piątek, 9 czerwca 2017

Jak zostać kimś? + mix zdjęć


Hei! Jak mijają Wam ostatnie dni szkoły? U mnie już po egzaminach zrobiło się dość luźno, ale teraz, gdy oceny są już wystawione, jest jeszcze lepiej. Ja ze swojej średniej jestem zadowolona (5.0), szczególnie, że to ostatnia klasa gimnazjum. W tym roku ta końcówka szkoły mija mi bardzo spokojnie, gdyż nie mam żadnych zaliczeń i poprawek. Dzięki temu mam sporo czasu na inne rzeczy. Odkąd zrobiło się ciepło, wychodzę z siostrą grać w badmintona (wróciłam też do rysowania!). W zeszłą niedzielę oglądałam koncert One Love Manchester, a w ten weekend zamierzam obejrzeć mecz Polska - Rumunia. Najlepsze jest to, że mogę to zrobić z czystym sumieniem i nie muszę się bać, że źle napiszę sprawdzian itp.

Nie trzeba chyba dodawać, że wolny czas przeznaczam też na czytanie książek. Ostatnio przeczytałam "Chcę być kimś" Michała Zawadki (2 części na 4). Jest to jedna z tych książek, które na długo zostają w pamięci. Warto przy tym zaznaczyć, że nie jest to żadna powieść, ale pewnego rodzaju poradnik. Każda część ma 4 główne działy, które są szczegółowo omawiane przez autora. Oprócz tego znajdziemy w niej przykłady z jego życia czy warsztatów prowadzonych w całej Polsce. Dzięki tym książkom mamy stać się najlepszą wersją siebie. Autor udowadnia nam, że nie warto bać się wyrażać własnego zdania czy zmieniać się dla innych. Pokazuje natomiast jak dążyć do spełnienia swoich marzeń i celów, jak dbać o swoje relacje z innymi i jak gospodarować czasem. Te i inne rzeczy znajdziecie w serii "Chcę być kimś". Zapewniam Was, że jeszcze usłyszycie o tej książce na blogu (i nie, nie jest to post sponsorowany :D).






Jesteście zadowoleni ze swojej średniej?
Może ktoś jeszcze oglądał One Love Manchester lub ma zamiar obejrzeć mecz?

54 komentarze:

  1. Książka wydaje się być ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująca książka. :)
    Podobają mi się Twoje zdjęcia.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, bardzo fajny kolaż, książka mnie zaciekawiła.
    A co do mojej średniej - mogło być lepiej :)haha za rok bardzie się postaram.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow masz bardzo dobrą średnia gratuluje bo na pewno ciężko na nią pracowałaś ^^
    Oglądałam One love Manchester i mam zamiar obejrzeć mecz


    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też w końcu mogę się zabrać za czytanie książek. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka chyba fajna :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ze swojej średniej jestem w sumie zadowolona jak przy 22 przedmiotach <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako wierna fanka koncert musiałam obejrzeć :) Bardzo fajne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Również oglądałam ten koncert, piękny był :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądałam koncertu ale książka wydaje się być ciekawa :-)
    Fajne zdjęcia :-)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O szkole nie będę pisać, bo to dla mnie temat zamknięty który od dwóch lat jest już za mną :) tęsknie za tymi czasami, ale z pracy też jestem zadowolona :) masz piękną średnią, gratulacje! przed tobą szkoła średnia, czyli najlepszy okres w życiu człowieka :) książka na pewno jest rewelacyjna, muszę ją przeczytać! :) koncertu nie widziałam, tylko pojedyncze utwory :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam czasu na książki ale ta jest bardzo fajna. Dzisaj Polska wygra 2:0 trzymamy kciuki;)Zapraszam do mnie na moją metamorfoze. Dokonałem niemożliwego. http://flarri.blogspot.com/2017/06/metamorfoza.html

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję średniej :) to bardzo dobry wynik, zdolniacha z Ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm ciekawie zapowiada się ta książka :) + świetny mix zdjęć ! ♡
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku jaki cudowny post :) Dopracowane do perfekcji! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam wole niżej sięgać :D Ciekawy wpis :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Książka wydaję się być naprawdę bardzo ciekawa :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję Ci tak wysokiej średniej!:) Kiedy chodziłam do szkoły tylko raz w życiu udało mi się zdobyć pasek na świadectwie i to dzięki piątce z polskiego z szóstej klasie podstawówki, haha. Nigdy nie byłam najlepsza, jeśli chodzi o wkuwanie różnych partii materiałów, znacznie lepiej wychodziły mi te części, w których trzeba było nabrać w czymś wprawy lub po prostu coś zrozumieć. Teraz jestem na studiach i właśnie zaczęła się sesja i jak na razie zaliczyłam jeden egzamin i jedno kolokwium, a do tego zdałam trzy projekty na zaliczenie przedmiotu.
    W zeszły weekend też oglądałam koncert. Muszę przyznać, że atmosfera była nieziemska! Ta jedność, której do tej pory jeszcze nie było - zarówno wśród gwiazd, jak i fanów była piękna i doprowadziła mnie do łez.
    Książka ma ciekawą okładkę (a takie właśnie lubię), ale forma mnie nie przekonuję. Bardzo nie lubię poradników, wolę budować siebie dzięki sobie samej. Ale może być naprawdę ciekawą pozycją dla ludzi, którzy potrzebują wsparcia dla budowania siebie.:)

