czwartek, 17 listopada 2016

Home sweet home



Hej!
Nadeszła jesień i pewnie wiele z Was zmieniło na tę okazję wystrój swojego pokoju. Ja najbardziej lubię neutralny wygląd, który pasuje na każdą porę roku i na każdą okazję. Na półkach znajdziecie u mnie  trochę książek, ozdobnych pudeł, szkatułkę na biżuterię i inne drobiazgi. Lubię minimalizm, dlatego na ścianach nie mam żadnych plakatów czy zdjęć, a tylko dwa obrazy i zwykły zegar.
Ozdoby lubię robić sama, chociaż czasem kupuję gotowe w sklepie. Przy własnoręcznie robionych dekoracjach możemy spędzić kreatywnie czas, a dana rzecz wygląda w 100% tak, jak planowaliśmy. Natomiast kupowanie ozdób w sklepie zaoszczędza nam dużo czasu i od razu możemy cieszyć  się z nowego drobiazgu. Wybór należy do Was.

Każdy z nas wie, jak trudno utrzymać porządek w naszych czterech ścianach - szczególnie, kiedy wracamy zmęczeni ze szkoły czy pracy i rzucamy wszystko gdzie popadnie, żeby jak najszybciej móc się położyć czy zjeść obiad. Wiemy też, jak szybko taki bałagan potrafi 'rosnąć'. W poniedziałek jest czyściutko, a za trzy dni nie ma jak przejść, a na naszym biurku nie ma nawet miejsca na zeszyt.
Z tego powodu przygotowałam dla Was prosty sposób na utrzymanie porządku, pomysł na oryginalną i ładną ozdobę oraz mały bonus od firmy Rabble.


Jak utrzymać porządek w pokoju?

Prostym sposobem na utrzymanie porządku w domu są duże ozdobne pudła. Ładnie wyglądają, są pojemne i estetyczne. Możemy schować w nich różne drobiazgi, książki czy inne niepotrzebne nam w danym momencie szpargały. W sklepach znajdziemy różne kolory, wzory i materiały, z których zostały wykonane nasze pudełka.




Jak zrobić ładną ozdobę na ścianę?

Obecnie bardzo popularnymi ozdobami na ścianę są zdjęcia powieszone na sznurkach czy kolorowe światełka. A myśleliście kiedyś o tym, żeby samemu zrobić obraz, oprawić go i powiesić?
Panda prawdopodobnie jest Wam znana. Pokazywałam ją w tym i tym poście. Kilka tygodni po jej namalowaniu postanowiłam powiesić ją na ścianie. Jeśli chcielibyście zrobić coś podobnego, to mam dla Was kilka wskazówek.
Jeśli malowanie jest Wam zupełnie obce, proponuję zrobić najpierw  roboczy szkic obrazu. Gdy rysunek będzie już gotowy, przenieście go na kartkę/tekturę, na której będziecie malować. Jeżeli chcecie malować na zwykłym papierze, koniecznie wybierzcie ten grubszy, np. 200g/m².


Na koniec mam dla Was kody od firmy Rabble. Jeśli chcielibyście zmienić wystrój swojego pokoju lub tylko dokupić kilka ozdób, to zapraszam do zapoznania się z asortymentem firmy Home&you i skorzystania z kodów rabatowych :)



50 komentarzy:

  1. hmmmm jak juz bym miala wybrac jakies pojemniki na rzeczy do mojego pokoju, wowczas bylyby to zdecydowanie stonowane barwy :D


    http://justemsi.blogspot.com/ odwdzięczam się za obserwację

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta panda :). Masz talent. Sklep home&you jest mi znany i bardzo go lubię - mają duży asortyment, ale osobiście jestem zakochana w ich poduszkach :D. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są te pudełka. Ciągle mam zamiar je kupić i nie kupuje xd
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełka są świetne sama takie mam w domu , czasami przyda się nawet tylko troszkę papieru i zwykły karton po butach :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze podobały mi się takie obrazki, ale talentu u mnie brak ;c

