wtorek, 31 stycznia 2017

February with Zaful & Rosewholesale part I


Hej wszystkim!
Ostatnio doszły do mnie paczki z Zaful i Rosewholesale. Połączyłam rzeczy z obu firm i stworzyłam kilka różnych stylizacji. Dzisiaj pokażę Wam dwie.
Na pierwszy ogień idzie komplet dresów z Zaful - idealnych do ćwiczeń bądź weekendowe leniuchowanie. Bluzka pasuje zarówno do standardowych dresów jak i leginsów. Spodnie mają w pasie gumę i dodatkowo sznurek. Do jakości nie mogę się przyczepić.



W paczce od Zaful znalazłam też komplet biżuterii i kolczyki-skrzydła. Zestaw wybierała moja siostra i jest z niego bardzo zadowolona. Cały czas nosi na palcu jeden z pierścionków.
Kolczyki przypominające skrzydła wybrałam dla siebie. Już od dawna planowałam zakup podobnych, a gdy zobaczyłam je na stronie, stwierdziłam, że to ten moment :) Górne zapięcia mocno trzymają się na uchu i nie musimy się bać, że w którymś momencie na zlecą.




Na koniec drapowana bluzka z Rosewholesale. Świetnie nadaje się na bardziej eleganckie okazje. Ma śliczny kolor i bardzo ładnie układa się na sylwetce. Uwielbiam tę bluzkę i mogę Wam ją szczerze polecić.


Dresy z Zaful - klik
Zestaw biżuterii z Zaful - klik
Kolczyki-skrzydła z Zaful - klik
Bluzka z Rosewholesale - klik


***

Podajcie ceny 4 rzeczy, a Wasz blog pojawi się na moim pasku bocznym na cały marzec.
Poszukuję osoby, która pomoże mi przy zmianie wyglądu archiwum. Jeśli ktoś z Was chciałby mi pomóc, piszcie na mojego meila - paulan.01x@gmail.com. Będę wdzięczna za każdą pomoc ❤

64 komentarze:

  1. Biżuteria jest prześliczna!
    Kolor bluzki mógłby być bardzie różowy ale to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka fajna :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te kolczyki skrzydła! <3
    Dres:28,51
    Zestaw biżuterii:4,21
    Różowa bluzka:11,33
    Kolczyki skrzydła:3,51
    http://ourlifeandnotjust.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te nausznice i bluzka.
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta koszulka fioletowa nie jest troszkę w moim stylu. Ale te skrzydełka cudowne. A pierwszy sweterek chyba wygrywa wszystko :88
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrzydła są świetne :3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bluzka dresowa i dresy są świetne! Sama chciałabym takie mieć <3
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  8. $28.51 - dresy
    $ 4.21 - zestaw biżuterii
    $ 4,51 - skrzydła i to one według mnie są cudne i od dawna chciałam sobie takie kupić :3
    $11.33 - bluzka

    Pozdrawiam
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely jewelry!Great post!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dresy: 28,51$
    Biżuteria: 4,21 oraz 3,51
    Bluzka: 11,33 :)
    Z tych wszystkich rzeczy najlepsze są dresy:)
    Pozdrawiam, i zapraszam Shikatemeku

    OdpowiedzUsuń
  11. szary zestaw bardzo Ci pasuje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ten szary dres :)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bluzka dresowa i spodnie! Niestety ja źle wyglądam w szarym kolorze :(
    Zapraszam do siebie http://lebbrosso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się najbardziej podoba biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka dresowa prezentuje się świetnie :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely earrings and cool blouse!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  17. dresy <3
    po klikane
    28.51
    4.21
    3.51
    11.33
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna bluza !
    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. dres jest bardzo ładny, ale ta bluzka mi się nie podoba. nie wiem w sumie czemu, bo ma śliczny kolor. poklikałam we wszystkie linki, a co do cen - dres 28.51$, biżuteria 4.21$, kolczyki 3.51$, bluzka 11.33$.

    przy okazji zapraszam na mojego nowego bloga
    MLKSTARS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wonderful photos!

