piątek, 28 lipca 2017

Summer romper




Hei! Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam kombinezony. Świetnie wyglądają i prawie zawsze są bardzo wygodne. Nie musimy też zastanawiać się nad doborem odpowiednich ubrań, kombinezon tworzy całość i wystarczy dobrać do niego kilka dodatków. Ideały jednak istnieją ;)
Czarno biały kombinezon zamówiłam w Zaful. Został wykonany w 55% z bawełny i w 45% ze sztucznego jedwabiu. Dzięki uniwersalnym kolorom nadaje się do wielu rzeczy (mam tu na myśli okrycia wierzchnie, buty itp.). Ozdabiają go dwa frędzle,a nogawki są lekko poszarpane. Co tu więcej mówić... Kombinezon jest bardzo ładny i luźny. Idealnie nadaje się na lato. Spodobał się również mojej siostrze, która teraz chce zamówić sobie coś podobnego.
Zdjęcia do tego posta miały być robione na dworze, ale niestety przez całe trzy dni było zimno i deszczowo, dlatego i tym razem musiałam odpuścić.






W moim zamówieniu znalazła się jeszcze biała koszula, która niestety okazała się na mnie za szeroka. Porównałam wymiary z tymi że strony i okazało się, że to ja popełniłam błąd. Trochę szkoda, bo jest bardzo ładna. Na ramionach ma ozdobne wycięcia, a guziki są zasłonięte (oprócz tych na rękawach i jednego tuż pod kołnierzem). W skład materiału wchodzi 30% bawełny i 70% sztucznego jedwabiu.




kombinezon - klik
koszula - klik

52 komentarze:

  1. Śliczny jest ten kombinezon! Sama je uwielbiam i mam nawet kilka w różnych kolorach :) Super zdjęcia!

    koszula $23.99
    kombinezon $15.49

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  2. Kombinezon 15.49$
    Koszula 23.99$
    Ten kombinezon jest świetny ale widzę ze jest różnica pomiędzy tym co widać na stronie i tym co widać na zdjęciach nie zmienia to jednak faktu ze efekt jest cudowny ♡ Ja wręcz kocham je i mam ich pelno lubię nosić je w letnie dni. ;)
    fireegirll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten kombinezon :) Niestety to ciuchy nie na moją figurę :(
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba i jest mega dziewczęcy, klikłam :*

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane :)
    Śliczny ten kombinezon.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hopefully this article will provide inspiration and motivation for all people
    antibiotik untuk keputihan

    OdpowiedzUsuń
  7. hi dear, i'm following your wonderful blog....can you follow mine? <3 <3 Thanks :)
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kombinezon. :) Ja wybrałabym jakiś jasny kolor. :) To prawda, kombinezony są fajne z tego względu, że mamy gotowy strój. :D
    Kombinezon: $15.49
    Koszula: $23.99
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Również bardzo lubię kombinezony! Są wygodne i fajnie wyglądają. Twój jest super! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam :-)
    kombinezon jest prześliczny:-)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kombinezony do mnie nie przemawiają, ponieważ zawsze boję się momentu nacisku pęcherza moczowego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, dla mnie to też największy (właściwie to chyba jedyny) minus :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. No tak, dla mnie to też największy (właściwie to chyba jedyny) minus :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Ślicznie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie podobały mi się kombinezony, aż do tego roku i z tego wszystkiego kupiłam sobie jeden! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Również uwielbiam kombinezony, ten jest prześliczny. Mega zdjęcia :*

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kombinezon ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kombinezon! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uwielbiam kombinezony! Twój jest śliczny! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kombinezony, to szybka i prosta stylizacja, ale zawsze w jakiś sposób efektowna!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny! Ja jak zamówiłam kombinezon z Zaful to mimo, że był mój rozmiar, to był on za krótki. Na prawdę... bo większy rozmiar, znów był by za wielki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kombinezon jest świetny,mam jeden kombinezon z zaful i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kombinezon jest śliczny, szkoda, że koszula nie pasuje. Ceny to 23.99 i 15.49

    OdpowiedzUsuń
  23. So pretty, I love your romper!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  24. Może spróbujesz jakoś przerobić tą koszulę? Bo wygląda naprawdę świetnie.
    Podwiń rękawy i załóż do boyfriend'ów-taka oversize'owa koszula idealnie się z nimi spisze:))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam ani jednej pary boyfriend'ów. To zdecydowanie nie mój styl, ale dzięki za radę :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  25. Kocham kombinezony, to moja ulubiona część garderoby!

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Kombinezon jest naprawdę bardzo ładny ^^ Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy kombinezon, ślicznie w nim wyglądasz bardzo ci pasuje :) Coraz bardziej przekonuję się do tego stroju, chociaż zawsze uważałam że kombinezony mi nie pasują :D Kobieta jednak zmienną jest i może w końcu jakiś zakupię, bo w szafie mam tylko jedną parę i to też taką od koleżanki :) 15,49 Koszula również ładna, lubię minimalizm, to że jest za szeroka to jeszcze nie problem, gorzej gdyby była zbyt wąska :D Może da się ją zwęzić? A jak nie to na pewno da się ją jeszcze jakoś przerobić. Oversizowe koszule też są piękne :) 23,99
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. super kombinezon :D
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ja również bardzo lubię kombinezony :) a Twój wygląda super, prezentujesz się w nim rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również uwielbiam kombinezony! Ten jest naprawdę bardzo ładnych
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny kombinezon, cudownie w nim wyglądasz :)
    Oczywiście, pomagam-klikając :)
    Koszula - $23.99
    Kombinezon - $15.49
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Kombinezon to dobre rozwiązanie dla leniuchów! Wystarczy wyjąć go z szafy, ubrać na siebie, do tego buty i nie trzeba już się niczym martwić :) To dobry wynalazek :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Sama uwielbiam takie stroje - szybko i ładnie :D Ten bardzo fajnie na Tobie leży ;)

    Może chętna na STAŁĄ wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale nie wymieniam się obserwacjami. Zależy mi tylko na prawdziwych czytelnikach :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  34. Bardzo fajny ten kombinezon :)
    Super się prezentuje :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeśli chodzi o mnie to średnio dobrze czuję się w kombinezonach, jak już to musi być bardzo luźny :P
    jednak na kimś mi się podobają :3
    i właśnie ten kombinezon jest BOMBOWY! koszula też fajna, choć ja właśnie lubię luźne, ale takie jeszcze obszerniejsze :P
    poklikane ;) 15,49$; 23,99$
    Pozdrawiam ♥
    Wpadnij do mnie, jeśli masz ochotę :)
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/07/ulubiency-0717.html

    OdpowiedzUsuń
  36. 15.49$ i 23.99$
    Śliczny kombinezon, w sumie idealny na lato, które jak do tej pory za bardzo nie zachwyca :( MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w dzień publikowania posta wredzcie zrobiło się cieplutko. Na kilka dni mogłam cieszyć się z upałów (bo dzisiaj znowu pada :P).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  37. również uwielbiam kombinezony, szczególnie się sprawdzają w ciepłe dni, ten Twój jest cudowny :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Kombinezon naprawdę cudo :) Super w nim wyglądasz, ma bardzo fajny krój :) Może następne zdjęcia zrobisz na dworze? Chętnie zobaczyłabym u Ciebie jakąś sesję!
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Wykonanie chyba nie powala na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kombinezonu nie mam pod tym względem najmniejszych zastrzeżeń, z koszulą trochę gorzej (wystające nitki), ale ogólnie tragedii nie ma :)

      Usuń
  40. świetnie wyglądasz! :) super kombinezon!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.