poniedziałek, 15 czerwca 2015

Tumblr i Facebook

Heji!

Tym razem krótki post, żeby nikogo nie zniechęcić :)
Tumblr - moja ulubiona stronka. Chyba nikomu nie muszę objaśniać, o co w niej chodzi :) Wstawianie zdjęć, cytatów, gifów... To coś wspaniałego! Wstawiasz tam obrazki i wyrażasz nimi siebie. Piękne! :)
Na moim tumblerze możecie znaleźć trochę obrazków z ciuchami, kosmetykami, zdrowym odżywianiem i cytaty klik






Tak wygląda mój tumbler :) (Prawdopodobnie gdy na niego wejdziecie będą już jakieś nowe obrazki :)


Facebook
Chcę o nim napisać, bo niedawno założyłam na nim stronkę, żeby być z Wami w lepszym kontakcie. Tymczasowo jest bardzo mało polubień, ale gdy będzie 50 lajków, zacznie się dziać o wiele więcej :) Bardzo proszę o klikanie "lubię to" ♥♥♥  klik




Jeżeli macie tumblera, śmiało piszcie mi linki do niego w komentarzach :)

Paulan

12 komentarzy:

  1. Slyszalam o obu stronach :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety tumblr'a nie mam ale dałam lajka na fb :*

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice :) New on my French blog: how to straighten your hair while you eat strawberry sweets" :)

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieststy tumbir'a nie posiadam. :(
    Ale ma fb chętnie wejdę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dawniej prowadziłam tumblr :)
    Chciałam Cię zaprosić na konkurs, w którym do wygrania jest kupon o wartości 120$ do wykorzystania w SHEINSIDE!
    http://jtere.blogspot.com/2015/06/giveaway-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam nigdy o takiej stronie, muszę koniecznie zobaczyć :)
    Pozdrawiam, http://skarbusiowa-garderoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, nie słyszałam o czymś takim jak tumblr. Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij i daj znać.
    Miło mi będzie jak do mnie wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam tumblera, chyba mi nie potrzebny. :)

    Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam tumblr i go uwielbiam http://nutellqaaa.tumblr.com
    Buziaki
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy Tumblr :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam tumblr :D zapraszam też na mój blogowy fanpage :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.