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolczyki z motywem skrzydeł są świetne :) ! Super post :)Pozdrawiam :*
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rzeczy *.*
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudnie wyglądasz! Kolczyki są piękne <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  24. Dres z Zafula wygląda na Tobie bardzo kobieco ! ;) super ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładne rzeczy :) wszystko super na Tobie leży :) pozdrawiam
    dres- $28.51
    zestaw Zaful- $4.21
    kolczyki- $3.51
    bluzka- $11.33

    OdpowiedzUsuń
  26. Dres wygląda świetnie i porządnie:) Bluzka ma jednak nie mój kolorek!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Strasznie podoba mi się biżuteria! W szczególności to skrzydło. Pierścionki również śliczne. Ogólnie widzę, że udana paczka. Oby więcej takich :)

    Pozdrawiam :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz śliczny kolor włosów. :)

    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. góra dresów nie wiem czy by się nadawała do trenowania, ale do leniuchowania na pewno! btw świetnie na Tobie lezy
    gratuluje współpracy :D
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny dres! Na pewno idealne na ćwiczenia!
    Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne zamówienia, najbardziej podoba mi się biżuteria :) Pozdrawiam!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Czekam na podobny zestaw dresów, jestem ciekawa efektów, podobają mi się eż kolczyki skrzydełka
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wyglądasz! <3

    Zapraszam do mnie: www.roxyolsen.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się ta drapowana bluzka :)
    Kliknęłam w linki. Mogłabyś kliknąć w banery reklamowe na moim blogu ?
    Oto ceny : $28,51 $4,21 $3,51 $11,33
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna dresowa bluzka:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super rzeczy, jaa w dresach rzadko kiedy śmigam :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo podoba mi się ta bluza, z chęcią bym w takiej chodziła :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale śliczne kolczyki! Ta szara bluza też świetna :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podobają mi się te dresy :)

    londonkidx.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładne ubrania, podobają mi się.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Góra od dresu jest meeega, może nawet sama zamowię :) Link zapisany :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładne rzeczy. Zwłaszcza dresy.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne dresy :)
    Poklikałam- 3.51$, 4.21$, 26.99$, 11.33$ :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczne są te kolczyki motylki:))
    pozdrawiam!
    https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Those earrings are gnarly! Love em. xx

    Kit | THINGS SHE LOVES

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zamówienie, chyba bardzo lubisz biżuterię bo często ją u Ciebie widzę :) sama uwielbiam różnego rodzaju dodatki i uważam że to one nadają stylizacji odpowiedniego charakteru. Fajnie że zamówienie Ci się podoba, oczywiście pomagam i podaję ceny: 26,99$, 4,21$, 11,99$, 3,51$, 11,33$ (jedną cenę zmyśliłam, by nikt ode mnie cen nie kopiował tylko sam kliknął i zobaczył jakie są :D )
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. spodobała mi się góra od dresu oraz bluzka z ostatniego zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny dres ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo Ci ładnie w ostatniej bluzce (za 11.33$, kliknęłam), jej kolor pasuje do Twojej karnacji :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo podoba mi się bluzka z tą falą przy dekolcie i kolczyk 'ala skrzydło <3

    26,99$, 4,21$, 3,51$, 11,33$
    mogę prosić rownież o kliki ?
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  51. I w dresach można wyglądać fajnie! Świetne zamówienie ;)

    Dodaję do obserwowanych!!
    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG KLIK
    Odwiedzam każdy blog w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  52. kolczyki skrzydła to strzał w dziesiątkę :)

    Pozdrawiam,
    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  53. Masz piękne włosy, a ten kolczyk do połowy ucha- prześliczny! :*

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ciekawe rzeczy, a co do wyglądu archiwum to jeśli chcesz możesz do mnie napisać. Może będę umiała pomóc. Napisz mi jak chciałabyś żeby wyglądało lub jaki masz problem. :)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Loving your Zaful and Rosegal pieces!

    xoxo Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Te kolczyki w kształcie skrzydeł bardzo mi się podobają :) Super rzeczy!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).