wtorek, 8 sierpnia 2017

Artystycznie #7 Ariana Grande 2016 vs 2017



Hei! Dzisiaj wreszcie publikuję wpis, który był gotowy już od dłuższego czasu. Jak część z Was wie, w serii 'Artystycznie" wstawiam swoje rysunki. Zazwyczaj możecie obejrzeć trzy prace, lecz dzisiaj będą to tylko dwie.
Pierwszy jest... Właśnie kto to jest? W zamyśle miał być to Shemar Moore, aktor. Niestety pierwszy raz rysowałam mężczyznę i portret nie wyszedł do końca tak jak chciałam.  Jego wykonanie zajęło mi około 1,5 godziny.


Arianę już od kilku tygodni możecie oglądać na moim instagramie. Jest to kopia jednego dla zdjęć z sesji dla Cosmopolitan. Wykonanie jej zajęło mi około 6-7 godzin (!!). Wszystko dlatego, że zdecydowałam się na dokładne odwzorowanie ubrań. Na instagramie widzę sporo rysunków, na których cła odzież jest czarna. Jeśli wybrałabym taki wariant, pewnie nie przekroczyłabym 2-3 godzin.


Jest to też pierwsza praca, której proces tworzenia skrzętnie fotografowałam. Na dole macie też porównanie zdjęcia z telefonu i lustrzanki. Niestety żaden nie odzwierciedla prawdziwego efektu, który według mnie na żywo jest o wiele lepszy.




 Na koniec mam dla Was małe porównanie. Ari z 2016 i 2017 roku. Pamiętam, że w zeszłym roku ten rysunek bardzo mi się podobał, ale teraz uważam go za bardzo słaby. Mam nadzieję, że z tym najnowszym będzie tak samo. Dlaczego? Bo to oznacza, że widzę postęp :) 



A co Wy sądzicie o pracach?

49 komentarzy:

  1. Wyszły piękne 😍
    Gratuluję talentu☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju podziwiam. Rozwijaj się , masz talent :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz być bardzo cierpliwą osobą, żeby pędzić 6/7 godzin na malowaniu rysunku. To świadczy też o tym, że wkładasz w to dużo wysiłku, bo chcesz, żeby wyszło jak najlepiej. :) Gratuluję. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne prace, masz talent. :D Podziwiam Cię też za to, że poświęciłaś tyle czasu na rysunek z Arianą, ale w rezultacie super odtworzyłaś te wzory. Więc widać, że było warto. ;) Faktycznie widać też postęp w Twoich pracach, a to oznacza, iż idziesz w dobrym kierunku.
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ariana jest mega i widać też progres :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba rysunki są piękne. Naprawdę napracowałaś się przy Arianie, widać wiele drobnych szczegółów a to pracochłonne. Trzeba mieć anielską cierpliwość do takich drobiazgów :) ale opłacało się bo efekt końcowy jest genialny i naprawdę zachwyca! Bardzo podobają mi się zdjęcia powstawania pracy, czyli jak z czasem kartka zapełniała się kolorami :) Rewelacja, Paulan jesteś super!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również uważam, że zdjęcie nigdy dokładnie nie odwzorowuje rysunku w realu. :) Bardzo ładne, a po Ariadnie widać duży postęp. Pamiętam jak dwa lata temu, kiedy zaczęłam swoją przygodę z rysowaniem, pierwszy rysunek jaki naszkicowałam wydawał mi się być cudowny. Teraz widzę, że jest on słaby, nawet bardzo słaby. Złe cieniowanie, brak szczegółów. Ale tak jak mówisz, kiedy porównujemy prace zauważamy postęp.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, widać wielki progres! :)
    Gratuluje talentu, powodzenia w dalszym tworzeniu takich arcydzieł!

    KONKURS DO WYGRANIA 4 SZOPERKI, ZAPRASZAM NA BLOGA!

    Zapraszam również do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, świetny rysunek! Gratuluję takiego talentu :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju, jak ja Ci zazdroszczę talentu. Rysujesz wprost niesamowicie, i jestem pełna podziwu. Twoje rysunki są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne rysunki! Na samym dole, w podsumowaniu widać postęp, a postępy są najważniejsze :>
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie widać postęp. Ćwicz dalej, super będzie! :)

    pozdrawiam,
    kwiatki-wariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, ja też widzę postęp, i to naprawdę duży - Ariana Grande z roku 2017 w Twoim wykonaniu wygląda naprawdę obłędnie, widać, że przywiązałaś dużą uwagę do detali, brawo :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, cudna jest ta Ariana!

    https://lessarax.blogspot.de/2017/08/2-jak-skonczyam-na-plazy-nudystow.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie, szczególnie strój świetnie wyszedł ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie Ci wyszła Ari :) ja nie umiem rysować ludzi ! Masz talent !

