piątek, 16 stycznia 2015

Podsumowanie I semestru :)

Heii!

Jak tam u Was?
Ja mam już wystawione większość ocen na I semestr, ale gdy liczyłam średnią ze wszystkich przedmiotów, wyszło mi 4,8.
Ja mam już wystawione większość ocen na I semestr, ale gdy liczyłam średnią ze wszystkich przedmiotów, wyszło mi 4,8. Jestem z tego dosyć zadowolona, chociaż to mój najniższy wynik ze wszystkich lat nauki.  Ten tydzień był dosyć napięty pod względem sprawdzianów, kartkówek i innych tego typu rzeczy. Na szczęście przeżyłam to i dotrwałam do weekendu J
Nie mam szczególnych planów na te dwa dni. W sobotę zrobię sobie wieczór filmowy i obejrzę 3 część „Władcy pierścieni” (2 poprzednie oglądał w zeszłym tygodniu). Oczywiście widziałam ten film już wcześniej, ale lubię do niego wracać (i do Orlando Blooma J).
W ciągu najbliższych notek postaram się zrobić małą sesję zdjęciową i pokazać Wam moją nową bluzę. Jest dosyć nietypowa… taka oryginalna, ale cierpliwości J


P.

23 komentarze:

  1. Też lubię (a nawet bardzo) Blooma. Powodzenia w szkole!
    Zapraszam :)
    lumiona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna średnia! Oby tak dalej!
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje średniej!
    obserwuję i liczę na ten uczciwy rewanż..
    jestemmiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi niestety wyszło 4.5, ale poprawię to w przyszłym semestrze!


    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna średnia, aż zazdroszcze! ;D Oby tak dalej ;) Powodzenia ;)

    Zapraszam:
    http://life-is-beaatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ło ;O aż 4,4, Gratuluję :* Mi wyszło chyba ok 4,6 :(
    Ale postaram się poprawić :D Bardzo fajnie piszesz :)
    Chciałabym tu jeszcze wrócić także obserwuję i liczę na cb :*
    Zapraszam do mnie : http://ola-banaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję średniej !! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje średniej! Ja ferie zaczynam w lutym :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję średniej. ;)
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bym chciała mieć taki wieczór dla siebie :)
    http://happycvt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje średniej ! :D
    Również obserwuje :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tak ogolnie gratuluje tobie i wszystkim co chodza w Polsce do szkoly bo widze ze wszyscy maja srednia z paskiem.
    Ja chodzilam max do 5 klasy podstawowki (potem wyprowadzka) i mialam srednia 4,4 i bylam z siebie dumna. No jak widac w gimnazjum w ogole nie dalabym rady hahh :P

    http://choco-milk-blog.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś bardzo ambitna, gratulacje średniej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To tylko półrocze, a średnia jest bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Twojej średniej! Czekam na zdjęcia bluzy ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. średnia super, dążę do takiej na koniec roku :)
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/01/blog-roku-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem ta średnia jest naprawdę w porządku. Mi wychodzi 4,78, chociaż chyba mogłam mieć wyższą! :D

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję średniej !
    dziękuję za miły komentarz u mnie .
    maadamm.blogspot.com
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  19. 4.8 dobra średnia gratulacje! oby tak dalej :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zacznij i poinformuj mnie na blogu a na 100% się odwdzięczę :)
    http://bell-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje średniej, jest świetna ;) Ciekawie piszesz, będę zaglądać :*

    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.