sobota, 12 listopada 2016

Wishlist - Dresslily


Hej!
Pamiętacie, kiedy ostatnim razem robiłam dla Was wishlistę? Ja też nie, dlatego stwierdziłam, że już najwyższy czas jakąś zrobić.



Dresslily.com to bardzo popularny sklep z odzieżą i różnymi dodatkami - zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Ostatnio na stronie trwają wielkie wyprzedaże, dlatego tym bardziej zachęcam Was do zajrzenia na stronę i zapoznania się z ich asortymentem - klik.


                                 klik                                                                            klik                                                            klik




                                 klik                                                                              klik                                                              klik



                                klik                                                                                 klik                                                            klik



                                 klik                                                                                   klik                                                        klik


                                 klik                                                                                    klik                                                       klik


                                 klik                                                                                    klik                                                      klik


Oczywiście zachęcam Was do klikania w linki :)
Co podoba Wam się najbardziej?

43 komentarze:

  1. bardzo fajne rzeczy :) moje serce skradły bluzy <3

    zapraszam do siebie https://zanzadra.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna prezentacja, chętnie bym coś wybrała! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem wielką fanką sukienek i biżuterii.
    Ta czerwona sukienka jest piękna <3
    Bardzo podoba mi się twój blog, chętnie zaobserwuje :)
    Zapraszam do mojego świata. Jeśli ci się spodoba zachęcam do obserwacji :)---> Mój blog-KLIK
    Pozdrawiam kochana :* Miłej niedzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super rzeczy :) poklikalam :) obserwacja za obserwacje ? zapraszam <3 :) http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiało świętami Kochana, super lista- oczywiście poklikane! :)
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji- zacznij i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałaś świetne rzeczy! Oczywiście poklikane ;)

    http://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem spoko rzeczy :)
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, te lampki świąteczne obłędne! :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę u Ciebie świąteczny klimacik :D Fajny blog. obserwuję i zapraszam do mnie
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne sukienki :) uwielbiam getry w norweskie wzory :D
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Na takich stronach fajnie jest zamawiać jakieś dodatki ;)) Ogólnie całkiem ładna wishlista!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten sklep ma bardzo fajny asortyment :) Najbardziej podoba mi się ta bluza (?) w ostatnim rzędzie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Naszyjniki bardzo mi się spodobały ^^ Ogólnie to wszystkie rzeczy są świetne!
    Poklikałam! Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zasłona ze słoniem wygrywa :D
    zapraszam :)
    http://ylali.blogspot.com/ <- odpowiadam na obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bordowa sukienka wygląda cudnie i bardzo mi pasuje na kolację wigilijną!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy, legginsy świąteczno-zimowe skradły moje serce w tym roku. :))
    Poklikałam w kilka linków.
    Obserwuję ;**

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybrałaś świetne rzeczy, bardzo podoba mi się czerwona sukienka, jest bardzo szykowna :) Poza tym - kliknęłam w linki :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne lampki, kliknięte:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wishlista, poklikałam :)
    powodzenia ze współpracą, ja właśnie czekam na
    paczkę od dresslily :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam <3

      Usuń
  20. świetne propozycje!! :)
    mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny Blog <3


    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Wspólna obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej chyba spodobały mi się te lampki, kliknęłam!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna sukienka ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ogromną słabość do sukienek, a ta czerwona jest przepiękna! :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne ciuszki. Powodzenia w współpracy! :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo, mam takie same legginsy w reniferki :D Są świetne, mega ciepłe. Idealnie na jesienne wieczory :) A świąteczny sweterek... Mega mi się spodoba, chyba zostanie mi gdzieś z tyłu głowy. Powodzenia i gratulacje :)

    http://enkinderjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Najlepsze dodatki! Kocham światełka! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne posty :) Blog obserwuję i zapraszam do mnie monikurkatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).