czwartek, 20 kwietnia 2017

Trzy lata później


Hej! Gdyby nie kalendarz, w życiu nie pomyślałabym, że od założenia bloga minęły już trzy lata. A jednak. Przez ten czas dużo się działo, a jeszcze więcej zmieniło. Jeśli jesteście ciekawi moich wspomnień, zapraszam Was na małe podsumowanie ostatniego roku (lub dwóch pierwszych lat mojej przygody z blogiem - klik).

maj/czerwiec/lipiec
Bardzo dobry i pozytywny czas. Właśnie wtedy zaczęłam się więcej uśmiechać do zdjęć, a nie tylko zabijać spojrzeniem. Co prawda wychodziło to różnie, ale przynajmniej mam fajne wspomnienia, haha.


sierpień/wrzesień/październik
W czasie tych trzech miesięcy najbardziej skupiłam się na postach z przemyśleniami i różnego rodzaju poradnikach. Właśnie wtedy przybyło mi sporo obserwatorów i wyświetleń.


listopad/grudzień/styczeń
Tu się działo! Nagle dostałam całe mnóstwo propozycji współprac. Z niektórych zrezygnowałam od razu, a z części po czasie, gdyż nie nadążałam z postami i przede wszystkim nie miałam czasu na "normalne" notki.


luty/marzec/kwiecień
Dla mnie powrót do normalności. W tym czasie przyjęłam tylko jedną propozycję współpracy (a trochę ich było). Pojawiały się posty o różnej tematyce przeplecione z kilkoma wpisami wynikającymi ze współprac. Coś idealnego - przynajmniej w moim przekonaniu.


Statystyki (tylko od 2015 roku):
Liczba postów - 147
Liczba komentarzy -  5.903
Wyświetlenia - 50.000
Obserwatorzy - 485

Na koniec chcę podziękować Wam - wszystkim moim czytelnikom, osobom z mojego najbliższego otoczenia, rodzinie. W sumie hejterom i osobom źle mi życzącym (a takie na pewno się znajdą) też należą się podziękowania. W końcu nabijacie mi wyświetlenia ;)

PS Kto jeszcze pisze w tym tygodniu egzaminy? Po szczerości ja mogłabym robić tylko to. Szkoła bez normalnych lekcji czy sprawdzianów, a tylko z egzaminami byłaby dla mnie ciekawsza, haha. Wszystkim 3-gimnazjalistom życzę powodzenia na ostatni dzień. Wyrzućcie stres, zaufajcie swoim umiejętnościom i wszystko będzie dobrze ♥ 

39 komentarzy:

  1. Wow, to już trzy lata, gratulacje! :)Pięknie rysujesz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://every-think-is-perfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 3 lat na blogu i życzę następnych! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się jak wyszłaś na zdj nr 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana gratulacje, ja dopiero teraz dołaczam do grona Twoich obserwatorow! Zapraszam do mnie! :)
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia:D
    Paznokcie mega śliczne:D
    Gratulacje w wytrwałości w prowadzeniu bloga :D
    3 lata to sporo czasu :D

    Zapraszam:*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Very nice post! :)
    Would you like to follow each other via GFC FB Twitter G+ and Instagram?
    ♥ ♥ ♥ ♥ That's Amore Blog
    ♥ ♥ ♥ Facebook
    ♥ ♥ Twitter
    ♥ Instagram

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) 3 lata to nie lada wyczyn w prowadzeniu bloga ♡

    xx
    KvR

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) Życzę dalszych sukcesów :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje 3 lat na blogu! Życzę dalszych sukcesów :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Przebrnęłam przez historie i polski bez zająknięcia, podobnie z matmą, ale przyrodnicze niezbyt dobrze wypadły...
    Super, że jesteś tu już 3 lata! :*

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O jej <3 Gratuluję tych latek, jak ten czas szybko leci ! Mój blogasek w listopadzie będzie miał cztery lata, ja nadal nie mogę w to uwierzyć :D Blog to piękna sprawa, poznałam tylu świetnych ludzi np. Paulan <3 Raz jeszcze ci gratuluję kochana dałaś z siebie naprawdę wszystko włożyłaś w bloga wiele serca i pracy i opłaciło się bo jest tu rewelacyjnie a ty jesteś jedną z moich ulubionych blogerek <3 Życzę kolejnych cudownych lat i jak najwięcej szczerych czytelników :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Nawet nie wiesz, jak miło czyta się takie ciepłe słowa ♥

      Usuń
  12. Gratuluję :* Dużo latek już jesteś w blogosferze :), gratuluję i życzę więcej zapału do pisania i chęci :)
    Znam Cie od paru miesięcy, ale naprawdę blog pełen podziwu :), świetne notki. Cudna :*
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne podsumowanie. Życzę kolejnych radosnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. życzę Ci kolejnych lat w blogosferze :) od dawna jestem obserwatorką i bardzo lubię do Ciebie zaglądać :) uśmiechaj się częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje 3 lat bloga i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Congratulations for the 3 years. Keep blogging.
    Have a nice weekend
    *My Blog*
    http://newbagonline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo się faktycznie działo na twoim blogu! Gratuluję już trzech lat!!!
    Życzę wytrwałości w dalszym pisaniu, powodzenia. :)
    Ja egzaminy piszę za rok, ale mam nadzieję, że ci dobrze pójdą.
    Trzymam kciuki! :)

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje i powodzenia w dalszym blogowaniu :D
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely.look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, ze to już trzy lata i życzę Ci jeszcze więcej chwil spędzonych w blogosferze.
    Również pisałam egzaminy w tym tygodniu, ale w przeciwieństwie do Ciebie jestem już tak szczęśliwa, że to wszystko się skończyło. Wreszcie nie będę 1000 razy na dzień słuchać nauczycielek, które panikują mówiąc "to będzie na egzaminie", "musicie to umieć, zawsze to dają" egzaminy bla, bla, bla.
    Życzę, jak najlepszych wyników. :D

    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dokładnie! Zgadzam się w 100% co do osób zazdrosnych prowadzenia bloga, czy po prostu życzących źle. ;)
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. 3 lata to całkiem sporo :) życzę ci, żeby było ich jeszcze więcej, bo prowadzisz na prawdę fajnego bloga :) Ja egzaminy mam za rok :D '02

    OdpowiedzUsuń
  22. wooow, gratuluję! u mnie już niedługo będzie pierwszy rok :)
    dalszej wytrwałości <3

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne podsumowanie, gratulacje i oby tak dalej! ^_^
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. wow 3 latka to dużo czasu <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję wyświetleń :)! Należą ci się!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale genialne statystyki!♥ I super, że zaczęłaś się uśmiechać do zdjęć, haha :D

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeju 3 latka to naprawdę dużo! Wytrwałości :) Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. gratulacje ;) życzę dalszych sukcesów ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluje ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój blog tak dobre nie wygląda w statystykach. Bardzo fajny post. Dziękuję za odwiedziny mojego bloga.
    http://aleksandrakuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia na egzaminach! Trzy lata bloga to nie przelewki, gratki :))
    Pozdrawiam,
    egzemplarz (klik)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Trzy lata to naprawdę dużo. Ja też pisałam w tym tygodniu egzaminy. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).