poniedziałek, 23 stycznia 2017

I don't care about it anymore

Hej kochani!
Co u Was słychać? Może macie już ferie? Moje zaczynają się w przyszłym tygodniu. Cieszę się, że pierwszy semestr już za mną. Pod względem nauki nie należał do najłatwiejszych (właściwie nie ma się co dziwić - to już ostatnia klasa gimnazjum), ale na koniec udało mi się uzyskać średnią 4.93, z czego jestem bardzo zadowolona.
Ferie wbrew pozorom też zapowiadają się pracowicie. Aktualnie przygotowuję się do ostatniego - wojewódzkiego etapu konkursu kuratoryjnego z języka polskiego (dzień po opublikowaniu notki z wiadomością o etapie rejonowym przyszły wyniki - dla mnie bardzo pomyślne). Oczywiście nie zapomnę też o odpoczynku. Po 5 miesiącach ciągłego chodzenia do szkoły przyda się on każdemu. Wreszcie znajdę czas na rysowanie i fotografię, a tymczasem zostawiam Wam mały mix ze zdjęciami.



65 komentarzy:

  1. Gratuluje średniej:) Super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo gratuluję przejścia do kolejnego etapu konkursu, mnie niestety z geografii nie udało się przejść dalej, zabrakło kilku punktów, ale to co nauczyłam się przez ten czas jest dla mnie bardzo cenne. :)
    Ja ferie również zaczynam za tydzień i także planuję poświęcić go na pasje, przyjaciół i odpoczynek. :)

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję średniej, naprawdę wysoka :)
    MI idzie w szkole ciężko jak na razie :/
    Śliczne zdjęcia
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wysokiej średniej!
    http://ourlifeandnotjust.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wspaniałej średniej :3 ja już mam ferie i życzę by całe 2 tygodnie nie były aż za bardzo pracowite :3
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję średniej i konkursu, pamiętam, że jak byłam w gimnazjum to też często brałam udział w różnych konkursach. Ja już nie mogę doczekać się wolnego :)
    Pozdrawiam,
    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu w ferie trzeba również trochę odpocząć. Średnia świetna także gratulacje.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia:)
    Mi w tym tygodniu się kończą ferie, bardzo szybko zleciało :/
    Gratuluje tak wysokiej średniej:)
    Odpocznij w ferie! Powodzenia na konkursie :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz wysoką średnią :) Życze Ci takiej w kolejnym semestrze
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. polecasz tą książkę? :)

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Jeżeli lubisz książki obyczajowe/młodzieżowe to szczerze polecam :) Ja raczej jestem za fantastyką, ale w tym wypadku fabuła jest na tyle ciekawa, że wciągnęła mnie na maxa i przeczytałam książkę w dwa dni.
      paulan-official-blog.blogspot.com

      Usuń
  11. Gratuluję średniej, moje ferie trwają od zeszłego tygodnia, miłego wypoczynku i powodzenia w konkursie. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. współczuję , że jeszcze chodzisz do szkoły ;( ale fakt średnia bardzo dobra , trzymaj tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi niestety został już tylko tydzień ferii. Gratuluję tak wysokiej średniej! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję sukcesów i trzymam kciuki za powodzenie :) Super mix zdjęć przyznam szerze że w oczy jako pierwsza rzuciła mi się paletka, gdyż mam dwie z tej samej firmy i uwielbiam je :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje!! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie ferie niestety już nie dotyczą :/ Gratuluję wysokiej średniej :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi ferie właśnie się kończą, aż smutno się robi, że tak szybko minęły :D
    Gratuluję przejścia do następnego etapu! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, to naprawdę wysoka średnia :D Gratuluję przejścia do następnego etapu!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia na konkursie ! Gratuluję wysokiej średniej ! Bardzo fajne zdjecia !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę średniej! Sama miałam podobną w gimnazjum, niestety w liceum spadła. Ale i tak nie jest źle :)
    Też byłam na konkursie z polskiego i również dostałam się do ostatniego etapu. Nadal wygląda on tak samo? Ja przed komisją musiałam wygłosić dwie przemowy na jakiś temat.
    Dasz radę kochana! Życzę powodzenia :)

    Obserwuję i zapraszam.

