niedziela, 14 maja 2017

Kulisy współprac #2


Hej! Tym razem przygotowałam dla Was kolejnego posta z sekretami współprac. Ostatni taki wpis cieszył się sporym powodzeniem, dlatego postanowiłam kontynuować serię. Dzisiaj Banggood, Zaful i bonus (bonusami nazywam współprace znacząco różniące się od innych warunkami, formą itp.). Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam na dalszą część posta.

Bang Good - firma zajmująca się sprzedażą odzieży, dodatków, kosmetyków, dekoracji do mieszkań itp.
Początek współpracy - zazwyczaj to firma wysyła propozycje współpracy, ale my również możemy do nich napisać (meil znajduje się na ich stronie)
Pierwsze kroki - musimy zrobić wishlistę i zebrać jak najwięcej kliknięć (umownie jest to 100). W międzyczasie składamy zamówienie.
Język wiadomości -  angielski
Kwota, którą możemy wydać na pierwsze zamówienie - około $15 - $20
Czas oczekiwania na meila z odpowiedzią - max 24 godziny
Czas oczekiwania na przesyłkę - 2-3 tygodnie
Recenzja - na blogu pokazujemy zdjęcia ubrań, możemy coś o nich napisać (zdecydowanie to polecam. Firmy są bardziej zadowolone, a czytelnik może poznać naszą opinię na temat danej rzeczy). Do linków dodajemy swój numer ID.
Moje odczucia - hmm... Właściwie pozytywne, chociaż jest jeden duży minus - bez dużej liczby kliknięć ciężko jest o kontynuację współpracy.



Zaful - firma oferująca odzież, buty i dodatki.
Początek współpracy - Tak samo jak w Bang Good
Pierwsze kroki - od razu składamy zamówienie (ja nie musiałam robić wishlist)
Język wiadomości - angielski
Kwota, którą możemy wydać na pierwsze zamówienie - to zależy od opiekuna. Ostatnio dostałam drugą propozycję współpracy od nich. Oferowano mi w niej $35 - $40 (oczywiście nie oszukiwałam i napisałam, że aktualnie już z nimi współpracuję). Moja opiekunka od razu zaoferowała mi $45 - $50.
Czas oczekiwania na meila z odpowiedzią - max 24 godziny
Czas oczekiwania na przesyłkę - 2-3 tygodnie
Recenzja - wstawiamy zdjęcia produktów. Mile widziany jest opis każdego z nich. Dodatkowo dostajemy numer ID i zbieramy kliknięcia (nie są one jednak tak istotne).
Moje odczucia - bardzo pozytywne. Dostałam od nich bardzo dużo rzeczy i ze wszystkich jestem zadowolona.



27dress.com (bonus) - strona oferująca głównie sukienki
Początek współpracy - tak samo jak w poprzednich firmach
Nasze zadanie - musimy zrobić wpis o firmie + dodać kilka propozycji z ich asortymentu (firma sama może wybrać ubrania, które mają pojawić się w naszym poście). Nie dostajemy ID i linki nie mają żadnego znaczenia.
Język wiadomości - angielski
Wynagrodzenie - firma przelewa umówioną kwotę na nasze konto PayPal (zazwyczaj około $10 - $20).
Czas oczekiwania na meila z odpowiedzią - max 48 godzin
Moje odczucia - pozytywne. Wszystko poszło bardzo sprawnie i bez problemów.





Pamiętajcie, że warunki i formy współpracy mogą być różne! Są firmy, które jednym blogerom wysyłają ubrania do recenzji, a innych proszą o post sponsorowany (jak 27dress). Kwoty też są różne. Głównie zależą od statystyk bloga i naszego opiekuna.
Współpracujecie z którymś z tych sklepów? Jakie są Wasze odczucia o nich?

51 komentarzy:

  1. fajny taki post ;) My współpracujemy z Zaful i jesteśmy zadowolone ;) Z Bangood właśnie zamówiłyśmy pierwsze rzeczy i zbieramy kliknięcia, chociaż będzie ciężko ;D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak na razie nie współpracuję z żadną firmą, ponieważ dopiero zaczęłam wkręcać się w to całe blogowanie, pisanie postów. Uważam, że to świetna sprawa zamówić jakieś rzeczy i zareklamować :)
    https://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na post ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że dzielisz się swoim doświadczeniem! na pewno post okaże się pomocny dla wielu osób poszukujących informacji na temat współprac :D podoba mi się Twoja szczerość :)
    Pozdrawiam, zapraszam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, na prawdę bardzo pomocny. Jak zakładałam bloga, nie miałam pojęcia o takich współpracach, ale owo się już troszkę nauczyłam :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam dokładnie tak samo :) Nie miałam pojęcia po co dziewczyny mają na swoich blogach bannery i o co w ogóle chodzi :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Ja z Zaful również jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z żadnych z tych sklepów nie współpracuje. Fajnie, że pokazujesz jak współprace wyglądają od środka. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współprac. ;) Takie recenzje są przydatne dla osób, które myślą o rozpoczęciu współdziałania z którąś z firm. Z żadnym sklepem nie miałam do czynienia, gdyż na blogu nigdy nie wstawiałam zdjęć stylizacji, może kiedyś jako off-topic zrobię coś takiego.
    Pozdrawiam!
    Haniko
    https://przygodyashley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Olá Paulan,

    Gostei muito dos recebidos.
    Este relógio lembra do MK.


