środa, 23 listopada 2016

Autumn sadness? No, thanks!


Hei, kochani!
Jesień zbliża się ku końcowi. Jak wiadomo w tym czasie wielu z nas brakuje motywacji do zrobienia czegokolwiek, chodzimy przybici, a nasze samopoczucie zostawia wiele do życzenia. Ludzie zaczynają skarżyć się na tzw. "jesienną chandrę" i często nie mogą sobie z nią poradzić. Z tego powodu postanowiłam,  że podzielę się z Wami moimi sposobami na walkę z negatywnymi uczuciami.



Ubierz swoje ulubione ubrania

Może brzmi dziwnie, ale wiele z nas czuje się wtedy o wiele lepiej. Świadomość, że dobrze wyglądamy i czujemy się komfortowo może zdziałać cuda. Nie nośmy ładnych ubrań tylko poza domem. Jeśli mamy doła, zostańmy w nich w domu i powiedzmy sobie, że świetnie dzisiaj wyglądamy. Naszym dresom nic się nie stanie, jeśli poleżą w kącie kilka dni.



Seriale & filmy

Świetnym pomysłem na zrelaksowanie się jest obejrzenie serialu lub naszego ulubionego filmu. Dzięki temu możemy trochę odpocząć i zapomnieć o codziennych problemach.  
Jeśli chcecie, spotkajcie się z przyjaciółmi i zróbcie sobie wspólny maraton filmowy. W końcu kto nie lubi spędzać miło czasu ze znajomymi?


Muzyka & książki

 Wątpię, żeby ktoś z Was nie lubił słuchać muzyki. Jej gatunków i rodzajów jest całe mnóstwo i z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Jeśli masz zły dzień, posłuchaj ulubionych piosenek. Staraj się jednak nie wybierać przygnębiających utworów, gdyż to może tylko pogłębić twój smutek czy złość.
W przypadku książek, znajdą się zarówno ich zwolennicy jak i przeciwnicy. Ja zdecydowanie należę do tej pierwszej grupy. Czytając daną książkę możemy wcielić się w któregoś z bohaterów i razem z nim przeżywać przygody. Taka forma relaksu rozwija naszą wyobraźnię i przenosi nas w zupełnie inny świat.



Idź na zakupy

Zakupy w wielu przypadkach potrafią natychmiastowo poprawić nasz humor. Jeżeli masz czas, idź do miasta lub do galerii i wejdź do swoich ulubionych sklepów. Jeśli jednak nie masz czasu, zrób zakupy w internecie. Przed złożeniem zamówienia polecam Wam zajrzenie na stronę Rabble, gdzie może znaleźć kody rabatowe do takich sklepów jak, np. La Redoute.

Zjedz coś, co lubisz

Zjedzenie czegoś smacznego również jest dobrym sposobem na pozbycie się smutku. W końcu kto odmówi kawałka czekolady lub własnoręcznie robionych ciastek? Nie wymawiajmy się dietą lub zdrowym odżywianiem. W końcu coś słodkiego raz na jakiś czas nikomu nie zaszkodzi (zapewniam Was również, że po dwóch kostkach czekolady i paru ciastkach nie przytyjcie od razu 2 kilo :D).



Jakie są Wasze sposoby na "jesienną depresję"?

50 komentarzy:

  1. U mnie też podobny post :D muzyka działa na mnie najlepiej :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post , bardzo pomocny . Do zwalczenia jesiennej depresji polecam też spotkanie ze znajomymi , lub najlepszy to jest moim zdaniem jesienny spacerek z psem i muzyką :)
    Świetny post :)
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, zapomniałam o tym :)
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ze wszystkimi pomysłami się zgadzam!
    Rok temu również napisałam takiego posta, serdecznie zapraszam!
    http://nikasspace.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy + jedzenie.... taak to zawsze poprawia humor :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post!
    http://fashiongirls69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mój sposób na chandrę... pochłania mnie praca :P doszczętnie. Brak słońca nie motywuje do wychodzenia z domu więc pracuję intensywnie :) w nagrodę zimą będę mogła wybrać się na urlop :D
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Siadam wygodnie w łóżku, z kubkiem kakao i oglądam swój ulubiony serial :3

