :) Zajrzę na pewno można znajdę coś dla siebie na inną okazję :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdybym miala jakas impreze typu wesele badz jakies urodziny na milion procent skusilabym sie na jakas sukienke od nich! Ostatnio bardzo czesto widuje ta firme na roznych blogach i jestem ciekawa jaka maja jakosc sukienek :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, trzecia sukienka jest przepiękna! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka koktajlowa jest przepiękna. Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. boskie sukienki :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękne kreacje! ^^
    Bardzo mi się podobają.;)

    Mój blog, zapraszam:)
    Obserwuję^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne sukienki ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta pierwsza sukienka jest po prostu cudowna!

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienki są cudowne, bardzo podobna firma napisała do mnie, jednak nie wiem co dalej, ponieważ nie dostałam odpowiedzi :D
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienki są naprawdę niesamowite! Wszystkie wyglądają przepięknie! *.* Są po prostu fantastyczne! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  30. Czemu suknie ślubne są takie ładne?? :D Musiałabym wziąć ślub ze 100 razy żeby móc założyć wszystkie które mi się podobają :). Kliknęłam w linki :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).