czwartek, 12 lutego 2015

Dobre wiadomości :)

Heii!

W ostatnim poście prosiłam Was o pomysły na posty i ewentualne porady :) Dostałam prośby o więcej rysunków, tagi i DIY. Wszystkie te pomysły zrealizuję :) Dziękuję, że tak bardzo się w to zaangażowaliście♥♥
Dzisiaj w szkole mieliśmy apel z nagrodami (za średnie powyżej 4.75, konkursy itp.). Dostałam dwa dyplomy, książkę i kolorowe pisaki :)
Najgorsze było napisanie sprawdzianu z chemii na 8 godzinie lekcyjnej. Okazało się, że dostałam 4 i jestem z tego dosyć zadowolona :)

Teraz częściowo spełnię prośbę o rysunki :)










Zacznę od najstarszych rysunków :)
Podobają się Wam??

32 komentarze:

  1. super rysunki, gratuluję dobrych ocen. Zajrzysz, skomentujesz? Bardzo mi na tym zależy. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisać cokolwiek na 8 godzinie lekcyjnej to prawdziwa sztuka. I na dodatek dostałaś z tego 4. :o
    Czekam na dalsze rysunki! I oczywiście gratuluję nagród. :)
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają :) rozwijaj się!

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Ci wichodziło :D

    http://litigioo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rysunki są prześliczne. Chciała bym tak rysować ;)
    Zapraszam na nowy post na blogu o książkach: ksiazki-wedlug-innej.blogspot.com
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedźwiadek i ten...kotek.?PRZECUDOWNY ale kangurek też śliczny ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne rysunki ^^ gratki :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rysunki :)

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rysunku bardzo ładne, ale czegoś mi w nich brakuje. ;) Trenuj dalej.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje dużej średniej ;) Pięknie rysujesz ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszcze srednniej
    ja rowniez obserwuje
    kl-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna średnia.
    Fajne rysunki.
    Pozdrawiam.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rysuuunki <3 Jest talent ; d
    Obserwujemy ? Zacznij i daj znać !:)
    http://dennaystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwacja za obserwację? Odpowiedź daj u mnie :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne rysunki:)
    www.blog017.blogspot.com
    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Niedźwiedz mi się najbardziej podoba <3

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow zazdroszczę talentu. Sama nie narysowałabym tego lepiej. Wszystkie rysunki są piękne :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten niedźwiedź jest super! ;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super rysunki, gratuluje średniej :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam na nową notkę :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne rysunki :) ja również obserwuje :* http://justperfectfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję nagród :)
    Świetne rysunki, masz talent! :)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rysunki, masz talent! Gratuluję średniej :)
    nataliafbl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojejku piękne rysunki :) Bardzo mi się podobają :) dzięki za miły komentarz i obserwacje ja też obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Yay! Świetne rysunki :) Bardzo podoba mi się niedźwiedź. Korzystasz z jakiś poradników, czy jesteś samoukiem? Gratuluję wyników :)

    / Takie małe pytanie – wpadłam na pomysł, żeby swój czas wykorzystać w miarę kreatywnie i postanowiłam zacząć robić szablony dla innych blogowiczów. Jakbyś miała ochotę zmienić swoją grafikę – polecam się :) Kontakt do mnie znajdziesz u mnie na blogu.
    Zapraszam do siebie - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami korzystam z książek, a czasami sama coś rysuję :)
      Ogólnie na początek polecam książki z rysunkami i poradami :)

      Usuń
  25. piękne rysunki , masz talent :)
    moze wspolna obserwacja ? :)
    xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne rysunki *.* Masz duży talent!

    Może obs za obs? Daj znać w komentarzu u nas :)

    http://cranbynyc.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  27. Designs are good. Keep improving it.

    http://www.trendin.com/mens-footwear-14

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję, rysunki są świetne! :)

    Zapraszam na nową notkę :)
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie śliczne rysunki. Ja niestety nie potrafię za bardzo rysować zwierząt, tylko trochę ludzi . Najbardziej podoba mi się ten kot. Jest uroczy.

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepięknie rysujesz, sama chciałabym mieć taki talent :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.