sobota, 13 sierpnia 2016

Obudź w sobie kreatywność

Nudzisz się. Nie masz pomysłu na ciekawe zajęcie. Musisz zrobić zdjęcia czy rysunki na konkurs, ale nie masz na nie pomysłu. Chcesz prowadzić bloga, ale nie wiesz o czym pisać. Brakuje Ci pomysłu na posty.

Jeśli zgadzasz się z chociaż jednym zdaniem, ten post jest dla Ciebie.


Kreatywność można rozumieć na różne sposoby i w różnych sytuacjach będzie wyglądać inaczej. Czasami chodzi o ładną kompozycję (kwiatową lub do zdjęcia), a czasem o ciekawy pomysł na coś. Przykładów jest mnóstwo, a możliwości jeszcze więcej.  


Zdjęcia

Pomarszczę bibułę, położę na nią otworzoną książkę, na której poukładam pączki kwiatów. Ładne i estetyczne zdjęcie gotowe.

Chcesz zrobić kilka kreatywnych zdjęć? Dobierz odpowiednie rekwizyty (kwiaty, muszelki, kamienie - co tylko chcesz!) i ułóż z nich ciekawą kompozycję. Jeśli nie masz pomysłu, poszukaj inspiracji w internecie. Pamiętaj jednak, żeby nie kopiować istniejących już fotografii, gdyż nie ma w tym ani kreatywności, ani Ciebie.
Nie bój się zaszaleć!



Ale nudy

Lubię gotować, rysować, słuchać muzyki… Tylko co z tego, jak nie mam teraz na to ochoty?

Czasem każdego z nas dopada nuda. Nie mamy wtedy ochoty nawet na rozwijanie naszych pasji. Cały czas leżymy w łóżku i tak mija nam dzień, który moglibyśmy wykorzystać o wiele lepiej.
Lubisz gotować? Nie ograniczaj się do starych i dobrze Ci znanych potraw. Wypróbuj nowy przepis. Pierogi, pieczony indyk czy owoce morza. Eksperymentuj. Możliwości jest bardzo dużo.
A może rysujesz krajobrazy i gotowanie jest Ci obce? Nie używaj cały czas, np. ołówków. Wypróbuj kredki, węgiel do rysowania, pastele, farby. W internecie poszukaj nowych technik plastycznych. Urozmaicą one Twoje prace, a Ty nauczysz się czegoś nowego.



O czym tu napisać?

Pisałam już o swoich pasjach, robiłam różne tagi, opublikowałam notkę ze stylizacjami. Co teraz?


Z tym problemem boryka się wielu blogerów. Czasem przychodzi taki czas, kiedy brakuje nam pomysłu na wpis. Co kilkanaście postów można uratować się inspiracjami, które nie wymagają od nas wychodzenia na zdjęcia i pisania długiego tekstu, a przy okazji są ciekawym i miłym dla oka urozmaiceniem notek. Nie można jednak publikować ich co 2-3 posty. Czytelnik od razy zorientowałby się, że autor bloga nie ma pomysłu na żaden ciekawy wpis.
Co zrobić w wypadku braku pomysłów? Myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie mała przerwa. Tydzień, może 10 dni. Nie ma sensu robić nic na siłę. Po kilku dniach odpoczynku zacznij szukać. Tak, dobrze przeczytałeś. Otwórz oczy i poszukaj inspiracji. Obrazki w internecie, cytaty czy Twoje najbliższe otoczenie. Wszędzie czekają ciekawe pomysły, które tylko czekają aż je odkryjesz. Może podzielisz się z czytelnikami jakimś przepisem? Albo wybierzesz kilka ciekawych cytatów i skomentujesz je? Myśl niestandardowo i wybieraj ciekawe tematy, a czytelnik nie 'przejdzie' koło Twojego bloga obojętnie.



