czwartek, 22 czerwca 2017

Haul | Zaful


Hei! Kilka dni temu przyszła do mnie paczka z Zaful. Tym razem trochę zaszalałam z zamówieniem, dlatego stwierdziłam że haul sprawdzi się najlepiej. Jeśli jesteście ciekawi zawartości paczki i mojej opinii odnośnie jakości rzeczy, zapraszam do dalszej części posta.

Na ten popielaty T-shirt trafiłam przez przypadek i nie mogłam przejść obok niego obojętnie. Myślę, że to głównie zasługa tekstu, z którym zgadzam się w stu procentach. Warto również dodać, że materiał jest wykonany w 100% z bawełny.


Tego typu top chciałam mieć już od dłuższego czasu. Ich fason bardzo mi się podoba i ogólnie cieszy się on bardzo dużą popularnością. Na stronie ze wszystkich takich topów tylko dwa były dostępne. Teraz nawet mój jest wyprzedany. Co mogę o nim powiedzieć? Jest baaardzo wygodny. Mogłabym przechodzić w nim całe życie :) Jak dla mnie mógłby mieć trochę mniejszy odstęp między miseczkami, ale tak też jest dobrze. Naszyjnik z ametystem wzięłam z myślą o ubraniach  z głębszym dekoltem. Miałam już nawet okazję go nosić. Wygląda bardzo ładnie i uzupełni wiele stylizacji.



Rzadko wspominam o zapakowaniu przesyłki i poszczególnych elementów zamówienia. Za każdym razem wszystkie ubrania, dodatki czy akcesoria przychodzą zapakowane w osobne folie (biżuteria i delikatne rzeczy są dodatkowo spakowane do koperty wyłożonej folią bąbelkową). Jak widzicie na zdjęciach niżej nawet gąbeczki do makijażu są zapakowane osobno. Te 2-kolorowe zamówiłam drugi raz i mogę Was zapewnić, że świetnie sprawdzają się w swojej roli. Tych jednobarwnych jeszcze nie testowałam, ale już za samo zapakowanie (każda osobno, a 'główne' opakowanie jest zamykane strunowo) dostają ode mnie plusa.


Postanowiłam zrobić prezent dla swojej siostry i zamówiłam dla niej zestaw 12 chokerów. Część już nosiła i jest z nich bardzo zadowolona.



Koszulka - klik (obecnie niedostępna)
Top - klik (obecnie niedostępny)
Naszyjnik z ametystem - klik
Gąbeczki 1 - klik
Gąbeczki 2 - klik
Stojaki do gąbek - klik
Zestaw chokerów - klik

Jeśli jesteście ciekawi innych rzeczy oferowanych przez Zaful, zapraszam tu Boat neck dress.


♥Ostatnio pisałam Wam, że byłam na filmie "Ponad wszystko". W komentarzach pojawiło się kilka pytań o niego, dlatego chcę napisać, że wg mnie jest to jedna z najlepszych ekranizacji i szczerze Wam ją polecam.
♥Podaj ceny 4 produktów, a Twój blog pojawi się na cały sierpień na moim pasku bocznym.

53 komentarze:

  1. Świetne zamówienie! Bardzo podoba mi się popielata bluzka oraz top :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Top jest cudny, chockery są na prawdę świetne
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza bluzka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Loving all the pieces you chose babe!

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku ten top jest przepiękny, idealny na lato! Bardzo ładne i ciekawe chokery wybrałaś. Faktycznie dość solidnie to pakują, na plus.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Tam najnowszy post, w którym zabieram do bajkowego zamku.
    Miłego dnia/popołudnia/wieczoru życzy Amator-ka
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten naszyjnik! Lubię oglądać haule. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik z ametystem skradl moje serce, cos czuje ze na dniach go zamowie :)
    Ceny:
    3 gabeczki za $6,37 (przecena z $9.63)
    Chokery za $5,85 (przecena z $8.29)
    Stojaczki za $5,33 (przecena z $8.09)
    Naszyjnik za $3,58 (przecena z $5.40)

    http://everything-is-a-choice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulka i naszyjnik najlepsze *.*
    Koszulka - "produkt niedostępny" i nie było ceny
    Zestaw chokerów - $5.85
    Naszyjnik - $3.54
    Gąbeczki 1 - $6.37
    Top - nie podałaś linka do tego co zamówiłaś i wyświetlają się topy na przecenie (większość $9.99)
    Gąbeczki 2 - $2.83

