środa, 29 lipca 2015

Cały tydzień z blogerami - środa

Witam serdecznie! Mam na imię Natalia, mam 18 lat i mieszkam w niewielkiej miejscowości w województwie łódzkim. Na co dzień uczę się, podróżuje i spełniam swoje marzenia. Interesuję się  grafiką muzyką oraz fotografią. Tak, jestem gadułą i mam tysiące pomysłów na siebie, ale osoby, które znają mnie lepiej wiedzą, że miewam swoje humorki i potrafię w jednej chwili być wulkanem szczęścia i energii a po chwili siedzieć jak mały potulny miś. Uwielbiam wycieczki rowerowe, długie spacery, spontaniczne wypady i dobre książki.
Nie lubię fałszywych ludzi i grzybów. Często jestem leniwa ale mimo to pełno we mnie chęci do życia ♡
nelczik.blogspot.com - jest małą częścią mnie, blog został założony 30 maja 2015 roku. Jest to blog z kategorii lifestylowych: podróże, moda, uroda, styl, wnętrze, kuchnia. Miejsce bardzo kobiece, ale przecież fecotowi nie zabronię tu zajrzeć.
Mój blog, jak to fajnie brzmi. Takie moje miejsce, mój mały kawałek ziemi, o którym marzy każdy z nas. Pisanie bloga to niesamowite szczęście myślę dla każdego. Mogę z nim zrobić cokolwiek zechcę, co prawda komentują to różni ludzie, ale mogę głośno powiedzieć co myślę i nie boję się konsekwencji. Blogowaniem zajmuję się od kilku lat, miewałam chwile gorsze i lepsze usuwałam blogi, posty, zmieniałam nazwy i szablony. Nie dlatego że chciałam uciec po prostu nieraz nie dawałam rady, jednakże zawsze wracałam. Dlaczego? Bo kocham to co robię. Tego nie zmieni nikt ani nic.
Mam nadzieję, że zostaniecie tutaj na dłużej. Jeżeli chcecie być na bieżąco to zapraszam na mojego blogowego fanpage nelczik bloghttps://www.facebook.com/nelczik.blog?fref=ts

12 komentarzy:

  1. Wydajesz się być bardzo ciekawą osobą, już zaglądam na Twojego bloga :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cool look! Have a nice day :)

    If you comment my post, I will comment your five posts!
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem humorzasta. :D Na pewno wpadnę na bloga. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno śmignę na bloga :D

    http://zuzuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam humorki i jestem gadułą, haha :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miło mi dowiedzieć się czegoś o Tobie :)

    Zapraszam do mnie,
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na takie notki :)
    A co do humorków to chyba każdy je ma :D

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tak samo! super post!

    Zapraszamy na niesamowity fanfiction o Larrym! Jeśli się spodoba to zapraszamy do obserwowania bloga!

    http://50shadesoftomlinson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. tez mam humorki ;)
    Super blog będę zaglądać częściej :)
    poklikasz u mnie będę wdzięczna tu link -

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba kazdy tak ma , wgl bardzo interesujaca notka napewno jeszcze tu zajrze:)))))))
    ja dopiero zaczynam , moze wspolna obserwacja? zapraszam http://plaguee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :)
    Bardzo chciałabym odpowiedzieć wam wszystkim, ale troszkę zaspamowałabym Pauli blog. Dziękuję serdecznie za wszystkie miłe słowa, cieszę się, że wam się spodobało co dla was przygotowałam. zapraszam serdecznie. http://nelczik.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.