niedziela, 11 stycznia 2015

Hobbit

Heii!

Wracam do Was po dość długiej przerwie. Czym była spowodowana? Brakiem czasu i szkołą. Kończy się semestr i poprawiam kilka ocen J Do około 20 stycznia posty będą pojawiać dość rzadko i w różnych odstępach czasowych, ale potem wszystko wróci do normy.
W piątek byłam w kinie na 3 części Hobbita (Bitwa pięciu armii). Film jest świetny, chociaż zdenerwowało mnie pewne wydarzenie, którego nie było w książce. Wolę, gdy reżyser trzyma się oryginału.
Wczoraj pierwszy raz po incydencie z bananem, który stanął mi na żołądku, zjadłam ten owoc. Wytrzymałam bez niego prawie pół miesiąca J Prawdopodobnie nie będę jadła ich tak często, jak wcześniej(3 na dzień)… chociaż… nic nie obiecuję J


Też oglądaliście 3 część „Hobbita”?

13 komentarzy:

  1. Ja nie oglądałam, jakoś nie przypadł mi ten film do gustu. Byłam w kinie tylko na pierwszej części. Zapraszam też do mnie. ;)
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam go kieeedyś! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na nowego posta! <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ogladałam:)

    obserwujemy?
    zacznij i daj znać u mnie kochana abym mogła się odwidzięczyć ♥
    http://similarose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie oglądałam ale na pewno będę musiała to nadrobić ;) Ogólnie chyba zrobię sobie niedługo taki dzień z hobbitem i zobaczę jeszcze raz też poprzednie części :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam tej części
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oglądałam tylko 1 częsc i jakoś mnie nie zachwycił ten film :3 Ale każdy ma inny gust :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie, ale niedługo mam zamiar obejrzeć. Życzę dobrych stopni w szkole :)
    lumiona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie oglądałam ale wydaje się ciekawy. :)
    Ja również obserwuje :)


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! - Klik! ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie widziałam, ale ogólnie bardzo lubię Hobbita :)

    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. oglądałam, ale nie byłam zbyt zaciekawiona bo nie lubie tego typu filmów, lecz efekty były megaa

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam wszystkie części! ;**

    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog! ;)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. tak, wdziałam, świetna! ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.