czwartek, 28 lipca 2016

Miło mi, tu bzdurna Madda (post promujący)

Żył sobie mały człowiek
Istota niczym każda inna
Oczy, usta, ręce, nogi
Mająca trochę marzeń

Kiedyś niemal charakterystyczny wierszyk na początku, dziś blogerka nie wyróżniająca się w tłumie. Kolejna pseudo blogerka, która pozjadała wszystkim rozumy? Otóż nie, a przynajmniej tak mi się wydaje. Zombi nie jest, więc rozmów na pewno nie pozjadała. To kim jest i co tu robi? Piszę, a dokładniej post promujący. Mam zaszczyt go pisać dzięki autorce bloga, która nagrodziła moje zdjęcia w konkursie. Pozostała pierwsza kwestia kim jest



 Otóż jest, a w zasadzie jestem, bo wypadałoby pisać to w pierwszej osobie 17-latką z małej miejscowości z woj. Lubelskiego. Dusza artystyczna, uczennica liceum plastycznego w Zamościu, fotograf, człowiek zorganizowany, który nie lubi monotonii, marzycielka i trochę sprzeczna istota. To tak w skrócie o mnie. Jeśli sama moja osoba was zainteresowała, zapraszam na bloga, jeśli nie zapraszam na dalszą część wpisu, w której właśnie będę mówić o blogu.
Aktualnie http://maaddami.blogspot.com/, lubię zaczynać od początku, więc i tym razem tak zrobię. Adres bloga pochodzi od pseudonimu artystycznego Madda i pierwsze dwie litery mojego nazwiska. Blog to odzwierciedlenia całej mnie, jednak nie znajdziecie tam informacji, co jadłam na obiad i jak spędziłam piątkowe popołudnie. Jestem obserwatorem, czyli wszystko, co dzieje się wokół mnie przenoszę na bloga, poruszając głębszy temat. Coś na zasadzie nie znam się, to się wypowiem. No dobra nie do końca tak jest, pisząc na jakiś temat, staram się czerpać informację z różnych źródeł, więc to nie jest tak, że piszę tylko to, co mi się wydaje. To musi mieć jakieś prawdziwe podłoże psychologiczne. Mimo iż, wpisy tematyczne zajmują 90% całego bloga, jest tam coś luźniejszego.
Co takiego? Dość sporo zdjęć mojego autorstwa, tak jak widzicie tutaj, jestem na profilu fotograficznym, więc teoretycznie pstrykanie fotek to coś, co lubię. Chodzę do nietypowej szkoły, więc czasami też mówię o niej. Aktualnie trwa też seria bzdurnej Maddy, czyli coś, co macie okazję aktualnie czytać. Moje typowe gadanie o niczym. Odnoszę wrażenie, że zaczynam się rozpisywać. Zbliżając się do końca, nie będę zaśmiecać wam głowy i tego posta żadnymi statystykami i głębszą historią bloga, bo jeśli was to zainteresuje, to po prostu na niego wejdziecie. Wychodzę też z założenie, że nie należy wszystkiego podawać jak na tacy i tym razem rozbudzę waszą ciekawość i urwę temat.


A tak wyglądam ja, podczas jednej ze szkolnej sesji zdjęciowej pt. ,,kompozycja przestrzenna". Pomysł na strój i jego realizację wykonałyśmy samodzielnie z koleżanką. Więc macie okazje zobaczyć co się robi w plastyku na specjalizacji fotografia. Było to w połowie pierwszej klasy, więc nasz poziom trochę się już podniósł.





Podsumowując znajdziecie mnie pod linkiem: maaddami.blogspot.com/ 
Jestem też aktywną instagramowiczką : madd_aa
Zdjęcia oczywiście mojego autorstwa 
Pozdrawiam, Madda 

39 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie zdjęcia z inspiracja ;)
    Pozdrawiam !

    http://victim-fashion.blogspot.com/2016/07/28072016.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah świetne zdjęcie *.*

    Zapraszam na swojego bloga, jeśli znajdziesz chwilkę :*
    https://kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię zaglądać na Twojego bloga ^^ Świetne zdjęcia :*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz ciekawy styl pisania i nietypowe poczucie humoru :) Posty promujące to super sprawa.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno wpadnę :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, ciekawy styl pisania:)
    Na blogu już byłam, ale chętnie zajrzę tam kolejny raz.

    Mój blog - KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam :D Bardzo fajny pomysł, na post promujący. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam już twojego bloga i jestem jego czytelniczką ;D Jest to jeden z moich ulubionych blogów :)
    Pozdrawiam ;*
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie napisany post;) i super zdjęcia z klimatem;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia! Znam Twojego bloga i zdarza mi się na nim bywać :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne zdjęcia, ostatnie zdjęcie hest bardzo ciekawe ♥
    Pozdrawiam i zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię czytać Twojego bloga. Zawsze można znaleźć coś ciekawego.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia niesamowicie ujmujące!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chociaż nie było mnie tu prawie rok, jak zobaczyłam, kto pisze posta od razu rozpoznałam! Pamiętam Twoje wierszyki, muszę koniecznie wejść i zobaczyć, co u Ciebie się zmieniło :) No i robisz coraz lepsze zdjęcia! Polecam wszystkim wejść na jej bloga, jest warto!
    PS. w środku notki link prowadzi do jakiegoś innego bloga, ten na końcu jest dobry, taka moja malutka uwaga (w dobrej wierze :D)
    Zapraszam też do mnie - po roku przerwy odnawiam bloga http://sloiczeknutelli.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację. Link jest już poprawiony :)

      Usuń
  16. Świetnie, że takiego posta napisałyście dziewczyny, nie słyszałam o blogu Magdy, na pewno zerknę :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno zajrzę. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjecia są mega na pewno zajrzę :)
    Pozdrawiam :*

    ❀anjaa-blog.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze zdjęcie jest cudowne!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia! Pierwsze z tym tiulem bomba. Oczywiście do cb zajrzę. Myślę, że spodoba mi się twój blog po przeczytaniu tego małego opisu :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  21. To pierwsze zdjęcie.. Wow!
    ♥♥♥ Obserwujemy? ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć Madda :D znamy się nie od dziś ;) twój blog jest świetny i nie ma co do tego wątpliwości :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawie napisane, naprawdę coś nowego i niespotykanego tu często :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  24. oo ciekawy post:)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, dziewczyna ma talent, robi naprawdę świetne i bardzo artystyczne zdjęcia :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega zdjęcia ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dobrze znam Twojego bloga i jeszcze raz gratuluję wygranej w konkursie. Fajnie, że udało Ci się zwyciężyć! Chociaż patrząc na Twoje zdjęcia, wcale się nie dziwię. :) ,,Kompozycja przestrzenna'' - świetnie brzmi, ale z tego, co widzę, jeszcze lepiej wygląda. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  29. Wooow! Jakie piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładnie tu u Ciebie :)

    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://youngmotherwrites.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne zdjęcia ,a szczególnie to ostatnie :D
    Mogłabym Cie prosić o kliknięcie w reklamy u mnie na blogu :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/maso-cupuacu.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).