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję!
    Teraz trochę się pozmieniało, bo ja na każdym etapie muszę napisać test + rozprawkę/ charakterystykę itp. Jeśli napiszę na określoną liczbę punktów - przechodzę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo Gratulacje średniej! Jestem w tej samej klasie, ale niestety takiej średniej nie udało mi się wyciągnąć. Powodzenia na konkursie.
    Zapraszam https://shindyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny miks zdjęć :) Życzę udanych ferii :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Brawo za średnią :) i oby w czerwcu była jeszcze wyższa :)

    OdpowiedzUsuń

  25. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    OdpowiedzUsuń
  26. ODPOCZYWAJ!!! PIĘKNE PIERŚCIONKI! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie chodzę już do szkoły,ale mam urlop ,który wypada mniej więcej jak w ferie w moim województwie ,skąd pochodzę :) Wybieram się na pierwszy tydzień do Anglii do przyjaciela, odwiedzę z nim Londyn i cały tydzień zapowiada się bardzo aktywnie :) Drugi tydzień jest wolny z powodu karnawału w Holandii i może wybiorę się pozwiedzać sama któreś z miast w Holandii..Nie mam pomysłu na ten drugi tydzień. Gratuluję wysokiej średniej,należy Ci się zasłużony odpoczynek :)
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje średniej! :) Ja właśnie kończę liceum.
    Śliczne pierścionki!
    Zapraszam do mnie na nowy post :) http://lebbrosso.blogspot.com/2017/01/prom.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy mix :)
    Gratuluje średniej i dostania się do kolejnego etapu konkursu!
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do obserwacji i komentowania :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Co za średnia:) gratuluję:)
    Piękna paletka i pierścionki:*
    Obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. really nice post! I followed your blog :)

    thebrunettetofu.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  32. gratuluję tak wysokiej średniej :) i życzę powodzenia na konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Powodzenia na konkursie kuratoryjnym! Samo zakwalifikowanie to już jest duże osiągnięcie 😀 powodzenia! !!

    OdpowiedzUsuń
  34. Powodzenia na konkursie! ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja niestety kończę ferie i w poniedziałek idę do szkoły ;-;
    Fajne zdjęcia :)
    Obserwuję :3
    Zapraszam na mojego bloga
    Mój blog\
    Pozdrawiam
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcie! Oczywiście, życzę powodzenia w konkursie! :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Kończę ferie i jestem tym załamana...
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkołę i studia mam już za sobą takie również ferii brak :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow gratuluję tak wysokiej średniej. Marzę o feriach jednak od tego roku już mnie nie obowiązują :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam taką samą paletkę :) Niestety ja już kończe ferię :/

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Powodzenia w przyszłym semestrze :) Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję średniej! :) fajne zdjęcia ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też cieszę się, że pierwszy semestr już za mną, a ferie zaczynam od poniedziałku! Na szczęście. O, czyli jesteśmy rówieśniczkami! Kuuurczę, a mnie niewiele brakowało, aby przejść do następnego, już właśnie do tego ostatniego etapu z polskiego, ale życzę Ci szczęścia i trzymam kciuki za jak najlepszy wynik! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję średniej i dostania się tak wysoko w konkursie! :D
    U mnie dzisiaj już ostatni dzień ferii... Ale nie ubolewam, bo mam mnóstwo niesamowitych wspomnień :) Tobie też życzę takich jak najwięcej ^^ Udanych ferii! ♥
    Pozdrawiam, vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. gratulację średniej:) oby tak dalej:)) nie zapomnij o odpoczynku w ferie bo regeneracja sił jest bardzo ważna:) za konkurs trzymam kciuki:P
    pozdrawiam
    https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo ładne pierścionki ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Powodzenia w konkursie! :))

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Korzystaj ile możesz z ferii, ja nie pamiętam jak to jest mieć dwa tygodnie wolnego :D

    OdpowiedzUsuń
  49. mam taką samą paletkę z cieniami, jak ci się podoba? Ja do końca nie jestem zadowolona z niej, krótko trzymają się ;(( i nie wiem czy to tylko mój taki bubel, czy źle nakładam
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem nią zachwycona. Cienie trzymają się dość długo (jak na tą cenę) i świetnie wyglądają na powiece :)

      Usuń
  50. Mi został jeszcze jeden dzień wolnego i niestety znowu czeka na mnie dużo pracy w szkole.
    Jeszcze nie widziałam tej książki, warto przeczytać?

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz takie młodzieżowo-obyczajowe książki to zdecydowanie warto :)

      Usuń
  51. Gratuluję tak wysokiej średniej oraz dostanie się do wojewódzkiego etapu konkursu z języka polskiego, to naprawdę spore osiągnięcie (i oczywiście życzę dalszych sukcesów). Poza tym udanych ferii, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja niestety nie mam..
    Praca, praca i jeszcze raz praca. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Hehe I love that Snapchat filter, or all filters! They're so cute!

    xoxo Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie przepadam za tą paletkę z lovely.. :/
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję wysokiej średniej :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).