piątek, 26 maja 2017

Zaful | bikini | Manchester



Hei! Ostatnio doszła do mnie paczka z Zaful. Zapowiedź tego, co pokażę w poście, mogliście zobaczyć na moim instagramie (paulanblog). Tym razem zamówienie stworzyło spójną stylizację. Do czarnych spodni założyłam bluzkę w tym samym kolorze i dołączyłam do tego czarny zegarek, srebrną bransoletkę i srebrny pierścionek. Zegarek jest śliczny. Uwielbiam taki styl. Pierścionek też jest w moim guście. Warto dodać, że jest to prawdziwe srebro próby 925. 

Mam też dla Was kod rabatowy na zakupy w Zaful - ANNELIZF. Zachęcam do skorzystania :)




Przygotowałam też dla Was wishlistę ze strojami kąpielowymi z Zaful. Zbliża się lato i powoli powinnyśmy myśleć o bikini (szczególnie, jeśli planujemy wyjazd nad morze czy chociaż nad jezioro).


Podaj 3 ceny, a Twój blog pojawi się na moim pasku bocznym na cały lipiec.

klik | klik | klik | klik | klik | klik


***

Pewnie wszyscy słyszeli o poniedziałkowym zamachu w Manchesterze. To było chyba pierwsze wydarzenie, którym tak bardzo się zainteresowałam, i o którym cały czas myślę, zwłaszcza, że miało to miejsce tuż po koncercie Ariany, którą uwielbiam. To okropne, że przez czyjeś przekonania i idiotyczne pomysły mogą stracić życie inne osoby. Nie chcę myśleć, jak czują się teraz bliscy zmarłych, nie chcę myśleć, jak czuje się Ariana... Chociaż odwołanie części koncertów mówi samo za siebie. Jeśli wiadomość o tym, że chce ona pokryć koszty pogrzebów tych 22 osób okaże się prawdą, Ari zyska w oczach wielu osób.
To wszystko jest straszne.

53 komentarze:

  1. Genialny ten zegarek! Bardzo fajne nowości, koszulka świetna.
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. przykra ta sprawa z koncertem ;(
    śliczny zegarek
    po klikane w linki
    6,79
    20.99
    13,99
    13.99
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane :)
    Z tym koncertem to mega przykra sprawa, tyle co słyszałam to Arianna bardzo miło się zachowała i ma zamiar zapłacić za pogrzeby tych osób.
    Śliczne to bikini, cudny zegarek/
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna bluzka, kliknęłam ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie, niedługo muszę w końcu kupić sobie jakieś bikini :D
    A tu ceny: $13.99, $11.99, $16.49
    Tak, to straszne, naprawdę cieżko wyobrazić sobie jak Ari musi się teraz czuć :/

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już czekam na swoje bikini właśnie ze strony Zaful :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super paczka!! Rewelacyjne stroje!!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rzeczy sobie zamówiłaś
    poklikane :D
    6,79
    20.99
    13,99
    13.99
    Obserwuje i licze na rewanż :*
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cool tee and amazing bikinis!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  10. So cute,i followed.Would you mind following back?:)

    Dotted with hearts by Jvncc

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczny zegarek ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegarek śliczny, ostatnie bikini przypadło i do gustu, niedługo wakacje, więc może się skuszę. :D
    Pozdrawiam!
    Haniko
    https://przygodyashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne rzeczy! Najbardziej podobają mi się stroje kąpielowe :D
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zegarek jest przecudowny *.*
    A jeśli chodzi o zamach to tragedia :(

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń

  15. Fajny zegarek :-)
    dwa ostatnie komplety bikini mi się podobają najbardziej :-)
    ceny:
    13.99 $
    11,99 $
    16,49 $
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna stylizacja!
    A jeśli chodzi o koncert...
    To straszne, że teraz takie wydarzenia stają się codziennością. To tak ma wyglądać nowa normalność?

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne rzeczy Ci przyszły ;) stroje kąpielowe również super! ;)
    a jeśli chodzi o zamach w Manchesterze- bardzo przykra sprawa. Nie rozumiem i nigdy nie zrozumiem zachowania ludzi. Jak można krzywdzić niewinne osoby?

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne te kostiumy.
    13,99$, 11,99$, 16,49$

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do zamachu w Manchesterze to również jestem nim zszokowana. Jeżeli chodzi o Twoje zamówienie to bardzo spodobała mi się czarna koszulka :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastic bikini! And I really like this watch!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszulka bardzo fajna :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/dark-blue-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  23. To co się tam stało było okropne :(
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę stylizacja bardzo ładna. Bluzeczka i zegarek bardzo mi się podobają ale powiedziałam sobie że na razie wstrzymam się z zakupem takich rzeczy. Mam tego sporo, bo t-shirty i zegarki to coś co kocham :) Ten zamach to naprawdę przykry incydent, niestety nie pierwszy. To straszne że teraz ludzie w europie żyją w strachu :(
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam t-shirty i zegarki (obiecałam sobie, że tych drugich też już przez jakiś czas nie będę kupować) :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  25. Ładna stylizacja, a zegarek jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Te stroje są piękne! Przeglądałam je chyba ze sto razy, na pewno jakiś upoluję :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się koszulka :) Masz piękne włosy!
    Obserwuję :)
    www.in-makeup-world.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne rzeczy zamówiłaś ;) stroje są przecudowne ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  29. your post very good and very nice.Get new ideas for Long Hairstyles for Round Faces and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne te kostiumy ;p Ja w tym roku kupiłam jednoczęściowy. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia! :)
    Ten zegarek świetnie się prezentuje. :)
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładny zegarek!http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zegarek jest prze piękny, też ciągle myślę o tych ludziach którzy zginęli podczas ZAMACHU
    Obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajne zamówienie :D lubię takie t-shirty ;)
    poklikane :) 13,99$; 13,49$; 11,99$' 13,99$; 16,49$; 17,99$
    to, co się teraz dzieje jest okropne... nie tak dawno wstrząsnęła mną wiadomośc o Menchesterze, teraz o Londynie.... warto interesować się tym, co dzieje się na świecie, szczególnie teraz
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy rano dowiedziałam się o Londynie byłam załamana :/ Nie mogę uwierzyć, że w ciągu 2 tygodni to już drugi zamach w Anglii.

      Usuń
  35. A great look and outfit. Warm greetings.

    www.blogoratti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).