czwartek, 15 czerwca 2017

Kulisy współprac #3




Hei! Mam dla Was kolejny post z sekretami współprac. Dzisiaj przyjrzymy się Tosave, Rosewholesale i StyleWe. Przypominam też, że u każdej blogerki mogą wystąpić drobne różnice w warunkach współpracy.

Tosave - firma oferująca bardzo dużo rzeczy - ubrania, narzędzia, sprzęt RTV i AGD, ozdoby do domu, zabawki itp. 
Początek współpracy - zazwyczaj to firma wysyła propozycje współpracy

Pierwsze kroki - wstawiamy banner i składamy swoje zamówienie (nie robimy tego w sposób typowy dla stron takich jak Zaful. Tutaj link do wybranych produktów oraz rozmiar czy kolor wysyłamy w meilu).

Język wiadomości -  angielski
Kwota, którą możemy wydać na pierwsze zamówienie - $15-$20

Czas oczekiwania na meila z odpowiedzią - czasem dzień, czasem tydzień, a czesem odpowiedzi nie doczekujemy się nigdy. W 6 tygodniu czekania na zamówienie dostałam od nich meila z podziękowaniem za współpracę i prośbą usunięcia bannera. Odpisałam, że przecież nie zrobiłam jeszcze posta o ubraniach, gdyż paczka nie przyszła. Nie dostałam odpowiedzi na wiadomość i byłam przekonana, że przesyłki już nie zobaczę. Po dwóch tygodniach jednak przyszła. Napisałam posta, a firmie wysłałam linka do wpisu. Na tego meila dostałam odpowiedź po przeszło dwóch tygodniach, jak miło.
Czas oczekiwania na przesyłkę - u mnie 2 miesiące

Recenzja - na blogu pokazujemy zamówione przez nas rzeczy. Nie ma numerów ID.

Moje odczucia - produkty mają bardzo dobrą jakość, a ceny są niezwykle niskie, jednak czas oczekiwania na przesyłkę i bardzo słaby kontakt z firmą bardzo mnie zniechęcają.





Rosewholesale - firma oferująca odzież, buty, dodatki oraz peruki.

Początek współpracy - zazwyczaj to firma wysyła propozycje współpracy, ale my również możemy do nich napisać

Pierwsze kroki - wstawiamy banner i składamy zamówienie
Język wiadomości -  angielski
Kwota, którą możemy wydać na pierwsze zamówienie - $45-$50

Czas oczekiwania na meila z odpowiedzią - max 24 godziny

Czas oczekiwania na przesyłkę - 2-3 tygodnie

Recenzja - na blogu pokazujemy produkty (polecam dołączyć do nich chociaż krótką opinię). Do linków dodajemy numer ID, ale liczba kliknięć nie jest aż tak istotna.
Moje odczucia - jest to współpraca, którą zaliczam do tych najbardziej udanych






StyleWe (bonus)

Początek współpracy - zazwyczaj to firma wysyła propozycje współpracy

Nasze zadanie - robimy wpis o sklepie z krótką wishlistą, a w zamian dostajemy umówioną kwotę na konto PayPal (zazwyczaj około $15-$20)
Język wiadomości -  angielski 

Czas oczekiwania na meila z odpowiedzią - max 24 godziny
Moje odczucia - pozytywne. Nie mam zastrzeżeń. 



Mam nadzieję, że post się Wam spodobał. Ja tymczasem szykuję się do kina na "Ponad wszystko". Może ktoś już oglądał?

50 komentarzy:

  1. Jeju dopiero trafiłam na twoje wpisy o współpracach, ale cieszę się, że o tym napisałaś, bo mało blogerek o tym wspomina :)Obserwuję. Zapraszam do siebie: https://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis, fajnie, że podzieliłaś się swoimi odczuciami dotyczącymi współprac. :)
    Nie oglądałam tego filmu, ale zamierzam. Miłego seansu. :D
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Film był świetny, także serdecznie polecam :)

      Usuń
  3. Ta sukienka jest śliczna. Naprawdę ciekawy wpis i co najbardziej mi się spodobało to, że podzieliłaś się odczuciami. :D

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Może za jakiś czas się zdecyduję na współprace :)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam filmu:-)
    Wyglądasz prześicznie :-*
    Te dwie bluzki są cuuudne ;-)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your cobalt blue dress!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  7. Filmu nie widziałam, ale bardzo lubię te posty z ,,kulisów współprac'' są bardzo pomocne.
    Śliczne bluzki
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. oj film nawet fajny choć dla mnie mogłaby być inna końcówka ale no cóż <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz w tej niebieskiej sukience ;) a jeśli chodzi o współprace- różnie to bywa, zależy na kogo się trafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakbym mogła cię prosić o link do tej niebieskiej bluzki-bardzo mi się podoba a nie mogę jej znaleźć:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.stylewe.com/product/blue-plain-off-shoulder-simple-t-shirt-36923.html
      Niestety jest już niedostępna :/