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie rysujesz :D według mnie Ari z 2016 jest również śliczna, ale ta z 2017 ma przecudowny kostium i cała jest cudowna :D zazdroszczę talentu ^^ pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rysunki ^^ Ari wyszła Ci naprawdę pięknie ^^ Porównując obrazek z tamtego roku ten jest naprawdę lepszy ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz talent! Powodzenia życzę w dalszym rozwoju!

    content://media/external/file/48351

    OdpowiedzUsuń
  20. Ćwicz, ćwicz :) z roku na rok będzie ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mogę zrobic skłon patrząc na Arianę i te małe detale na jej kostiumie.. musiało zająć to masę czasu :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW!! Ariana genialna :)) Robisz postępy :)
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. So talented, amazing illustrations!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  24. O matko, masz olbrzymi talent, Ariana jak żywa ☺

    OdpowiedzUsuń
  25. nice blog =)
    following each other ? =)

    https://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ariana wyszła Ci bosko <3 WoW masz kobitko talent <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/jak-to-jest-dostac-wymarzona-prace.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz talent, Kochana :*
    Tegoroczny rysunek Ari bardzo mi się podoba ♥. Wida różnicę między pracami z tego i zeszłego roku ;).
    Wspaniale rysujesz włosy ♥.
    I ubranie wybrałaś naprawdę pracochłonne o.O. Gratuluję efektów ;)
    Pozdrawiam, zapraszam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku masz kochana talent, przepiękny rysunek.
    Widać efekt pracy :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. wow, przepiękne prace. Portret Shemara jest świetny tym bardziej, że pierwszy raz rysowałaś mężczyznę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ariana wyszła świetnie! :) Faktycznie widać postęp. Zawsze podziwiałam ludzi, ktorzy podejmują się rysowania realistycznych portretów-to kompletnie nie dla mnie, moje rysunki zawsze mają bardziej komiksowy styl.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nad mężczyzną musisz popracować (z czego pewnie sama sobie zdajesz sprawę), ale myślę, że i tak wykazałaś się nie lada odwagą malując go. Ja sama o ile sobie przypominam nigdy nie pokusiłam się na to ryzyko XD Więc szacun ;) Co do Ariany to super, że nie postawiłaś na czarny strój, tylko na ten wzorzysty, bo co prawda jak sama zauważyłaś zajął okropnie dużo czasu, to jednak robi dobre wrażenie :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz talent! :) Super, że pokazałaś swoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, nie dziwię się, że sporo zajął drugi rysunek, bo naprawdę fajnie wyszło ci odwzorowanie ubioru i sylwetki :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. So cute!

    http://iameleine.blogspot.com/
    http://www.instagram.com/iameleineblog/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow! Rysunki są naprawdę bardzo ładne!! :*
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. WoW! Śliczne, chciałabym tak umieć. :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. OMG, masz talent. Rozwijaj się i rysuj więcej :) Mam nadzieję, że już niedługo zobaczę u Ciebie kolejne rysunki.
    Zapraszam do siebie, nowy post :)
    https://lloeweymusic.blogspot.com/2017/08/piosenka-tygodnia-artysta-tygodnia.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładnie Ci Ariana wyszła, lecz wg mnie te różowe usta są... bez emocji. Takie mdłe, lecz wierzę, że z kolejnymi rysunkami kreska w tym wypadku poprawi Ci się :)
    Lubię oglądać prace innych, chciałabym podobną serię zrobić u siebie, nazwy mi tylko brak.. :/
    Pozdrawiam bardo serdecznie, blog mi się bardzo podoba :) Wpadniesz do mnie, byłoby mi miło - http://blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com :)
    Życzę pomysłów oraz powodzenia w prowadzenia bloga :)
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow ślicznie rysujesz. https://wikarolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Sehr nützliche Informationen. Danke, dass du es geteilt hast.
    jadegowns abendkleider lang elegant reviews
    http://www.jadegowns.de

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.