    https://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, beautiful post!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie średnia bardzo dobra, od nauczycieli zależy czy zdecydują się mi dać pasek :/
    Koncert One Love Manchester był świetny, praktycznie cały czas płakałam, cudowne uczucie, że mogłabym częścią tej całej społeczności ogldając to na żywo... Występ Ariany pod koniec był zdecydowanie najlepszy!

    Fajne zdjęcia <3

    A ja zapraszam Cię na mojego, zupełnie nowego bloga :)
    http://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Oglądałam koncert już chyba z 5 razy, a gdy był live o jż w ogóe jak się czekało na Ari i Miley haha :D

    Zaobserwuj jak sie spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Nie mogłam się doczekać :D

      Usuń
  23. Nie jestem zadowolona ze swojej średniej, ale od września będę starała się poprawić, ponieważ ten rok był dla mnie bardzo dziwny. Życie mnie nauczyło, że nie tylko stopnie jakie zbieramy w szkole są wyłącznie najważniejsze. Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Stopnie stopniami, ale szkoła nie nauczy nas życia itp. :)

      Usuń
  24. Mecz oglądałam :) A o średniej nic nie powiem bo studiach nie jest ona tak ważna :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jeszcze nie wiem jaką mam średnią, przede mną jeszcze kilka egzaminów, ale mam nadzieję, że będzie w porządku :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  26. ooo szukam właśnie książek o takiej tematyce, na pewno sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze, zazdroszczę ci, że kończysz dopiero gimnazjum. Osobiście bardzo lubiłam ten czas, przed tym tzw. ,,nowym początkiem" ;D, kiedy idziesz do nowej szkoły i wyobrażasz sobie wszystkich nowych ludzi, których poznasz i jak to tam nie będzie;P Ja osobiście dużo bym dała żeby móc znowu podjąć decyzję wyboru szkoły, ale cóż. A ty do jakiej szkoły się teraz wybierasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. what a nice post,
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuję kochana :*
    fajny mix zdjęć. miło jak się zaliczy wszystko wcześniej i można trochę szybciej zacząć wakacjować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. W tym roku skończyłam juz szkole , az nie moge uwierzyć ze to juz koniec. Średnia to tylko puste cyfry nieświadczące o niczym :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jestem na półmetku z ocenami, ale z tego co liczyłam, średnia mnie zadowoli, jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem :). Gratuluję tak wysokiej średniej! Ładny mix :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Całe szczęście czasy szkoły mam dawno za sobą, aczkolwiek gratuluję Ci tak wysokiej średniej, brawo :) Co do książki to nigdy o niej nie słyszałam, ale brzmi naprawdę motywująco oraz inspirująco. :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam taką samą średnią :D
    Powodzenia w podjęciu dobrego wyboru dotyczącego szkoły średniej! :)
    Fajny mix.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja ze swojej średniej jestem zadowolona, a uczucie że nie muszę już w tym roku szkolnym pisać żadnego testu czy kartkówki - bezcenne. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja czekam na czas wolny i też zabieram się za czytanie ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. nie narzekam na moją średnią chociaż wiadomo że mogło być lepiej, ale 4.20 jakoś mnie zadowala zwłaszcza że ten rok był dla mnie strasznie ciężki pod względem wszystkiego :D
    gratulacje tak dobrej średniej!!! <3
    Matko koncert w Manchesterze był cudowny!!! Strasznie podobał mi się występ Justina i jego przemowa <3 ale również kocham występ Miley i Ari♥♥
    Mecz też oglądałam :D nie wiedziałam że tak dobrze nam pojdzie! :D
    Też bym chętnie przeczytała te książke! lubie takie tematy i te motywacje po przeczytaniu jej :D
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny.post!! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny pierścionek!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję średniej! Moje ostatnie dni szkolne spędzam w domu, bo jestem chora. W sumie według mnie nie mam najniższej średniej (4.23 klasa IILO), ale mogłaby być nieco wyższa. Co do książki to wydaje się być ciekawa i chętnie bym ją przeczytała.
    Pozdrawiam i zapraszam --> Recenzje filmów

    OdpowiedzUsuń
  41. O nie tylko nie pająk :(:( Ach szkoła, to już dla mnie abstrakja hihih :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Na jednym ze zdjęć (nie wiem, jak to nazwać, portret? To, co masz na profilowym.) wyglądasz jak modelka Zuza Kołodziejczyk! :D
    Inspirujący post. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.