poniedziałek, 8 czerwca 2015

Czerwiec - co u mnie, moje plany

Heii!


Co u Was? Ja przychodzę do Was z notką o tym, co ostatnio się u mnie działo i jakie mam plany na najbliższe trzy tygodnie. Zacznijmy od tego, że moje życie nie jest zbyt ciekawe, dlatego nie spodziewajcie się niewiadomo czego :)  
Mamy czerwiec, a za oknami około 30 stopni. Dzięki takiej temperaturze zaczęłam częściej wychodzić na dwór, robić zdjęcia i próbować się opalić (z marnym skutkiem). Jestem osobą, która kocha upały i dopiero latem odżywa. Przyszedł czas na małą ciekawostkę o mnie -  mimo tych upałów cały czas chodzę w długich, najczęściej czarnych spodniach. Dlaczego? Nie lubię ani spodenek ani swoich nóg... Ostatnio zaczęłam jeść więcej zdrowych rzeczy (w tym truskawek), z czego mega się cieszę. Wreszcie udaje mi się chociaż trochę bardziej spełnić postanowienie o zdrowym odżywianiu i ćwiczeniach. Trzymajcie za mnie kciuki! ♥



Jeżeli chodzi o ostatnie kilka dni, to nie były one zbyt kolorowe. W sobotę miała miejsce dość nie przyjemna sytuacja, a w niedzielę rano okazało się, że coś stanęło mi na żołądku. Dzisiaj z tego powodu nie poszłam do szkoły, z czego jestem okropnie zła, bo jak wszyscy dobrze wiemy ostateczny termin wystawienia ocen już za kilka dni (przynajmniej u mnie), a ja walczę o szóstkę z angielskiego i piątkę z chemii oraz muzyki. Niby jeden dzień nieobecności, ale straty są olbrzymie... Mam nadzieję, że jutro będę w stanie iść do tej szkoły...


(Przepraszam za tak mało zdjęć, ale ze względu na nienajlepsze samopoczucie postanowiłam zrobić tylko mały kolaż ze starymi i nowymi zdjęciami. Mam nadzieję, że zrozumiecie ♥♥♥).


Moje plany na czerwiec?
Wywalczyć jak najlepszą średnią na koniec roku :) Pod koniec miesiąca mam też zaplanowany wyjazd do Warszawy na dwa dni. Niestety nie będzie czasu na Złote Tarasy :( Taki urok szkolnych wycieczek... Za dwa tygodnie (już niecałe) jadę na całodniowe zakupy. Wiosną byłam przekonana, że na lato pod względem ubrań jestem na 100% przygotowana, ale jak zawsze musiało się okazać, że mam może 7 koszulek i powinnam kupić jeszcze jedną parę spodni... Cała roztrzepana Paulan :) Jak ja sobie poradzę w za kilka lat, gdy teoretycznie będę już dorosła i będę musiała sama za siebie odpowiadać? Naprawdę nie wiem :)  





21 komentarzy:

  1. uwielbiam Warszawę, zazdroszczę :))
    zapraszam do siebie : http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/ zachęcam do komentowania jeśli coś Ci się spodoba i do kliknięcia LUBIĘ TO na facebooku ( możesz tam trafić bezpośrednio z bloga) :) pozdrawiam !:*

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ostatnio było ok 30 stopni a teraz pada
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah też jestem trochę zakręcona :)
    Świetny mix zdjęć :)
    Może

    OdpowiedzUsuń
  4. Może wspólna obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie ostatnio też były takie upały, ale teraz się ochłodziło i pada deszcz
    fajny mix zdjęć
    pozdrawiam
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U Nas oceny są wystawione od piątku, a do 12 czerwca chodzimy do szkoły :)


    rosa137.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widze,że walka o lepsze oceny nie tylko u mnie jest najważniejsza :) Fajny kolaż ze zdjęciami .Pozdrawiam cieplutko http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowia i powodzenia z ocenami :) Miłej wycieczki, ja jeszcze nie miałam okazji być w Warszawie więc zazdroszcze :3
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Też walczę w tym roku nad średnią - nie wiele brakuje mi do paska. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia ze średnią :D


    http://sandziapandziaa.blogspot.com/2015/06/rossmannowe-szalenstwo-czyli-kolejny.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. No to mam nadzieję, że czujesz się lepiej i uda lub już udało Ci się wywalczyć wymarzone oceny :) Miłej wycieczki! Świetne zdjęcia :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w walce! :) Udanej wycieczki :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę wycieczki :P super zdjęcia :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. też nie lubię swoich nóg, ale chyba nie wytrzymałabym w długich spodniach, gdy świeci słońce :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny mix zdjęc :)
    Zapraszam na konkurs do wygrania 120$ do wykorzystania w Sheinside!
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  18. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcia :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.