poniedziałek, 3 lipca 2017

New Arrival Dress


Zapewne każda z nas szukała kiedyś sukienki na jakąś specjalną okazję. Ślub, komunię kuzyna, urodziny, bal maturalny itp. Często też nie miałyśmy czasu na chodzenie po sklepach i szukanie wymarzonej kreacji, która może kryć się dopiero w 10 czy 15 sklepie. W takim przypadku najlepiej jest usiąść przed laptopem i zamówić sukienkę prze internet.

New Arrival Dress to strona internetowa z sukienkami i akcesoriami do nich. Asortyment jest ogromny. Znajdziemy tu suknie ślubne, wieczorowe, koktajlowe czy te na studniówkę. Do wyboru mamy różne fasony, kolory, ozdoby i długości. Do sukni ślubnej możemy również dokupić welon, rękawiczki, ozdoby do włosów itp. Warto zaznaczyć, że w każdej kategorii mamy wyróżnione najnowsze sukienki na 2017 rok. Dla osób lubiących najnowsze trendy będzie to idealna opcja, która pomoże im w szybszym znalezieniu modnej i ładnej sukienki.

Poniżej przygotowałam dla Was kilka propozycji sukienek z New Arrival Dress.

Suknie wieczorowe


klik | klik | klik

Suknie ślubne


klik | klik | klik

Sukienki koktajlowe


klik | klik | klik

Sukienki na studniówkę


klik | klik | klik

Zachęcam też do zajrzenia tu  Homecoming Dress 2017 i tu Coctail Dress.


53 komentarze:

  1. Podobają mi się sukienki koktajlowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tym sklepie, prześliczna jest ta ostatnia sukienka ��
    everything-is-a-choice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne sukienki, ale po moich doświadczeniach związanych z zamawianiem ubrań przez internet, nie wiem, czy bym się skusiła na zamawianie sukienki z takiej strony na jakąś ważną dla mnie uroczystość. Chyba bym się bała, że nie dojdzie, albo, że będzie wyglądać zupełnie inaczej niż na zdjęciach...
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa strona z sukienkami, wydaje mi się że wcześniej
    o niej nie słyszałam :) ale widać, że warto się z nią zapoznać :)
    153, 144, 162, 207, 126, 315, 99, 90, 133, 66, 162, 149- wszystkie
    ceny :) powodzenia ze współpracą ! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jednak wole kupowac sukienki stacjonarnie jakos czuje sie pewniej i nie stresuje sie czy na pewno dojdzie taka jaka sobie wymarzylam, haha! :D Ale jak sama napisalas czasami nie mozemy znalezc tej wymarzonej wiec wtedy warto jest zaryzykowac!
    Bardzo ladne sukienki szczegolnie te troszke krotsze bardzo mi sie podobaja <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są wszystkie co prawda na ślub w sierpniu znalazłam już sukienkr ale sądze ze na swoja studniowke skorzystam z tych ofert ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienki koktajlowe to sukienki dla mnie. W moim guście. Kobiece, seksowne, ale za razem można poczuć się jak księżniczka.
    Pozdrawiam ~

    https://hitemjestzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienki koktajlowe chyba najbardziej przypadly mi do gustu :D lecz reszta też piękna^^

    OdpowiedzUsuń
  10. W szczególności sukienki wieczorowe bardzo mi się spodobały :)
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne sukienki! W tym roku mam 3 wesela, więc z pewnością zajrzę na tą stronę :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post,dear!I follow you,follow me back!♥

    HUGE INTERNATIONAL GIVEAWAY - http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejju! Takie sukienki zawsze są u mnie mile widziane ^ ^

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikane :)
    Sukienki są piękne :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing post, dear! Looks wonderful :)
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się Twoje propozycje sukienek, szczególnie druga z kategorii "sukien ślubnych" mnie zauroczyła - jest delikatna oraz naprawdę piękna <3

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo spodobała mi sukienka ślubna numer 2 oraz sukienka na studniówkę 3.

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda tylko ze na sklepie kazde zdjecie pochodzi z innego instagrama, ale coz to tylko kolejna taka firma, a wszystko i tak wspolpraca xd
    Pozdrawiam serdecznie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post! thanks for sharing:) Follow for follow?:)

    Xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podobają mi się sukienki na studniówkę :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Każda sukienka jest przepiękna i ma swój urok, ale ja zakochałam się w koktajlowych i wieczorowej numer 3 :)
    Ciekawa stronka z bogatym asortymentem ;)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie! Trochę boję się kupować rzeczy przez internet, ale myślę, że czasami dla tej wyjątkowej sukienki warto :) Te cuda, które wybrałaś są niesamowite. Jak dla księżniczek! Obserwuję! The Yellow

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię takich postów :( Jak widzę kradzione zdjęcia w jakimś podejrzanym sklepie to nóż się w kieszeni otwiera :( Niestety...

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne sukienki:)
    Koktajlowe i na studniówkę mi się najbardziej podobają
    Pokliikałam
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam sukienki maxi więc większość z tych skradła moje serce
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Sa przecudne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/czarny-dresowy-komplecik.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne są te sukienki! <3
    Ja wolę jednak kupować sukienki tradycyjnie, w sklepie stacjonarnym. Lubię podotykać materiał, przymierzyć i zobaczyć, czy dobrze na mnie leży. Myślę, że sklepy internetowe są dobre dla tych osób, które nie mają czasu, by chodzić i szukać idealnej sukienki (lub innej części garderoby) albo nic im się nie podobało (wiadomo, w Internecie jest o wiele większy wybór). :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne sukienki :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. All of your picks are so pretty!

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne sukienki:)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Boże te sukienki wyglądają jak z bajki *.*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślubne - genialne! Chociaż tak naprawdę wszystkie są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Podobają mi się te pierwsze trzy sukienki, ale jestem za niska i wyglądałabym w nich jak krasnal, bez wysokich butów :D

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukienki są śliczne! Jendak ja zawsze wolę pójść do sklepu i obejżeć na zywo

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam sukienki, a te co pokazałaś naprawdę pięknie się prezentują:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Perfect dresses! Love it!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Beautiful post.
    Follow for follow?:)

    http://mojsminkeraj1.blogspot.rs/2017/07/stylish-bag-for-special-occasions.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie słyszałam o tej stronie :) Bardzo ładne sukienki! Na pewno wpadne!
    otherhumann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Te cuda, które wybrałaś są niesamowite. Jak dla księżniczek!

    OdpowiedzUsuń
  40. Te cuda, które wybrałaś są niesamowite. Jak dla księżniczek!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty będą usuwane. Takie komentarze nie są mi potrzebne.
Kopiowanie i używanie do własnych celów zdjęć i tekstów z tego bloga jest zabronione (i karane przez prawo).