wtorek, 2 maja 2017

Spring isnpirations



Heii! Dzisiaj mam dla Was kolejną dawkę inspiracji (taki post pojawia się raz na każdą porę roku). Tym razem nie będą to typowo wiosenne inspiracje. Stwierdziłam, że tym razem stawiam na różnorodność.



Zanim jednak przejdę do inspiracji, chciałabym podzielić się z Wami opinią o gąbeczkach do makijażu, które widzieliście w tym poście. Kilka osób pytało mnie o nie, a że testuję je już dłuższy czas, to śmiało mogę się wypowiedzieć. Zamówiłam sobie najtańsze gąbeczki, jakie były dostępne na stronie. Byłam ciekawa, co z tego wyjdzie. Wiecie co? Jestem zachwycona. Gąbeczki idealnie rozprowadzają makijaż i dozują odpowiednią ilość danego kosmetyku. Są idealne dla osób, które mają problem z nakładaniem odpowiedniej warstwy podkładu itp. W dodatku zestaw 3 gąbeczek kosztuje kilka złotych. Ja polecam :)
Dodatkowo wprowadzam na bloga małe zmiany. Chodzi mi o design. Zrobiłam nowy, ulepszony pasek stron oraz planuję zmienić nagłówek oraz kilka elementów na pasku bocznym






52 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe inspiracje :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku Wiosna jest cudowna, śliczne inspiracje.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/2017/04/testuje-rozne-lifehacki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super inspiracje :D


    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne paznokcie... chce takie hahah <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne inspiracje, naprawdę piękne motywujące zdjęcia! :)
    ładnie wygląda ten pasek nad nagłówkiem, ciekawa jednak jestem
    samego nagłówka :) super że te gąbeczki od zaful się spisały
    może się na nie skuszę bo moja z rosegal jest dla mnie trochę
    zbyt duża :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam gąbeczki z h&m, która też kosztowała grosze(10 złotych) i naprawdę wspaniale się spisuje. :)
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się Twój nowy design, moja droga, poza tym dobrze wiedzieć o tych gąbeczkach. Jeżeli chodzi o inspiracje to spodobały mi się wszystkie, szczególnie zachwyciła mnie cielista torebka od Chloe, jest piękna :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super inspiracje, choć mi bardziej kojarzą się z latem niż wiosną. Złoto i nude- idealne!
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam oglądać takie inspiracje :) Strasznie podoba mi się ten top! Ciekawe gdzie można taki kupić *-*
    Jeżeli chodzi o gąbeczki to ja takich nie używam, ale sporo dobrego o nich słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne inspiracje! Mi najbardziej podobają się długie, zadbane paznokcie w kolorze nude. <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te inspiracje, co prawda mi także kojarzą się bardziej z latem :)

    https://Imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Amei as inspirações!! :)

    Um beijo,

    www.purestyle.com.br

    OdpowiedzUsuń
  13. Graet post... so inspiring!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  14. Loving that metallic eyeliner! I'll need to give that a try <3

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super inspiracje, prześliczne zdjęcia :3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    MÓJ BLOGFANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne inspiracje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Inspo on point ! LOVE THEM ALL ;)

    New post - Alien Cat

    Check out my ♥Instagram

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne inspiracje <3 Uwielbiam takie posty <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/pastelowa-parka.htm

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej! Świetny post, cudne inspiracje :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne inspiracje! ♥ Uwielbiam je :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Blog wygląda lepiej, to fakt. Powodzenia w dalszych zmianach ^^
    Świetnie, że gąbeczki się spisały ^^
    Inspiracje są świetne ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne grafiki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. poluje na te gąbeczki ;)
    inspiracje świetne-bardzo lubię nude :)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę powiedzieć, że te inspiracje bardzo mi się podobają ^^
    Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie tu u Ciebie. Bardzo inspirujesz ♥ Obserwuję bo warto!

    Last Dream By Me *klik*

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne zdjęcia z inspiracjami :) super, że jesteś zadowolona z gąbeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne inspiracje ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne inspiracje!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe inspiracje Kochana:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  30. ja ostatnio zamówiłam gąbeczki blendit, które wszyscy ostatnio wychwalają ;) świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię takie posty, zawsze to duża dawka pozytywnej energii i mocy, by życie dookoła nas było piękniejsze :)

    egzemplarz(klik)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super inspiracje ^^ Szczególnie urzekł mnie ten piękny koronkowy top :D
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. O raju, jaka piękna paletka cieni! :D Kochana, chętnie dodaję Twojego bloga do obserwowanych i zostaję na dłużej. Zapraszam również do mnie, miłego piątku. Buziaki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aaaaaa jestem zachwycona tymi inspiracjami!!
    http://jabloneska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Look at A Showcase
    I am following you via GFC/ G+ , follow me back, let me know on Chic Poradnik.
    Zapraszam do nas - Chic Poradnik blog. Będzie nam bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji lub subskrypcji oraz komentarza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).