czwartek, 15 września 2016

Wakacje minęły, zdjęcia pozostały

cardigan - new yorker | crop top - new yorker | spodnie - no name
Hei! Jak mija Wam pierwszy miesiąc szkoły? Ja jestem już po dwóch sprawdzianach i całej masie kartkówek. Nauki jest sporo, ale cały czas udaje mi się wygospodarować trochę czasu wolnego. Chwila odpoczynku po 7-8 godzinach spędzonych w szkole przyda się każdemu. Muszę też dodać, że uczenie się idzie mi o wiele łatwiej (no, może nie łatwiej, ale z nieznanego mi powodu mam do tego większą motywację i chęć) niż rok temu. Może to skutek tego, że rok szkolny dopiero się zaczął i tymczasowo mam na to siły... Miejmy nadzieję, że nie ;)
Na dworze panują upały, ale można już zauważyć, że około 20 robi się ciemno. Zdjęcia wstawione w tym poście też robiłam w bardzo gorący dzień, ale wtedy o godzinie 8 wieczorem było jeszcze bardzo jasno. Tak - to zdjęcia z wakacji. Nie są idealne, ale mają w sobie coś takiego, że podobają mi się bardziej niż inne wakacyjne fotografie. Może to zasługa słońca?


Na koniec chcę wam podziękować za bardzo miłe i motywujące komentarze pod tym postem. Odpowiadając na Wasze pytania - nie jest to ostatni post z moimi rysunkami. Pojawi się ich więcej, ale nie będą dodawane regularnie. Na malowanie czy szkicowanie muszę mieć czas i ochotę. Nienawidzę robić czegoś na siłę, ale jeśli zrobię kilka rysunków, to na pewno je zobaczycie ♥

53 komentarze:

  1. Świetny post , ciekawie piszesz.
    Śliczny top :)
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie mam chęci na naukę w tym roku. Im bliżej do skończenia szkoły jest co raz gorzej ze mną. :) Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku zaczęłam pracę za granicą,nie chodzę już do szkoły, ale powodzenia w nauce,skoro masz chęci,mam nadzieję,że nie miną szybko :) W Holandii również są straszne upały,ale ponoć od jutra ma być chłodniej..Śliczniutki outfit ;)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, nauki jest masa. Właśnie siedzę przed podręcznikiem z niemieckiego. Mam nadzieję, że ta chęć i motywacja będzie u Ciebie przez cały ten rok szkolny! Lubię, gdy wcześniej robi się ciemniej na dworze. ;) Świetne zdjęcia. Ludzie z papieru

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również ten rok szkolny zaczęłam z optymizmem i motywacją, ciekawe na jak długo, haha.
    Śliczny crop top ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny top ;d też nie lubie tworzyć gdy muszę :D jedynie gdy złapie mnie wena :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  7. you look stunning!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia:) Ja na szczęście mam wolne do października :D
    Mogłabyś kliknąć w reklamy na moim blogu - będę Ci bardzo wdzięczna :D
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post!!!
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post!!!
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w ogóle nie mam checi do nauki :/

    Ładne zdjęcia ♥

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę, nawet mi nie pisz o sprawdzianach czy kartkówkach, bo u mnie także jest to totalną masakrą. Fajnie, że uczenie jest dla Ciebie teraz łatwiejsze. Życzę takiego zapału do końca roku, ba, do końca swojej edukacji! Obyś miała także ochotę na rysowanie. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  14. KONKURS W NAJNOWSZYM POŚCIE!! Zapraszam wszystkich serdecznie :D start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie zestawiona stylizacja;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak samo jak Ty mam więcej chęci do nauki w tym roku, ale nie wiem z jakiego powodu, może to taka motywacja przed 3 klasą gimnazjum i chęć dostania się do dobrego liceum, i kiedy zacznę się o to starać pod koniec 3 klasy to nic z tego nie wyjdzie? sama nie wiem :D
    Bardzo ładna stylizacja ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy miesiąc szkoły mija mi zdecydowanie szybko *.* Bardzo ładna stylizacja i piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny top ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia :) Śliczne spodnie :D

    Pozdrawiam!
    porysownik.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. bluzeczke to ty masz genialna <3
    z niecierpilowoscia czekam na kolejne rysunku, masz ogromny talent! tak trzymaj ;)

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety, trzeba czekać kolejnych wakacji i długich dni :) Ladnie wyglądasz!

    Dziękuję za odwiedziny i komentarz ♥
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia rzeczywiście są ładne.. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja! Obserwuję! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny top *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne połączenie :) Top jest megaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczna bluzka!
    Ja niestety również mam masę zajęć związanych ze szkołą: kartkówki, sprawdziany, prace domowe...

    link do mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoła zaczęła się już pełną parą i pora się zmobilizować. Damy radę!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne tło:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale Ty masz figurę kochana <3 Pozazdrościć :) Wyglądasz wspaniale :) www.roksanary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Szybko u Ciebie się zaczęło z tymi sprawdzianami i kartkówkami. Powodzenia! :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobrze że chce Ci się uczyć mi przez tą pogodę kompletnie nie.
    Sweet Lucky

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi też o wiele łatwiej w tym roku, ponieważ to 3 klasa technikum i same przedmioty zawodowe

    OdpowiedzUsuń
  33. Teraz to u mnie faktycznie szybko się ciemno robi, brakuje mi wakacji!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie na razie ciężko z nauką idzie, ale idzie... Masz śliczną talię! Pozazdrościc. <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Coo już 2 sprawdziany! :O Jestem s 1LO i jeszcze nie miałam ani jednego, haha! Życzę powodzenia i wytrwałości w nowym roku♥ Zdjęcia nie są idealne, ale są świetne kochana!

    ♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM-klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  36. You look amazing dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna bluzeczka :) Podoba mi się twoja stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia ♥, ja miałam jak na razie tylko jeden sprawdzian z matmy, więc luzik haha :).

    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Cieszę się, że w tym roku szkolnym masz więcej motywacji do nauki, życzę Ci, żebyś trwała w "takim stanie" aż do początku następnych wakacji :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Strasznie lubię, kiedy tak wcześnie się robi ciemno. Na całe szczęście ja mam wolne akurat jak jest jasno :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Super zdjęcia! Masz 100% racji, nie rób nic na siłę. Nawet na pasję trzeba mieć czas i siłę :)


    Pozdrawiam i obserwuję ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  43. Prześlicznie wyglądasz! Świetne zdjęcia :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja zamiast do szkoły chodzę do pracy a tam- bez rewelacji :)
    szkoda że idzie już jesień, będę tęsknić za upałami :)
    cudowne zdjęcia wyglądasz super :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Spodobał mi się bardzo tytuł postu :) Szkoda, że tak szybko robi się ciemno :( Fajne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  46. super top, ale masz talie, łoo! :)
    pozdrawiam xoxo

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. How interesting! I love these posts, it helps to learn about each other more!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ciekawe Q&A. Jama planuje zrobić takie na swoim blogu, jednak jakoś nie mam odwagi, bo nie lubię mówić o sobie.
    Fajnie jest być wysoką.Ja niestety mam metr pięćdziesiąt z kawałkiem ale jakoś specjalnie na to nie narzekam.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Idealnie na letnie dni, aż szkoda, ze już jesień :)

    Dziękuję za wizytę, OBSERWUJĘ <3

    http://faromantic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).