sobota, 27 sierpnia 2016

Na zielonym dywanie


Hej!
Pierwsza połowa sierpnia była pod względem pogody okropna, ale u mnie ostatnio znowu zapanowały upały. Jestem chyba jedną z nielicznych osób, które uwielbiają temperaturę powyżej 30 stopni. Słońce i ładna pogoda zmotywowały mnie też do zrealizowania wakacyjnych planów. Przeczytałam dużo książek, wzięłam się za naukę hiszpańskiego (po jakimś miesiącu przerwy),  zrealizowałam już kilka z zaplanowanych sesji i zaczęłam ćwiczyć rysowanie portretów (pojawią się one w najbliższym poście z serii 'Artystycznie'). Postanowiłam posłuchać rad z tego wpisu i nie ograniczać się do rysowania zwierząt i martwej natury. Szczerze? Była to jedna z moich najlepszych wakacyjnych decyzji.


Kilka dni temu wybrałam się też na zdjęcia, które możecie teraz oglądać. Na dworze około 20 stopni, a ja ubrałam się w krótkie spodenki. Pogoda kompletnie mi nie sprzyjała. Było chłodno, wiał wiatr i ciężko było znaleźć dobre światło do zrobienia zdjęć (if you know, what i mean). Po dłuższym czasie mojej siostrze udało się zrobić trochę zdjęć, gdzie nie miałam rozwianych włosów, a obraz nie był za ciemny. Wyobraźcie sobie moją minę, gdy dwie godziny później na dworze zrobiło się 30 stopni i na niebie pojawiło się słońce, haha. Nie do opisania.


Koszulka - House | Spodenki - ? | Buty - Victory
Kliknij w zdjęcie aby uzyskać lepszą jakość.

Zachęcam też do dodawania mnie na
snapie - paulanblog
i instagramie - paulanblog
Podawajcie też swoje nazwy w komentarzach, a również Was dodam :)

57 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia , ładna koszulka
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety pogoda w sierpniu nie dopisywała, na szczęście teraz jest mega ciepło :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ciągle pogoda była dobra, no oprócz Berlina, tam była ulewa i w ogóle, a tak to świetna ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też przeczytałam w te wakacje dużo książek. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, pogoda nie była wspaniała, ale najważniejsze, że jeszcze dopisuje i jest ciepło, mimo, że to już koniec wakacji :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz :)

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia, ja akurat nie przepadam za pogodą powyżej 30 stopni, ale około 20+ xD Też czytałam w te wakacje sporo książek, z chęcią obejrzę twoje rysunki :D
    Miłego dnia!
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogoda zmienna jest :P Zdjęcia bardzo fajnie wyszły :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Na mnie upały średnio działają, właśnie wtedy zazwyczaj nic mi się ni chce..
    Cudownie wyglądasz!
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że ostatni weekend wakacji można było w 100% wykorzystać:) Śliczne zdjęcia
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka pogoda to idealne tło na zdjęcia :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  12. Spoko nie masz co narzekać, zdjęcia wyszly świetnie, mega naturalnie i swobodnie, a to raczej rzadkość w blogosferze :/
    super wyglądasz !

    doskonale Cię rozumiem, bo też zdecydowanie ciepłolubna jestemn, więc uwielbima upaly :D hihihi


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliki dwóch linków na końcu mojego posta? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Co do pogody się zgadzam - ja po powrocie z Hiszpanii nie odczułam nic na kształt "szoku klimatycznego", a wręcz tutaj było mi goręcej niż tam! Powodzenia w dalszej realizacji planów, dużo zapału, ja też wracam chyba do hiszpańskiego, na wakacjach sporo podszlifowałam i chciałabym to kontynuować :) Bardzo ładnie wyglądasz!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Również jestem osobą uwielbiającą takie upały, jak dla mnie coś cudownego! Podobają mi się spodenki :*

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też ostatnio jest cieplutko:)
    Zdjęcia świetne <3

    Zapraszam do mnie: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. ah ta współpraca z pogodą xd

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. mimo niesprzyjającej pogody, zdjęcia wyszły całkiem dobrze <3

    Pozdrawiam i obserwuję,
    joannavictoria.blogspot.com

    PS odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz ♥
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja akurat bardzo lubię gdy temperatura jest poniżej 20 stopni. Uwielbiam jesień i nie mogę się doczekać tych deszczowych dni. Za upałami nie przepadam gdy jest bardzo ciepło lubię spędzać czas nad jeziorem lub w domu. A co do światła na zdjęciach to znam ten problem.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dla mnie te wakacje też skończyły się za szybko :/

      Usuń
  22. Też znam problem z "dziwną pogodą", która potrafi zepsuć zdjęcia, ale powiem Ci, że Twoje wyszły naprawdę dobrze :) Poza tym jestem ciekawa Twoich ilustracji :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wyglądasz, mnie fajna pogoda też bardzo motywuje. Domyślam się co czułaś jak już wyszło słońce, w sumie mi nigdy nic takiego się nie przytrafiło ale nie raz miałam kiepską pogodę w czasie sesji :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeśli chodzi o warunku pogodowe podczas zdjęć - idealnie znam ten problem. W zimie latałam w koszulce z krótkim rękawkiem żeby zrobić zdjęcia do haulu (zamarzałam). U mnie na całe szczęście pogoda przez większość czasu była bardzo fajna, co tylko sprawiło, że moje wyjazdy były jeszcze lepsze. Ładne zdjęcia!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie również zapanowały upały teraz. =) Akurat pod koniec wakacji! Czekam na te portrety w takim razie. O kurczę, z pogoda moja siostra też tak kiedyś miała, dlatego mogę sobie wyobrazić Twoją minę, haha. :D Ale zdjęcia wyszły dobrze, mimo wszystko! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę bardzo udana sesja. Świetnie wyglądasz!

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  27. You look great dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super stylizacje! Z niecierpliwością czekam na portrety :)
    Bardzo fajny blog, chętnie zaobserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny blog :) dziękuję za komentarz na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wyszlas :) Buty masz na tyle wygodne ze nosisz je bez skarpetek ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Myślę, że po całym dniu mogłyby mnie trochę poobcierać, ale 6-7 godzin przechodzę w nich bez problemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Dzieki za odpowiedz :) to jedyne buty ktore tak nosisz? :) Jezeli nie to zdradz ta tajemnice ktore nie obcieraja ubrane bez skarpetek bo sama nie wiem :p
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Tak, to jedyne buty, które tak noszę, ale np. jeśli chcę założyć inne buty na bosą stopę, to naklejam sobie małe plasterki w miejscach, gdzie zazwyczaj mnie obcierają (w moim przypadku jest to miejsce delikatnie nad piętą) :)

      Usuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).