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super haul kochana, jak zawsze zrobiłaś świetne zamówienie :)
    bluzeczka bardzo mi się podoba, crop top uroczy, naszyjnik piękny!
    sama zamówiłam dokładnie tą samą paczkę dwukolorowych gąbeczek :D
    chyba zamówię jeszcze dla nich te nóżki :) ceny: 5,85 5,33 2,83
    6,37 3,54 :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten cytat z koszulki- taki prawdziwy. :D Fajny ten top- uwielbiam motyw dżungli, ale jak wolałabym dłuższy, a nie crop-top. Świetne chokery. :)
    Naszyjnik z ametystem: $3.54
    Stojaki do gąbek: $5.33
    Zestaw chokerów: $5.85
    Gąbeczki 1: $6.37

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne rzeczy :)
    3 gabeczki za $6,37 (przecena z $9.63)
    Chokery za $5,85 (przecena z $8.29)
    Stojaczki za $5,33 (przecena z $8.09)
    Naszyjnik za $3,58 (przecena z $5.40)

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To wspaniale, że pomyślałaś również o siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Stunning haul! Wonderful chokers!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny haul:)
    Mi się najbardzie podobają top i podkoszulka:)
    1)5 33$
    2)3,54$
    3)2,83 $
    4)5,85$
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne okulary w pierwszej stylizacji :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe rzeczy! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne rzeczy :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie rzeczy super,ale najbardziej do gustu przypadł mi crop top :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny top i fajne gąbeczki, poklikane ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega T-shirt <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko bardzo mi się podoba!

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna stylizacja! -
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzeczywiście zamówienie dość sporę!
    Ja obok tej pierwszej bluzeczki również nie potrafiłabym przejść obojętnie!
    Ale ten zestaw chookerów jest super! Ten ostatni sama posiadam, a reszta? Naprawdę rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zamówienie :)
    Cudowny top!
    Oczywiście, pomagam-klikając.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż tak pozytywnie oceniasz film? Woo, to postaram się niebawem obejrzeć :D
    super zamowienie! nie ma w nim rzeczy, która mi się nie spodobała :P napis na koszulce taki prawdziwy ♥
    chokery również urzekające :3
    ale Ty masz figurę :O *.* idealnie wyglądasz w crop topie!
    poklikane - tutaj ceny - naszyjnik 3,54$; gąbeczki 6,37$; gąbeczki dwukolorowe 2,83$; stojaki 5,33$; chokery 5,85$;
    pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/uniesiesz-wszystko-st-right.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej ciekawią mnie te gąbeczki, mają rewelacyjny stojaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. koszulka najlepsza :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. ach, wyglądasz zniewalająco! myślałaś może kiedyś o modelingu? ;) masz ciekawą urodę

    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/06/stars-are-among-us.html

    OdpowiedzUsuń
  29. gret :)
    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zamówienie super!
    Cudowny ten top <3
    Ślicznie wyglądasz! ♥
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładne rzeczy otrzymałaś :) nad takim topem sama ostatnio się zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. yeeessss I LOVE the chockers!

    Blog

    Check out my ♥Instagram ,Bloglovin

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  34. You got some great things! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zamówienie, bardzo spodobała mi się szara bluzka, szkoda, że jest już niedostępna. Poza tym fajnie, że pomyślałaś o siostrze, gdybym była młodsza to z chęcią nosiłabym podobne chokery ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładny top :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy jeszcze nie zamawiałam z tej strony, choć podoba mi się tam dużo rzeczy :)
    Gąbeczki do makijażu by mi się przydały :)

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeszcze nigdy nie zamawiałam na tej stronie, ale z tego co widzę mają sporo fajnych rzeczy :) Z twojego zamówienia najbardziej podoba mi się top w kwiaty i chokery :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne zamówienie. Moje serce podbił naszyjnik! :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Fantastyczny Haul Kochana ! Chokery piękne, a ten top też za mną chodził hahaha ! Śliczny :) Poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Te chokery są super! Ładne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam :D
    every-think-is-perfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam ten top z innym wzorem i go uwielbiam! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny jest ten top i chokery!

    aisakm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne masz chokery <3
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajne zamówienie :)
    Chokery są mega,

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Cool order!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow dear, post is great and photos are amazing, I'm in love :)
    I'm following you now #516, how about to follow me back, I would be glad,and we can become good blog friends? <3

    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne zamówienia! Sama nie jedną z tych rzeczy chciałabym mieć w posiadaniu :D
    Pozdrawiam ~

    http://hitemjestzycie.blogspot.com/2017/07/zabezpieczenia-i-bezpieczenstwo-w-sieci.html (nowy post)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).