58 komentarzy:

  1. Ja akurat nie lubię postów z inspiracjami, ale cytaty uwielbiam, i też parę razy uratowały mnie przy braku pomysłu, zdjęć czy czasu na innego rodzaju posty. Z tego co napisałaś moim zdaniem najgorsze jest to, że czasami mamy pomysły na to jak wykorzystać czas, mamy pasje, ale nie chce nam się za nie zabrać. Heh, nie cierpię się tak czuć i nic nie robić :p
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. You look great dear!

    I just opened my blog, hope you like it
    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie często napada nuda :D mimo że lubie rysować to czasami nie mam ochoty nawet na to :D
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post , nuda akurat napada mnie wieczorami , kiedy już nie wiem co mam robić.
    Śliczne zdjęcia.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe pomysły, na pewno w wolnym czasie, kiedy będę się nudzić skorzystam z porad :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz :)
    zapraszam na NOWY POST i do obserwacji! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz <3
    ♥♥♥ Obserwujemy? ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejny świetny post, piękna jesteś:)
    + nowa notka wleciała na mojego bloga,każdy komentarz mnie motywuje!:) W A Y N V blog
    odwdzięczam się za obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie wiem czy to post dla mnie, bo nie czuję, że brak mi kreatywności, ale dałaś serio fajne pomysly. Zgadam się, że nie ma co publikować na siłę, moim zdaniem to nie ma sensu - nie masz pomysłu odpuść, wyjdzie o wiele lepiej niż coś z czego nie jesteśmy zadowoleni :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten post jest jak najbardziej dla mnie,czuję się jak totalne zero jeśli chodzi o kreatywność ,a to taka fajna sprawa! Jednak , kiedy trzeba ta mała iskierka kreatywności gdzieś tam się jeszcze we mnie zapala :) Np. co do gotowania - masz rację,ja trochę boję się nowych przepisów,natomiast czasami nie mam czasu i muszę coś szybko upichcić ,więc robię "coś z niczego" . Co do rysowania, mój chłopak kiedyś dużo rysował,ostatnio przestał, ale generalnie zawsze tylko szkicował ,bez użycia kredek itp, zawsze tylko ołówki . Któregoś razu zrobił dla mnie wyjątkowy plik obrazków z wykorzystaniem kredek w bardzo orginalny sposób,po prostu do tego trzeba mieć natchnienie :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rady! ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rady, na pewno z nich skorzystam. Często borykam się z problem co robić lub jakiego posta na bloga napisać. Problem z głowy. W tym poście jest rozwiązanie :)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pomysły na szczęście nie narzekam, aczkolwiek posiadam jak każdy takie dni, że w głowie mam czarną dziurę. W takich momentach najlepiej właśnie jest zrobić sobie kilkudniową przerwę, aby zregenerować siły do pracy ^^ Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba każdy ma czasami tak, że nie ma pomysłu na posta. Aczkolwiek, co do postów z inspiracjami nie zgadzam się, że publikując je co 2-3 posty okazuje się brak kreatywności - jeżeli inspiracje są dobrze skomponowane, to czemu ich nie publikować. :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Brak pomysłu na posta jeszcze na szczęście mnie nie dopadł, bo dopiero zaczynam ;)
    Zapraszam na mój blog (KLIK) obserwuje wszystkich, którzy zaobserwują mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Proste, ale jakże przydatne :) Dzięki wielkie! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Motywujący wpis :) tego było mi trzeba :) ostatnio też nuda zawładnęła moim życiem :)

    ***
    odwdzięczam się za obserwację :*
    http://joannavictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja, niestety, nie mam czasu na nudę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na szczęście mi się nie nudzi :p prześliczne wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna stylizacja :)

    Obserwuję ;) i zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post:) Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Warto rozwijać swoją kreatywność :)
    ps. piękne zdjęcia, te kwiaty za Tobą są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, te śliczne kwiaty to zasługa mojej babci :) Wyrosły jej cudownie.

