piątek, 2 września 2016

Artystycznie #4

Hej❤

Dzisiaj przygotowałam dla Was posta z moimi wakacyjnymi rysunkami. Jak widzicie (lub za chwilę zobaczycie) są tylko trzy pracę. Dlaczego? Żeby coś narysować muszę mieć ciekawy pomysł i przede wszystkim chęć do tego, a trzeba też mieć pod uwagą fakt, że namalowanie obrazka potrafi zająć wiele czasu. 


Na pierwszy ogień idzie tygrys, którego namalowałam jeszcze w lipcu (możecie kojarzyć go z mojego instagrama --> paulanblog). Został wykonany farbami akrylowymi, a jego zrobienie zajęło mi łącznie około 5-6 dni.




Jak wspomniałem w tym
poście, ostatnio zaczęłam uczyć się rysować portrety, żeby nie ograniczać się tylko do zwierząt i martwej natury. Poniżej macie moje pierwsze dwa portrety robione 'na poważne'. Rysunki przedstawiają Arianę Grande, ale jak można zauważyć, kilka szczegółów różni się od oryginału. Nie byłabym sobą, gdybym czegoś nie zmieniła, haha. Oba portrety zostały wykonane ołówkami, a narysowanie każdego z nich zajęło mi średnio 3 godziny.






Jak minął Wam pierwszy dzień w szkole?
Co sądzicie o rysunkach?

51 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się ten tygrys, wyszedł ci świetnie
    Pozdrawiam
    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tygrys jest boski! WOW, portrety też ci wyszły bardzo ładnie, naprawdę :D
    Mnie pierwsze dni w szkole mijają okropnie ;/ może tobie lepiej? XD
    Pozdrawiam! <3
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny jest ten tygrys ....
    Pięknie CI wyszedł.
    te portrety też Ci fajnie wyszły.
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tygrys wyszedł niesamowicie!
    Świetne rysunki! Oby tak dalej <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rysunki ;) masz talent rozwijaj go ;)

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tygrys jest genialny, ale po szkicach widać, że Trochę pracy jeszcze przed Tobą. Są dość delikatne, brakuje im "tego czegoś" po czym się poznaje "profesjonalne" prace ;P No ale portret łatwy nie jest.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rysunki dla mnie bardzo podobne! Ślicznie rysujesz :*
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Powrót do szkoły jak zawsze na początku trochę poboli, a potem już tak się przyzwyczaimy, że ani się nie obejrzymy, a znów będzie czerwiec. :)
    Przede mną trudny rok, bo jestem w III gim a jak wiesz w kwietniu egzamin. Na prawdę chcę się przyłożyć, żeby potem nie żałować. :)
    Muszę powiedzieć, że rysunki są świetne i portrety bardzo dobrze Ci wyszły. Aby twarz wyglądała bardziej realistycznie możesz spróbować ją całą pocieniować, a to wymaga dużo ćwiczę. :)
    Sama trochę rysuję i przez wakacje wykonałam z 5-6 rysunków bo na to tak jak napisałaś trzeba mieć czas i pomysł.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow tygrys jest super <3 zapraszam :)
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz talent, bardzo ładne rysunki :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne rysunki, cudowna ta Arianna! tygrysek też wspaniały,
    naprawdę masz talent, rysuj więcej chcemy oglądać rysunki :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! masz talent!! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie rysujesz *,*

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Pozazdrośić talentu! Zawsze chciałam umieć tak ślicznie rysować... Nie było mi to dane.. :p

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xoxo
    http://lucky-veronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wonderful!

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. ten tygrys to zmiażdżył wszytsko totalnie, masz wielki talent !

    Mogłabym liczyć na kliknięcia w tym poscie ? Będę baardzo wdzięczna!
    MÓJ-BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ślicznie rysujesz! Zawsze chciałam mieć taki talent!:D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy dzień w szkole minął naprawdę fajnie, a ten tygrys jednym słowem mnie zachwycił *.* Masz talent ♥ Portreciki również bardzo ładnie wyszły :D Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne rysunki *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyszła ci ta Ariana, jezcze odrobina praktyki i bedzię wręcz identyczna!

    Oczywiście obserwuję, jeśli spodoba Ci się mój blog byłoby mi miło gdybyś zrobiła to samo :)
    Pozdrawiam cieplutko Karolina, odwdzięczam się za wszystkie obserwacje: )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. widzę kochana, że masz talent do rysowania :) pięknie wyszło ;P
    Ari jest ślicznaa :)

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne <3 szczególnie pierwszy z Ari <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie rysujesz! <3
    obserwuję i mam nadzieję, że się odwdzięczysz! '
    Mój blog-kliknij <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne rysunki, ja sama nie mam do tego drygu, więc nawet nie próbuję, wolę się zająć kolorowankami odstresowywującymi, haha :D ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne rysunki! Masz naprawdę talent <3 Też lubię rysować :) Oberswuje x
    strefa-wolnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten akrylowy tygrys wyszedł Ci naprawdę genialnie, zdolniacha z Ciebie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny tygrys :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz talent.
    świetne rysunki,rysuj jak najwiecej a beda jeszcze lepsze :D
    Obserwuję i liczę na rewanż sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialne rysunki ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Też uwielbiam rysować :)
    Spodobało mi się tu więc obserwuję i czekam na więcej rysunków.

    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://273-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie rysujesz :) Też kiedyś rysowałam, jednak przestałam, a teraz jedyne co umiem stworzyć to tylko bazgroły :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ojej jak ładnie rysujesz, ja tak nie umiem!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wątpię, że narysowanie czegoś takiego musi zająć sporo czasu. Patrząc na tego tygrysa, szczęka mi opadła. Jest świetnie wykonany! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie malujesz, podoba mi się strasznie ten tygrys <3 Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://mowmi-ada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. super rysunki ja kiedyś rysowała teraz bardziej zajmuję się rysunkiem żurnalowym:)
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Amazing Ari drawings!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).