czwartek, 22 stycznia 2015

New!

Heii!
Ten tydzień jest dla mnie koszmarny. Nie chcę wchodzić w szczegóły, ale głównie chodzi o szkołę i moją „kochaną” klasę. Wolałabym iść już do liceum i poznać nowych ludzi.


Ten tydzień jest dla mnie koszmarny. Nie chcę wchodzić w szczegóły, ale głównie chodzi o szkołę i moją „kochaną” klasę. Wolałabym iść już do liceum i poznać nowych ludzi.
Mam też dobrą wiadomość J Tak jak obiecywałam, zrobiłam zdjęcia swojej bluzy. Nie jest to jakaś stylizacja. Chcę pokazać tylko jedną, konkretną rzecz (piszę to, ponieważ potem niektóre osoby się czepiają).
+kolejna dobra wiadomość – postanowiłam na blogu od czasu do czasu robić posty z modą. Uatrakcyjni to notki i myślę, że teraz będzie ciekawiej <3
To ciepły, dłuższy polarek. Na zimowe dni jak znalazł J 
Sam oceńcie:





Polar - Szachownica

I jak?

23 komentarze:

  1. musi być cieplutki :)
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. polar dobra rzecz:)


    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciepłe i widać że wygodna ;*
    lumiona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. musi być mega ciepły! ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Polarek ekstra ! :D
    Sama ostatnio w podobny się zaopatrzyłam ;)
    W wolnym czasie zapraszam również do mnie
    Jeśli spodoba Ci się mój blog
    zaobserwuj napisz mi w komentarzu a ja na pewno się odwdzięczę :*
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny polar :)

    Zapraszam do mnie :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. polary są zawsze takie milutkie:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno jest bardzo ciepły. ;)
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie milutkie polarki <3
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajniutki polarek ^^
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post and great blog. Love them. I follow you, could you follow back, pls. Kiss

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Może obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie w komentarzach, jeśli się zgadzasz :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super polar :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny ten polar !:)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już, zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie ciepłe rzeczy :) ładny kolor!
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale musi Ci być cieplutko w tym polarku!
    Aten sweterek?
    Jest przęsliczny <33
    Zapraszam do mnie xxx

    OdpowiedzUsuń
  17. pod tym jakiś top, ciepły polar, kocyk i kubek herbaty <3 doskonale w zimowe dni, takie jak te :3 Pamiętaj że klasa poznana w liceum zawsze może trafić się jeszcze gorsza, która jest teraz, więc warto ich docenić :)

    wpadnij i zostaw ślad po sobie. Zapraszam :)
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny ten polar :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne zdjęcia , zapraszamy do nas może obserwacja za obserwacje http://wixy-and-werka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny i na pewno bardzo ciepły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.