poniedziałek, 8 maja 2017

Pojedynek | Rosewholesale



Hej! Jak minęła Wasza majówka? Moja dość aktywnie i kreatywnie. Wszystko za sprawą wielu projektów na zajęcia artystyczne. Nie obyło się bez fotografii, rysowania, a nawet montażu filmiku. W piątek doszła też do mnie paczka z Rosewholesale i pierwsza część zamówienia z Zaful. Dziś zajmę się tą pierwszą firmą.


Pierwsza jest czarna bluzka z zamkiem ozdobiona koronkami. Zamek jest jednocześnie ładny i praktyczny. W zależności od okazji możemy regulować wcięcie dekoltu. Moja bluzka jest trochę szersza, ponieważ lubię wygodne i przewiewne ubrania. Na lato będzie idealna.


Druga jest letnia, kobaltowa bluzka ozdobiona czarną koronką. Jak widzicie bardzo lubię koronkowe wstawki. Potrafią całkowicie zmienić wygląd danego ubrania i urozmaicają całą stylizację (nie muszę chyba mówić, że dodatkowo świetnie wyglądają).


Na sam koniec została popielata bluzka. Świetnie nada się na obecną pogodę. U dołu jest lekko rozkloszowana, co w tym przypadku bardzo mi się podoba. Niestety, jest już wyprzedana.



Czarna bluzka – klik
Kobaltowa bluzka – klik
Popielata bluzka – klik

♥Która bluzka najbardziej Wam się podoba?

♥Podaj 3 ceny, a Twój blog pojawi się na moim pasku bocznym na cały czerwiec.

52 komentarze:

  1. Ta pierwsza chyba najbardziej mi się spodobała, choć ostatnia też chętnie bym kupiła, szkoda, że wszystkie zostały wyprzedane.
    Ślicznie wyglądasz
    Poklikane
    11.79 $- bluzka z zamkiem
    7.41 $- ta niebieska
    9.61 $- Bluzeczka szara ( nie jestem pewna , czy to ta, ale są podobne.

    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Great blouses and beautiful photos!
    Have a good day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ciuszki! Zapraszam na mojego bloga ;) Może wspólna obserwacja?
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza bluzka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarna bluzka z zamkiem jest wspaniała! Fajnie, że podajesz linki. Chętnie zajrzę później na tę stronę.
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarna bluzka moim zdaniem jest najcudowniejsza *-*
    poklikane :)
    11.79$ ta czarna
    7.41$ ta niebieska
    a ta ostatnia przenosi mnie na stronę z bluzkami a nie w tą konkretną bluzeczkę :((
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  8. super bluzeczki :)
    Świetny blog! <3
    Może wspólna obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta czarna moim zdaniem najlpesza bluzka <3
    Zaczynam miło jak wpadniesz :*
    http://kingavloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 11,79 7,41 niebieska wyprzedana ale udało mi się znaleźć cenę :) Bardzo ładne, eleganckie bluzeczki na pewno będą pasować do wielu twoich stylizacji! Wszystkie są śliczne, nie potrafię wybrać jednej :) jestem ciekawa twojego zamówienia z Zaful!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarna bluzka jest cudowna! Poklikałam, ale tylko żeby pomóc :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne <3 Najbardziej podoba mi się niebieska :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem jak z wykonaniem ale na zdjęciu wszystkie bluzki wyglądają ładnie :) Dobrze napisany post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. pretty outfit! you looks gorgeous :)
    have a nice day!


    pls visit my blog :D
    xoxo

    http://www.luchluchcraft.com/2017/05/review-avg-antivirus-software-and-app.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Popielata najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super bluzki :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Olá Paulan,

    Lindas escolhas!! Gosto muito dos produtos da Rosewholesale, os preços são ótimos.

    Um beijo,

    www.purestyle.com.br

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing pieces, I love them all!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne bluzeczki :)

    Zapraszam do mnie,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarna bluzeczka $9.06
    Niestety jak wchodzę w pozostałe to przekierowuje na inne bluzki.
    Najbardziej podoba mi się ta czarna :)
    https://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem nieźle wyglądają jak na te chińskie ubrania, chociaż ta kobaltowa bluzka wydaje się bardzo słaba jakościowo.... Ale czego się spodziewać po tych sklepach :)

    www.mydreamsmyrealityy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bluzki bardzo ładne :) te koronkowe detale dodają uroku ;)
    linki poklikane, ale do strony z ceną kieruje tylko jeden z nich (9,06$)
    przy pozostałych pokazuje się strona wszystkimi bluzkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne wybrałaś :) Super jak dla mnie ta szara :)
    Pozdrawiam, Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Ubrania nie w moim stylu ale super że jesteś zadowolona z przesyłki ;)
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajna ta czarna bluzeczka :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/nowosci-i-ciekawostki.html

    OdpowiedzUsuń
  26. popielata bluzeczka <3
    po klikane w linki
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej podoba mi się ostatnia bluzeczka ^^ Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Na moje wszystkie są śliczne! ♥
    Aczkolwiek, najlepszy kolor ma 2 bluzeczka! Kobaltowa!! ♥

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  29. Trochę nie w moim stylu, ale bluzka z koronką prezentuje się całkiem fajnie
    Pozdrawiam,Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Poklikane
    11.79 $- bluzka z zamkiem
    7.41 $- ta niebieska
    9.61 $- Bluzeczka szara
    Obserwuję

    Last Dream By me *klik*

    OdpowiedzUsuń
  31. hm.. chyba najbardziej podoba mi się niebieska bluzka :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdobycze! :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Rzeczy raczej nie w moim guście :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. wszystkie bluzeczki są przecudne<3
    Mam podobną kobaltową
    Najbardziej mi się podoba ta popielata
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. bluzki inne- interesujące :) świetnie w nich wygladasz


    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta chabrowa bluzka jest fajna! :)
    Pozdrawiam!
    www.ankyls.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. I love the black bluse,
    it suits you perfectly :D

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  38. Such an amazing pieces!! So cute!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: BANANA LEAVES & LACE DRESS IN LA

    OdpowiedzUsuń
  39. Very nice photos, my dear;)

    I love your looks all a lot and will follow your blog now;)

    Hugs from Germany;)
    Isa

    www.label-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).