niedziela, 28 czerwca 2015

Warszawa 2015





Heii, kochani!!

Bardzo Was przepraszam za dość długą nieobecność na blogu, ale we wtorek i środę byłam w Warszawie. Czwartek spędziłam na odsypianiu, gdyż wróciłam właśnie w czwartek 0 1 w nocy, przez co nie poszłam do szkoły. W piątek było odbieranie świadectw i "chwalenie się" nim rodzinie, a dzisiaj zabieram się za posta. 

Tak jak wspominałam, we wtorek pojechałam do Warszawy. Jedynym celem wyjazdu było pozwiedzanie naszej stolicy. Jak możecie zobaczyć na zdjęciach, pierwszy dzień były brzydki i deszczowy, dlatego fotografie są trochę ponure. Byłam na zamku królewskim, belwederze, grobie nieznanego żołnierza, stadionie narodowym, przy kolumnie Zygmunta i rzeźbie warszawskiej syrenki. Oczywiście nie mogło też zabraknąć Centrum Nauki Kopernika i niezdrowego jedzenia w McDonaldzie :) (Na swoje usprawiedliwienie powiem, że wszędzie chodziłam pieszo dlatego te trochę fast foodów to nic strasznego).











Drugi dzień pod względem pogody był sto razy lepszy. W południe było około 30 stopni. Przez blisko dwie godziny spacerowałam po parku koło Łazienek, spotkałam pięknie pozującą wiewiórkę i zrobiłam kilka zdjęć pawia z rozłożonym ogonem. Później wybrałam się do Pałacu Kultury i Nauki, gdzie na tarasie widokowym zrobiłam całe mnóstwo zdjęć. Po obiedzie (zgadnijcie, gdzie?) poszłam do Muzeum Powstania Warszawskiego, gdzie spędziłam naprawdę mega dużo czasu. Ostatnim przystankiem było Lotnisko Okręcie.









Serdecznie zapraszam Was na te blogi:

Mam też dla Was małą propozycję na lato klik  :)  Mam nadzieję, że się Wam spodoba.

Paulan



18 komentarzy:

  1. Chcialabym pojechac na taka wycieczke :)
    Piekne zdjecia!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Warszawa to śliczne miasto !

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne miasto ! Sama planuje je odwiedzić niebawem :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadę do Wawy w sobotę i też porobie duuzo zdjęc :)
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że podobała Ci się Warszawa, moje ukochane miasto <3! W Łazienkach jest super i Centrum Nauki Kopernika też!
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia. Nigdy nie byłam w Warszawie. ;]

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetne zdjęcia, też chciałabym pojechać do Warszawy, ale niestety mam strasznie daleko

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham spacerować po Łazienkach i Starym Mieście. To chyba moje ulubione miejsca w Warszawie. Fajnie jest jeszcze w Parku Skaryszewskim. :)

    Dziękuję za komentarz.
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Warszawa to bardzo ladne miasto !!

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjecia;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Ci wycieczki do Warszawy, ponieważ ja na razie nigdy tam nie byłam :c
    Z wszystkich miejscach, w których byłaś chciałabym być w Centrum Nauki Kopernika :D

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Robisz genialne zdjęcia :3
    http://angelus-lapsis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Odwiedzę Warszawę w sierpniu :)


    Za komentarz do dwóch najnowszych postów odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami oraz poklikam w bannery, jeśli masz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym się do Warszawy wybrała, by byłam tak 2 razy w życiu i nigdy na dłużej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! ♥ buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są przecudowne! :) Niedługo wyjeżdżam do Warszawy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Robisz śliczne zdjęcia! Ostatnio byłam w Warszawie, ale chętnie pojechałabym jeszcze raz:)
    Też widziałam tam wiewiórkę, a nawet trzy haha ona są bardzo oswojone, same za mną biegały :D
    Fajny post ;p

    Zapraszam do mnie, jeśli się spodoba- zaobserwuj :)
    http://juliaxiggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia! ;)
    Niedługo jadę do Warszawy do siostry!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ♥
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.