czwartek, 16 marca 2017

Spring with Zaful


Hej♥ Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnymi nowościami z Zaful
Pierwszą rzeczą jest szary kardigan. Ma dwie kieszenie i ozdobne guziki. Idealnie sprawdzi się wiosną, gdy do bluzki potrzebne będzie jeszcze dodatkowe nakrycie.
Do kardiganu ubrałam białą bluzkę i naszyjnik w serca. Świetnie sprawdzi się przy bluzkach/sukienkach z głębszym dekoltem i dopełni naszą stylizację. Na koniec dołożyłam okulary przeciwsłoneczne. Która z nas ich nie lubi?




Dodatkowo zamówiłam śliczny niebieski zegarek (wcześniej widzieliście taki sam, ale biały), ale nie dla mnie. Jest bardzo ładny i funkcjonalny. Dodam też, że jego wskazówki świecą w ciemności - dla mnie ogromny plus.
Tym razem postanowiłam zamówić też coś z działu 'make-up/beauty', a mianowicie zestaw trzech gąbeczek do makijażu. Mam nadzieję, że się sprawdzą.





Tradycją stał się też fakt, że prawie za każdym razem zamawiam coś dla siostry. Tym razem było to funkcjonalne lusterko i srebrne kolczyki. Lusterko jest małe i przydatne. Bez problemu zmieści się w plecaku, torebce, a nawet w kieszeni. Kolczyki są bardzo dziewczęce i delikatne. Pasują do wielu stylizacji i na wiele okazji.



Kardigan - klik
Naszyjnik - klik
Okulary przeciwsłoneczne - klik
Zegarek - klik
Lusterko - klik
Gąbeczki do makijażu - klik
Kolczyki - klik


♥Podaj ceny 4 wybranych rzeczy, a Twój blog pojawi się na moim pasku bocznym na cały kwiecień.
♥Co sądzicie o Zaful?

56 komentarzy:

  1. Zegarki są świetne. Ciekawi mnie gąbeczka do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, ze nie lubię zegarków- chabrowy zdecydowanie przykuł moja uwagę :D Gąbeczki do makijażu równiez ;D

    Pozdrawiam ;d
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaaardzo podoba mi się ten naszyjnik! Jest cudowny :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie zegarki! ♥

    http://lifebysusanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny kardigan i ostatnio jest fajnym dopełnieniem moich codziennych ubraniowych rozmyśleń ''co ubrać'' :D
    Fajne zamówienie, na wiosnę jesteś już gotowa!
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarki urocze ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kardigan super, a zegarki i kolczyki śliczne, uwielbiam w każdej postaci. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik i okulary jak najbardziej wpadły w mi w oko :) Kardiganów za bardzo nie lubię :)
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Za kardiganami nie przepadam :) Jeżeli chodzi o zegarek to świetny, właściwie to mam taki, tylko że w wersji białej i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam gąbeczki do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kardigan :) Niebieski zegarek też przykuwa uwagę! :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. też zamówiłam te gąbeczki do makijażu <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny naszyjnik! Uwielbiam Zaful.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  14. Naszyjnik, okulary i zegarek bardzo mi się podobają :) Fajnie że zawsze zamawiasz coś dla siostry :)
    Poklikałam- 11.45$,6.24$,5.64$,2.83$ :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. strasznie spodobał mi się naszyjnik:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja :D
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładne rzeczy zamówiłaś ;) lubię takie kardigany, sama mam podobny ;) ciekawy naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny naszyjnik! :)
    Zapraszam do mnie lovipauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. naszyjnik w serca jest cudowny

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Obłędny ten naszyjnik!

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Biżuteria bardzo mi się podoba!:)
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Same piękne rzeczy tu widzę :) Naszyjnik mi się bardzo podoba :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Looks beautiful!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny Blog *.*
    Warto Tu Zajrzeć <33!
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    https://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kardigan jest naprawdę bardzo ładny, aczkolwiek kolczyki bardziej mi się spodobały :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cute jewelry picks!

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Zaful! Świetnie, że niedawno dołączyli do asortymentu produkt beauty ;) Poklikałam ^^

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Kardigan jest cudowny.Zapraszam do mnie
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietny blog modowy (;
    Robi wrażenie
    Fajne inspiracje na wiosne

    OdpowiedzUsuń
  30. Hi, paulan i love fashion and your clothing style is very modern and elegant, thank you for sharing I am very happy model kebaya

    OdpowiedzUsuń
  31. ale duże zamówienie! bardzo fajny kardigan- 11,45 :) ślicznie ci w nim. Naszyjnik jest rewelacyjny (link przenosi do ogólnej strony z naszyjnikami) sama bym taki zamówiła :) Okulary 6,24 też super- mam obsesję na punkcie okularów przeciwsłonecznych, mam już ich małą kolekcję w szafie. Zegarek 5,64 też ciekawy, te świecące wskazówki są bardzo przydatne :) 4,11- kiedyś miałam podobne lusterko ze szczotką :) 2,83 ja też ostatnio zamówiłam gąbeczki :) 8,34 piękne kolczyki!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zamówiłaś naprawdę świetne rzeczy! :)
    Bardzo Ci pasują. Mi chyba najbardziej spodobał się sweterek.
    Poklikałam we wszystko, ale napiszę 4 ceny: 11,45; 6,24; 5,64; 2,83 :)
    Owocnej współpracy, poprosiłabym o poklikanie również u mnie ^^

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten naszyjnik to cudo! *.*

    $11.45
    $6.24
    $5.64
    $8.34

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładny ten kardigan! Koniecznie daj znać czy gąbeczki się sprawdzają :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/tommy-x-gigi-ss2017.html

    OdpowiedzUsuń
  35. nigdy nie zamawiałam na tej stronie, chociaż wiele rzeczy wpadło mi tam nie raz w oko :).
    Naszyjnik jest śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna biżuteria i w takich przystępnych cenach - jestem pod wrażeniem

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. zegarki są prześliczne, świetne zdjęcia ;)
    https://werciakwercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne rzeczy :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne rzeczy :) Kardigan jest super, a zegarki po prostu boskie <3 Kochana, poklikałam w linki :) ceny to: 2.83$, 4.11$, 5.64$ i 8.34$ Pozdrawiam :* charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię rzeczy z Zaful, pomagam - 11,45$, 6,24$, 5,64$, 4,11$, 2,83$, 8,34$ :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  41. Super blog, cudowna Ty! Będę zaglądać częściej :)
    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo fajne rzeczy prześliczny naszyjnik oraz zegarek
    https://brylancikxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam blogi gdzie widać ,że jest prowadzony z pasją :)
    mega blog! oby tak dalej kochana :*


    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).