      Usuń
  24. Najważniejsze by nie dac się nudzie :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne pomysły ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie wygladasz.Ja akurat mam wiele pomyslow na notki ale brak zdjec i czasu na ich zrobienie

    Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post :d

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziwne, ale ja raczej mam za dużo pomysłów a za mało czasu :D.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Na szczęście mi pomysłów nie brak, lecz czasu :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja zazwyczaj zawsze słucham muzyki. Przy pisaniu, rysowaniu, gotowaniu - pomaga mi obudzić masę, czasem dobrych pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie brak kreatywności całe szczęscie nie dopada, ale bardzo ciekawy, z humorem wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne porady, na pewno wielu osobom się przydadzą bo sama znam takich co np. nie mają pomysłu na posty. Ja na szczęście na nudę nie narzekam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne rady, sama czasem się nudze, nie mam pomysłu, wiec na pewno skorzystam z Twoich porad ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Przerwa jest o wiele lepsza niż pisanie na siłę :) Świetnie piszesz, przydatne porady! Chyba odkryłam kolejnego cudownego bloga! OBSERWUJĘ, kochana i czekam na więcej :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Nuda to tylko stan zaćmienia umysłu :D Zawsze jest coś do zrobienia:)!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne porady, muszę je sobie zapamiętać. Świetny czerwony T-shirt. Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne rady :) na pewno skorzystam, gdy będę się nudzić :) Śliczne zdjęcia
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Super rady! Z pewnościa skorzystam!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny post :)Na pewno zapamiętam sobie te rady ;)

    Mój blog, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  41. przepieknie sie prezentujesz, wprawiasz mnie w kompleksy :(
    moze wspolna obserwacja <3? daj znac u mnie na blogu, ZAWSZE się odwdzięczam <3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczne zdjęcia:) Zgadzam się z tobą co do tych postów na blogach. Inspiracje są ciekawym rozwiązaniem (u mnie akurat nie pojawiały się na żadnym blogu) jednak często widze jak blogerki je dodają.. waśnie co 2post i wtedy nie mam ochoty wchodzić na taki blog.
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Dobre rady. Czasami zdarza się ,że nie jestem kreatywna i nie wiem co zrobić . Po przeczytaniu tego wpisu już będę wiedziała jak poradzić sobie z brakiem kreatywności :)
    Klikniesz mi w reklamy ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/katy-perry-mad-potion.html

    OdpowiedzUsuń
  44. pożyczę sobie kilka przydatnych rad :) sama zastanawiam się o czym pisać co zaciekawiłoby inne osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Rady na pewno mogą się komuś przydać. ;) Mi często pomaga pisanie "na żywioł", bez zbędnego rozmyślania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Przydatne rady :) Zapisalam sobie link do tego posta i na pewno jak będę się nudziła albo zmagala z brakiem kreatywności to do niego wrócę. Pozdrawiam i zapraszam do siebie, odpowiadam na każdą obserwacje! are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Gdybym się nudziła na pewno skorzystałabym z tych rad. Aktualnie mam aż za dużo roboty, ale nie narzekam haha

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. O tak, myślę, że inspiracje, które szukamy w internecie, są świetnym pomysłem, ale do momentu, kiedy totalnie nie kradniemy pomysłów innych ludzi. Ja zawsze mam pomysły na post, ale problem lezy raczej w moim małym lenistwie. :/ Z którym walczę! Świetne zdjęcia. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  49. Pokazałaś tym postem, że każdy może być krearywny i wcale sie trzeba się do tego wysilać. Bardzo fajnie :)

    hidenly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. piekne zdjecia!:)
    + mogłabym liczyć na poklikanie w 6 linków pod moją ostatnią notką? pierwszy raz proszę o coś takiego! odwdzięczę się jakoś:) > W A Y N V <
    +jeśli spodoba ci się blog zapraszam do zaobserwowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak mnie dopada nuda, to zawsze próbuję zorganizować jakoś czas. Najczęściej to wychodzę na świeże powietrze w miejsce gdzie będę sama i po prostu tańczę. Robię to co sprawia mi najwięcej frajdy.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Super :D
    Myślę ,że skorzystam z twoich rad :)
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Super :D
    Myślę ,że skorzystam z twoich rad :)
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).