czwartek, 5 marca 2015

Dzień kobiet.

Hej kochani!

Na początek mówię (piszę), że ten post będzie totalnie spontaniczny. Nic sobie nie przygotowywałam. 

Za kilka dni mamy dzień kobiet. W mojej rodzinie nie jest jakoś super świętowany, ale w szkole tak. Nie wiem jak u Was, ale w mojej szkole jest zakaz malowania paznokci (wiem - okropność). Do czego zmierzam? Dzisiaj siedzę sobie w ławce i piszę sprawdzian z historii. W pewnym momencie wchodzi jedna dziewczyna i mówi, że z okazji dnia kobiet jutro wszystkie dziewczyny są zwolnione z odpowiedzi ustnych i mogą pomalować sobie paznokcie! Całkiem fajny prezent od dyrektora :)






Chcielibyście post "Zdjęcia #2"? Wydaje mi się, że pierwsza część się Wam spodobała. Piszcie w komentarzach :)
P.



34 komentarze:

  1. Ładne rysunki :)
    U nas w liceum można już robić wszystko, ale w gimnazjum też nam nie pozwalano ani się malować, farbować włosów itp. więc wierzę, że się ucieszyłaś :)

    http://life-passion-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny drugi rysunek!
    U mnie w gimniazjum nie było żadnych wybitnych zakazów co do malowania paznokci, w liceum też nie ma.

    czytelnia-cynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rysunki ;) U mnie w szkole też nie można malować paznokci i wgl się, ale nikt nie zwraca uwagi na bezbarwny lakier, czy tusz do rzęs ;P

    http://trzynastywymiar1820.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow , super wyszło :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie! Też chciałabym taki prezent!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz talent! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz talent!
    U mnie w szkole także nie wolno malować paznokci, spoko :D

    Pozdrawiam :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku,ale ładnie ! <3 Masz talent :*

    naataluunia.blogspot.com
    buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nom, bardzo fajny prezent :) Ale w mojej szkole można mieć makijaż, pomalowane paznokcie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post ładne rysunki ! Dziękuje za odwiedziny !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie rysujesz! Zazdroszczę talentu!

    kudlatelapkitesa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale genialne rysunki ^^
    u nas w szkole dziewczyny nie dostały żadnych prezentów czy czegoś takiego :/ a paznokci u mnie w szkole nie można malować , ale i tak prawie każdy to robi ;P
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U nas to dzień jak codzień.
    Ale żeby nie można było malować paznokci do szkoły? Co ma wygląd do nauki? Bezsens haha :D

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na więcej rysunków :). Nominowałam Cię do LBA :).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bARDZO ŁADNIE ćwicz dalej jak najwiecej może obserwacja daj u mnie znać.
    Pozdrawiam ♥

    PINAXI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę wam, zwolnione z odpowiedzi na cały dzień ! Mmmm, fajny pomysł :)
    Śliczne rysunki :)
    Mogłabyś wejść i poklikać w linki choies ?
    Z góry dziękuje :)
    http://karrrblog.blogspot.com/2015/03/spring-with-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Pewnie wstawiaj więcej zdjeć :)
    Super rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ładne rysunki ! ^^

    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. masz wielki talent :)

    podobają mi się takie posty :)
    są super !
    kochana czekam na kolejny post !!
    Pozdrawiam ↕
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

    Może obs za obs daj znać ( odwdzieczam się w ciągu 1h lub szybciej )

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuje i masz rację - ale teraz coś mi się nie udaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne rysunki ;)

    http://makedo-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne rysunki , masz talent plastyczny ! ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne rysunki! :) U nas również niestety nie można malować paznokci.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze zazdrościłam ludziom, którzy ładnie rysują :) !
    A co do paznokci.. dla mnie to troszkę dziwne, że jest zakaz. Kurcze, każdy może wyrażać siebie jak chce, ale chyab lepiej pomalowane paznokcie niż nie wiem, włosy w kolorach tęczy czy kolczyki na całej twarzy... ;)
    Pozdrawiam! [ znakmniejszoscitrzy.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  26. też byłam zwolniona z odpowiedzi i też nie mogę malować paznokci : / okropność!
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  27. U nas taz nie mozna malowac paznokci
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. W mojej szkole też nie można mieć wymalowanych paznokci
    Obserwuję :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Miły gest ze strony dyrektora :)
    www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. W moim gimnazjum można było malować, ale nie na bardzo ciemne lub raziste kolory. :)
    Fajnie, że dyrektor sprawił Wam taki prezent. :3

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. super rysunek :)
    zapraszam do mnie, zmniejszam szafę ----> vintageclothes11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda, że u nas nie wpadł na te pomysł dyrektor, zazdroszczę. Piękne rysunki a zwłaszcza ten 2 :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie w szkole też nie można malować paznokci -.-, ale na szczęście mieliśmy dzień wolny od pytania, zarówno dziewczyny jak i chłopacy :3
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.