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne są te obrazy niestety ja jestem beztalenciem
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Planuję remont pokoju, pora wszystko uporządkować. Pudełka do bardzo dobry sposób na utrzymanie ładu. Ozdób na ścianę chyba nie potrzebuję, ale przydadzą się ramki na zdjęcia więc chętnie zajrzę do Home&You.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podobają mi się te pudełka. Sama rok temu podczas remontów rozważałam ich zakup. Świetny obrazek z pandą <3
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również lubię minimalizm. Uważam, że panuje wtedy harmonia, a ja strasznie nie lubię chaosu. :)
    Przecudne pudełka, bardzo mi się takie podobają, szczególnie z wesołymi nadrukami, dodają wtedy pomieszczeniu wesołości. Obrazki, czy rysunki to świetny pomysł, aby urozmaicić jednokolorowe ściany.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na nowy post:
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo spodobaly mi sie te pudelka, lubię taką estetykę;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pojemniki raczej by się u mnie nie sprawdziły, ale pomysł z ozdobą na ścianę jest całkiem fajny :) Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zazwyczaj do takich rzeczy używam ładnych pudełek po butach. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie składane kartoniki to świetna sprawa! Można w nich ukryć dużą część bałaganu. :D

    http://nolifewithoutthelittlethings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mojemu pokojowi już nawet pudełka nie pomagają. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam pokój pełen takich pudeł, w których trzymam różne rzeczy, sprawdzają się świetnie! :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne te pudełeczka :) Sama mam kilka podobnych :)
    Pozdrawiam
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie pudełeczka są super :) Dobrze wyglądają i sprawdzają się kapitalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na nowy post :)) Obserwujemy? daj znać w kom! :))

    http://start-afire.blogspot.com/2016/11/jak-dbam-o-wosy-q.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę zainwestować w takie pudełka ;)

    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Musze sobie kupić takie pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam ciekawa jak wyjdzie mi pandzia i również ją narysowałam c:
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo... Jeśli chcesz, możesz wysłać mi ją na meila. Z chęcią zobaczę Twoją wersję :)

      Usuń
  22. perfect :)
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze świetnie! Uwielbiam to, że prowadzisz bloga z taką pasją, a Twoje posty są tak dopracowane!
    Buziaki!
    nikolaprzybysz.pl-klikkk

    OdpowiedzUsuń
  24. Pudełka są świetnym rozwiązaniem! :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie potrafię wytrzymać bez jakiś zmian długo, ciągle staram się wprowadzać nowy element. Pudełka jak najbardziej sprawdzają się, ja niestety nie mam talentu artystycznego, ale u mnie na ścianie wiszą zdjęcia <3
    zapraszam do mnie;
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie bałagan w pokoju to nieodłączna część. Mam dwa takie pudła, ale i tak po dwóch dniach w pokoju mam bałagan. Nie wiem co już zrobić.

    Pozdrawiam kochana :*
    glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Te obrazki bardzo mi sie podobają :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie ozdobne pudełka! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. sama posiadam takie pudełka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Takie pudełka są super, naprawdę świetny wpis :)
    życzę wygranej! ja też jestem ambasadorką rabble :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne rzeczy :D

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    .
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie pudła to świetne rozwiązanie, ja zawsze sprzątam mój pokój w soboty, a już po kilku dniach wygląda jakby przeszło przez niego tornado, nie mam pojęcia dlaczego, haha :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajny wpis, sama korzystam z pudeł :) dzięki nim można zachować porządek :)

    gorąco pozdrawiam ;*
    http://zanzadra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie pudła to świetna sprawa, sama też używam podobnych :) Poza tym Twoja panda robi wrażenie - masz talent, Kochana :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Lovely ideas *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdecydowanie pudełka pomagają w organizacji :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  37. Pudełka ułatwiają sprawę! Uwielbiam też wiszące półeczki! :D
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Pudełka najbardziej pozwalają utrzymać porządek w pokoju. Mam ich kilka a i tak ciągle mi mało :D Super.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam takie pudełeczka! <3 Idealny dodatek do pokoju
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad i weźmiesz udział w świątecznym wyzwaniu:* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja nie zmieniam wystroju na jesień XD. Pudełka mogą być fajnym rozwiązaniem ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. te pudełka są niezastąpione! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja praktycznie na każdą porę roku zmieniam wystrój. Lubię nadawać fajny klimat mojemu azylowi :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).