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, dobry film, zakupy - coś co od razu poprawia humor:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na jesienną depresję zdecydowanie muzyka ^^ Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jesienią topię się w ogromnych swetrach, słucham dużo pozytywnej muzyki i nałogowo oglądam seriale zanurzona w ciepłej kołderce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój sposób jest taki jak jeden z Twoich - seriale! Uwielbiam je oglądać, ostatnio znów zaczęłam Pamiętniki Wampirów ♥

    Pozdrawiam serdecznie - AnotherNatt ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim ulubionym sposobem na jesienne smutki są podróże, spacery i muzyka. ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam bardzo podobne sposoby na złe samopoczucie :). Czasem po prostu tylko padnę na łóżko i odpływam do swojego świata :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. na jesienną depresję zawsze idę gdzieś na miasto na gorącą czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hello dear, congratulations for your blog, is really cute !!! would you like to follow each other? follow me and I will follow you with pleasure. See you soon
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny post! ;)

    http://start-afire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. W sumie bardzo lubię jesień ale jak dopadnie mnie wieczorna nuda to herbatka, kocyk i jest fajnie :) pozdrawiam ;)
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rady, mnie często dopada jesienna depresja, ale najlepiej poprawiają mi humor zakupy i muzyka :) Ładne zdjęcia
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rady. Mam nadzieję że twój post przyda się czytelnikom. Ja jak mam jesienią chandrę lubię czytać książki.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesienna chandra często mi towarzyszyła, w tym roku na szczęście jest inaczej, co mnie bardzo cieszy :) Gdy już mam ten "gorszy" dzień zazwyczaj stosuje się do powyższych rad. Najważniejsze jest wtedy zadbanie o siebie, o czym świadczy zrobienie dobrego posiłku i poświęcenie czasu na swoje pasje :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie sprawdza się oglądanie filmów. Poza tym lubię poświęcić te dni tylko sobie, np. robiąc sobie maseczki, peelingi, malując paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie sprawdza się aktywność fizyczna, jak się trochę pomęczę to od razu lepiej się czuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nigdy nie patrzyłam na ćwiczenia pod tym kątem. Muszę kiedyś wypróbować :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  23. Świetne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Muzyka to świetny sposób na jesienną chandrę :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  25. O tak, jedzenie pomaga hahah

    michalinm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Pyszne jedzonko lekarstwo na wszystko :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sposobów brak - po prostu muszę to przeżyć, bo kompletnie nic na mnie nie działa.

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja przez jesień jadłabym tylko słodycze. Ale przecież tak nie można!
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas może nie, ale np. dwie kostki czekolady dziennie/co drugi dzień to chyba nic złego :D

      Usuń
  29. Moim największym jesiennym pocieszeniem są słodycze oraz oglądanie seriali, uwielbiam to robić! :)

    Oczywiście obserwuję jeśli spodoba Ci się mój blog, byłoby mi miło gdybyś zrobiła to samo :)
    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie ważne punkty już wymieniłaś ;D.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post ! ;) o dziwo mnie w tym roku ominęła jesienna chandra :)

    http://zanzadra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ja uwielbiam czytać i chodzić na zakupy!


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja uwielbiam wtedy słuchać muzyki, założyć coś wygodnego i leżeć pod kołdrą, no i spotkania ze znajomymi, wszystko byle nie nauka :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja czytam książkę "Bastion" idealna by przeżyć jesień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, w takim razie chętnie po nią sięgnę :D

      Usuń
  35. Bardzo fajne pomysły na przetrwanie jesieni. Dla mnie najlepsze są seriale, książki i muzyka :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja w takie dni najczęściej chodzę cały dzień w piżamie i oglądam ulubione seriale. Również jestem zwolenniczką książek, ale czas mi na nie nie pozwala.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też czytam mniej niż kiedyś - właśnie z powodu braku czasu.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  37. Ja bardzo lubię jesień i rzadko dopada mnie taka chandra, ale jeśli już się tak stanie to chętnie chodzę na spacery z psem :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Całe szczęście nie za często łapie mnie taka jesienna chandra, aczkolwiek kiedy już łapie to mam takie same sposoby jak Ty, żeby ją przezwyciężyć :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie zdecydowanie jest to dobra książka, moje łóżko, ciepły kocyk i gorąca herbatka :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ubieranie sie ładnie zdecydowanie poprawia humor. Jak tylko ubiorę spódnicę to czuje się świetnie :) Aby pozbyć się jesiennej depresji warto czytać książki, jeść słodycze i iść na zakupy lub pooglądać film ze swoją drugą połówka :D
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).