wtorek, 1 listopada 2016

Artystycznie #5

Heji!
Kilkakrotnie pytaliście mnie o następny post z moimi rysunkami. Dzisiaj postanowiłam go dodać, ale zanim do niego przejdę, chciałabym poruszyć dwie sprawy.
Po pierwsze chcę serdecznie podziękować za wszystkie życzenia powrotu do zdrowia pod przedostatnim postem! Takie komentarze czyta się naprawdę bardzo miło♥
Dwa tygodnie temu zostałam ambasadorką strony Rabble. Pierwszy wpis możecie zobaczyć tu. Oczywiście bardzo się z tego cieszę i mam nadzieję, że posty wynikające z mojej współpracy z Rabble przypadną Wam do gustu. 


Wracając do rysunków. Pierwszy przedstawia ważkę z fantazyjnymi wzorami na skrzydłach. Został wykonany ołówkami, a jego narysowanie zajęło mi około 2 godzin. Drugi to zarys jelenia na tle gór. Wykonałam go czarnym pisakiem permanentnym i kredkami. Mogłoby się wydawać, że zrobienie takiego obrazka to kwestia godziny. Nic bardziej mylnego. Są 4 kolory i duże elementy do wypełnienia, ale dokładne pokolorowanie (czyt. nałożenie około 3 warstw pisaka i kredek) zajmuje mnóstwo czasu. W moim przypadku były to 3 godziny! (Uwaga! Jeśli chcesz zrobić podobny rysunek i użyć do niego pisaków, koniecznie wybierz gruby papier, np. 200g/m². W innym przypadku tusz przebije i pobrudzi to co jest pod kartką). Ostatni rysunek przedstawia papugę. Użyłam do niej pasteli olejnych, a czas jej wykonania to 1,5 godziny.
Zapraszam do oglądania ❤



(Ten rysunek w rzeczywistości wygląda trochę inaczej, ale jego zdjęcie jako jedyne robiłam w sztucznym świetle i wyszło trochę oszukane).


52 komentarze:

  1. Ładnie rysujesz.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rysunki <3

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Very creative <3

    www.abdelkhalekleblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow , piękne rysunki.
    Świetnie rysujesz .
    Chciałam się ciebie zapytać Jaka jest twoja ulubiona technika rysowania , bądź którą się wzorujesz , ja osobiście lubię światło-cień ;) bądź malowanie pastelami
    POzdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Od kilku lat "siedzę" w ołówkach i węglach (trochę światłocienia, a trochę zwykłych szkiców) i myślę, że to najbardziej mi odpowiada. Ostatnio zaczęłam też próbować nowych rzeczy - pasteli, farb olejnych i trochę pisaków czy kredek :) Technik używam przeróżnych i po szczerości to nawet nie znam ich wszystkich nazw ;)
      Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

      Usuń
  5. Gratuluję zostania ambasadorką w Rabble :) Muszę przyznać, że Twoje rysunki bardzo mi się spodobały. Szczególnie papuga skradła moje serducho :) Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rysunki! Masz talent :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rysujesz bardzo ładnie, moim największym osiągnięciem były patyczaki na zajęciach artystycznych w gimnazjum,haha! Bardzo lubię rysowanie, ktoś kiedyś dużo dla mnie rysował , większość moich znajomych posiada talent do rysowania,oczywiście z wyjątkiem mnie,choć brałam się do tego to jednak nic nie wychodziło ,to brak talentu ,wszystko poszło w śpiewanie :)
    Pozdrawiam ,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne rysunki ;) podziwiam za cierpliwość podczas rysowania ważki! :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie rysujesz. Widać, że robisz to z pasją. Bardzo, bardzo podoba mi się ważka. Wygląda jak prawdziwa. :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że zostałaś ambasadorką firmy. :) Ładne rysunki! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, chciałabym umieć rysować :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe rysunki, drugi najbardziej przypadł mi do gustu. Ja niestety nie mam talentu do rysowania czegokolwiek. Pozdrawiam!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne rysunki, zwłaszcza ten drugi. Zazdroszczę talentu :)
    mvgdalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę śliczne rysunki, musiałaś włożyć w nie wiele pracy. :)
    Gratuluję współpracy i pozdrawiam! ♥
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Ciekawe prace!

    Zapraszam do mnie, po małą dawkę grafik :)
    http://www.hoppemikolaj.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne rysunki, najbardziej podoba mi się pierwszy oraz drugi.
    Gratuluje współpracy!
    Pozdrawiam,

    Millie Matyska, mój blog zapraszam! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze trochę pracy przed Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie! :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też jestem ambasadorką rabble :D
    super rysunki, uwielbiam takie artystyczne
    posty czekam na więcej, chętnie będę je czytać :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja to bym nawet w 5 dni tego nie namalowała, haha :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne rysunki, papuga skradła moje serce <3 :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi również papuga najbardziej się spodobała. :)
    Zdolna jesteś. ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, prześliczne rysunki :) Bardzo podoba mi się ten z łosiem <3
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się każdy z Twoich obrazków - widać, że malowanie/rysowanie to Twoja pasja, szczególnie podoba mi się jeleń - sama też planuję zrobić coś podobnego, tylko muszę wygospodarować 2-3 godziny wolnego :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję Ci współpracy z tą firmą. Trzymam kciuki, żeby trwała ona jak najdłużej. Nie widziałam twoich wcześniejszych rysunków, ale te są bardzo ładne.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. super wyglądają!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie rysujesz. Ja tez bym chciała ładnie malować ale tak jak i śpiewać nie umiem :)
    http://juleczkazon.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne rysunki :) Ja zdecydowanie od rysowania wolę malować!

    Zapraszam do mnie, odpowiadam na każdą obserwację!
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne rysunki! Papuga najbardziej mi sie spodobała :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne rysunki! :) Też bym chciała taki talent :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne rysunki! :) Najbardziej mi tę spodobał rysunek nr 2!
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie rysujesz :) Wstawiaj swoje prace częściej!
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Też kiedyś rysowałam różne obrazki teraz moje dzieła ograniczają się do rysunków żurnalowych ;)
    bardzo spodobał mi się drugi obrazek
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne rysunki ale najbardziej podoba mi się papuga *.*
    Jest śliczna ;D
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz fają kreskę, proponuje skupić więcej uwagi na kolorowanie kredkami, nie tak nerwowo.
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  36. Rysunki są naprawdę cuuudowne! Ja niestety do takich rzeczy mam dwie lewe ręce haha
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  37. nice blog =)
    following each other via GFC?
    let me know & have a nice day :)
    xoxo

    https://la-colorful-passion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne rysunki :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny ten pierwszy rysunek, mega mi się podoba <3
    modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Nice drawings!!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow. Cudowne rysunki, a ta papuga mi się najbardziej podoba.
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję współpracy kochana, a co do rysunków to są naprawdę wspaniałe! Jestem pod wielkim wrażeniem, zazdroszczę talentu.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    www.ourloveourpassion.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Ta papuga po prostu cudowna :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  44. very nice post !


    I think your blog is pretty :) we can follow each other if you like . What do you think ?

    19th century OOTD Post - read more

    Check out my Insta and stay tuned ♥Instagram

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  45. Ogromny talent, gratulacje :)

    http://fashionableeguys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeszcze trochę pracy jest przed Tobą, ale rysunki i tak robią wrażenie ;)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).