      Usuń
    2. https://www.stylewe.com/product/blue-plain-off-shoulder-simple-t-shirt-36923.html
      Niestety jest już niedostępna :/

      Usuń
    3. Szkoda bo jest naprawdę ładna :(
      Ale dziękuje za link :)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny i pomocny post dla początkujących w współpracach :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wpis :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze dobrze wiedzieć :) Może kiedyś się przydadzą komuś takie informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie było trochę inaczej ze współpracami. Gratuluję że aż tyle ich miałaś! :)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie, że robisz takie posty, można dowiedzieć się czy przyjąć współpracę czy też nie :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. super, że robisz takie wpisy, bo o tych firmach słyszy się wiele, ale raczej o konkretnych produktach, które dostały blogerki, a ty pokazujesz wszystko od podszewki :P nieieska sukienka geniaaaalna ♥
    jestem bardzo ciekawa tego filmy, jeszcze nie widziałam. Daj znać, czy Ci się spodobał :)
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/pamietnik-1.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był świetny! Moje oczekiwania wobec niego były bardzo wygórowane, ale wcale się nie zawiodłam :) Szczerze polecam!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  18. Super że napisałaś taki wpis i wyraziłaś swoje zdanie na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobry post jeżeli chodzi o pomoc dla blogerów. Ja np nie wiedziałam o Tosave, ale skoro takie mają warunki i taki długi czas oczekiwania na paczkę to widzę, że nie ma sensu sobie nimi główki zaprzątać :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na razie nie mam współpracy z żadną firmą :(.
    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tam się w ogóle na tym nie znam ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w tych współpracach lubię ich elastyczność, tak naprawdę zawsze można z nimi coś wynegocjować :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  23. I can't decide which is my favorite they all look so great!
    Great job :)

    xx, rebecca
    rbcmrm.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny pomysł na ukazanie tego czego inni nie widzą. Sama chyba bym na to nie wpadła! Super, że mówisz coś poza jakością ubrań :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze jest poczytać Twoją opinię na temat współprac z tymi firmami ^^ Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo przydatny post, na pewno wiele osób początkujących skorzysta z Twoich cennych wskazówek :)
    Ostatnio mam bzika na punkcie chabru, więc sukienka i bluzka meeeega mi się podobają- sama dumnie bym nosiła ajćććć <3

    i jak film ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po obejrzeniu dołączył do grona moich ulubionych :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  27. Hi! I just have discovered your blog and now I am following you, I hope u can visit mine and if u like follow me back. Great post! Kisses from http://mylifeinsimplelittlewords.blogspot.com.es/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Ze wszystkimi współpracami (firmami) miałam do czynienia oprócz tej na T :D hahah

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny pomysł na post, który na pewno przyda się nie jednej osobie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3

    http://grzesiakjuliaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Tosave :D też z nimi współpracowałam, też czekałam dwa miesiące, gdy dodałam post wysłałam linka z postem i echo, nic nie odpisali. Nie wiem nawet czy byli zadowoleni z wpisu czy nie. Fakt faktem pieniążków było mniej niż w przypadku innych sklepów a to co dostałam to niemalże same buble :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wzięłam sobie sukienkę i zegarek, ale nie mam większych zastrzeżeń. Pasek zegarka jest dość średniej jakości, ale nie przeszkadza mi to specjalnie :)
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  31. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  32. muszę koniecznie iść na ten film ;) świetne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  33. przydatny post ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne ciuszki i przydatny post :D
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny post, jestem pewna, że przyda się początkującym blogerkom - jeżeli chodzi o współprace to ja też najmilej wspominam swoją z rosewholesale - byłam zadowolona z produktów, poza tym zawsze szybko ktoś mi odpisywał. Co do ToSave to kiedyś widziałam maila od nich, widzę, że dobrze zrobiłam, że im odpisałam, że nie jestem zainteresowana. :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja tam na razie nie pcham się we współprace, bloguje już długo ale postanowiłam, że to ja poczekam do momentu kiedy jakaś firma się mną zainteresuje żebym wiedziała że to ma sens :)

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Oh wow. That dress looks amazing and looks perfectly on you. Love it!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo przydatny post dla początkujących,jak np. dla mnie :D
    Zapraszam do nas
    fashion--twins.blogspot.com
    Obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie poczytać o wspólpracy i jej przebiegu jeśli jeszcze się nie miało nic z tym wspólnego warto w pewien sposób się jakoś przygotować :)
    Nie oglądałam tego filmu , ale chętnie się wybiorę bo książka była cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny post Kochana, bo na prawdę dużo wskazówek dałaś , Na pewno przyda się to osobom , które zaczynają swoje współprace :) Buziaki :*:*:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.