    Um beijo,

    www.purestyle.com.br

    OdpowiedzUsuń
  10. ja współparowałam z paroma ale najbardziej pasuje mi przy Rosegal.com i bardzo polecam!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/jeansowa-koszula-i-biae-spodnie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo przydatny post, szczególnie dla początkujących :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł na post, przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisząc samemu mam wrażenie, że zależy nam tylko na tym :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na współpracach? Ja, gdy zaczynałam pisać bloga nawet nie wiedziałam, że takie coś istnieje :) Pierwszą swoją współpracę rozpoczęłam po przeszło roku prowadzenia bloga i gdyby firmy same do mnie nie pisały, wcale bym z nimi nie współpracowała :) Myślę, że to zależy od człowieka. Jeden będzie blogował z pasji i współprace będą jakby dodatkiem (ja osobiście zaliczam samą siebie do tej grupy), a inny stworzy blog tylko w celu czerpania korzyści. Nie można wszystkich blogerów wsadzać do jednego worka :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Zupełnie nie mój klimat :) Bloguję przede wszystkim dla siebie, a nie dla współprac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wiele innych blogerów :)
      Współprace są jednak ciekawym dodatkiem i urozmaiceniem bloga :) Sama jestem jednak przeciwniczką powstawania blogów nastawionych tylko na współprace lub tych, których autor współpracuje jednocześnie z np. 6 firmami.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Jak wiele innych blogerów :)
      Współprace są jednak ciekawym dodatkiem i urozmaiceniem bloga :) Sama jestem jednak przeciwniczką powstawania blogów nastawionych tylko na współprace lub tych, których autor współpracuje jednocześnie z np. 6 firmami.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Super pomysł na wpis :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/05/two-years-of-my-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudowne zdjęcia!! :)

    Chcesz dostać długopis z NIEWIDZIALNĄ ściągą? Więcej informacji w najnowyszm poście na moim blogu:
    KLIKNIJ TUTAJ

    Pozdrawiam, Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Post rewelacyjny! :* ja współpracuję z Zaful i jestem bardzo zadowolona <3
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post :) Polecam Ci do współpracy nastydress i everything5pounds - super wszystko wygląda i nie jest to na zasadzie żadnych kliknięć, od razu dostajesz ciuszki :D
    Obserwuję i pozdrawiam:)
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Loving that watch and casual top!

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje współpracy :)
    Zapraszam Cię kochana do mnie - nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  21. pomocny post. Uważam że współprace to fajna rzecz do urozmaicenia bloga ale nie najważniejsza oczywiscie <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  22. współprace to ciekawy aspekt prowadzenia bloga ;) moim ulubionym sklepem pod tym względem jest Zaful :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja współpracuję jedynie z zaful :D banggood pisze do mnie od czasu do czasu ale na razie im odmawiam, nie mam czasu na wishlisty i zbieranie kliknięć bo w kolejce stoi kilka wpisów do opublikowania. Nie współpracuję też z firmami za pieniądze, jedynie za rzeczy ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post, dużo wyjaśnia! Być może kiedyś ja dostanę propozycję współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jestem bardzo zadowolona ze współpracy z BANGGOOD :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jestem zakochana w Zaful- no cudowni są :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Narazie nie prowadzę żadnej współpracy ponieważ dopiero zaczęłam tworzyć mojego bloga, może kiedyś do jakiejś napisze, jednak narazie chce rozwijać swojego bloga i umiejętności.

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Post na temat tejże firmy z całą pewnością przyda się niejednej osobie :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. z żadną z tych firm jeszcze nie współpracuje:)
    Oferta 27dress mnie zaciekawiła:)
    Fajny i ciekawy post:)
    pozdrawiam
    body--and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. lovely :)

    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo lubię zaful, współpracowałam kiedyś z banggood, a 27dress odmówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wpis ciekawy.. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny Blog <33
    Piękne zdjęcia *.*
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo pomocny post, na pewno wielu osobom, ktore chcialby zacząć współpracę, pomogą :)
    Ja rzeczy z Zaful uwielbiam- świetne są <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Very interesting and good post!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  36. Nice post, dear))
    Have a lovely day!

    VeraBelBlog | Zaful

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.