piątek, 10 lipca 2015

Kopiuj i wklej

Heji kochani!

Od jakiegoś czasu w komentarzach na różnych blogach (w tym na swoim) widzę pełno komentarzy-spamu. Wiem, że ta metoda istnieje już od bardzo dawna, ale ostatnio coraz więcej osób spamuje. Na początku widywało się tylko komentarze typu "Obs = obs?", czy "Świetny post/zdjęcia". Ostatnio  zaczęłam coraz częściej widywać taką wiadomość "Jesteś bardzo pozytywną osobą i to mi się w tobie podoba, na pewno będę tu czesto zaglądać :) obserwuje, mogę liczyć na rewanż? 
Mam do ciebie prośbę, jestem tu nowa i nie wiem, czy komuś podoba się to co pisze, możesz zajrzeć? Jeżeli masz jakieś wskazówki dla początkujacych blogerek, to z chęcią je przyjmę! Z góry dziękuję z całego serduszka i pozdrawiam". Być może spamerzy naczytali się tych postów o kopiowaniu i stwierdzili, że wymyślą coś dłuższego i to wystarczy...



Wiem, że to dość popularny temat, jednak w tym przypadku trzeba uświadamiać innych, że spamami daleko nie zajdą. Jeżeli mają bloga i widzą, iż ktoś "pisze" komentarze na tej samej zasadzie, a co za tym idzie, nie czyta postów, pewnie nie są z tego powodu szczęśliwi. Teraz nasuwa się pytanie, dlaczego oni sami używają metody "kopiuj, wklej"? Chcą, żeby inni blogerzy poczuli to, co oni? Jest to dla nich łatwiejsza forma zdobywania czytelników? Nie mam pojęcia. Każdy ma swoje motywy. Jeżeli czytasz tego posta, a jesteś osobą, która też często sięga po tą metodę, zastanów się teraz. Czy ty też chciałbyś mieć w komentarzach na swoim blogu 70% komentarzy na zasadzie "Fajny post"? Czy warto pytać inne osoby o obserwację tylko po to, żeby nabijać sobie liczbę czytelników, którzy już więcej nie odwiedzą Twojego bloga? Lepiej mieć 40 prawdziwych czytelników i własne zdanie na jakiś temat niż 500 fałszywych i cudze teksty wklejane na każdy napotkany blog bez przeczytania postu.



Proszę też o klikanie w ten link! klik (Znajdziecie pod nim koszulkę z poprzedniego postu)

Paulan

48 komentarzy:

  1. niestety u mnie też pełno takich komentarzy :(
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście niektóre komentarze widać,że spamowane są wkurzające. Jednak jak osoby proszą o jakąś pomoc,np w klikaniu linków to mi to nie przeszkadza,chętnie im pomogę :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/07/paczka-od-dresslink-stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń
  3. great post, have a nice weekend! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nikt nie lubi takiego spamu w komentarzach

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej właśnie denerwują mnie takie komentarze kopiuj-wklej. Ja zazwyczaj je ignoruję. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak. Tacy 'spamerzy' myślą, że jak napiszą trochę więcej w komentarzu (w sensie, że będzie on wszędzie ten sam) to po kłopocie. No właśnie! Najlepsze jest to, że oni nie chcą takich komentarzy pod swoimi postami. W sumie to mnie to nawet bawi ;) kliknęłam w link :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz w 100% rację zgadzam się <3

    zapraszam do mnie Mój Blog ------> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Do nich to nie przemawia, bo właśnie wolą mieć fałszywych obserwatorów i wiele wejść żeby mieć współprace. Przykre, ale taka jest najczęstsza logika :(
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  10. Też irytują mnie takie komentarze, z jednej strony jak ktoś pisze "fajny post" to nie wiem czy rzeczywiście go przeczytał i tak twierdzi, czy po prostu nie przeczytał tylko napisał,żeby sobie ułatwić.
    Przydatny i ciekawy post,może w końcu Ci spamerzy coś zrozumieją:)
    pozdrawiam i zapraszam ponownie do siebie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiadomo, że każdy chce jakoś zareklamować bloga. Ja na przykład czytam posty i zawsze napiszę co myślę. Każdy by chciał mieć wiernych czytelników i obserwatorów, lecz z tym zgadzam się że jest naprawdę ciężko. Nienawidzę komentarzy "fajny post, zajrzyj." , bo to naprawdę dziecinne. Pozdrawiam i życzę wierniejszych czytelników. Ja z chęcią zaobserwuję.

    http://kiri-blogg.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. masz cudownego bloga:)
    milo czyta sie posty, ja już obserwuje i licze ze sie odwdzięczysz
    zapraszam i pozdrawiam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. W blogosferze coraz częściej liczą się tylko cyferki, a nie prawdziwi czytelnicy. Szkoda mi takich, co piszą takie komentarze i też takich, co je dostają. Takie krótkie komentarze na swoim blogu najlepiej albo usunąć, albo zignorować.
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie jest mnóstwo takiego spamu, ale nic tego nie zmieni. Był, jest i zapewne będzie.; )
    Pozdrawiam, życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie:
    http://aguuuszka.blogspot.com/
    PS Jeżeli spodoba Ci się mój kącik w internecie, to byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś dołączyła do grona moich czytelników. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To jakaś ironia, bo nawet pod tym postem pojawiają się takie komentarze, o których tu mowa.
    No ale wracając do tematu to w pełni się z tobą zgadzam. Wydaje mi się, że niektórzy zdobywając fałszywych czytelników, chcą jak najszybciej nawiązać współpracę.

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  16. masz rację, niestety na to nie ma rady, takie komentarze pojawiają się wszędzie, nawet tutaj, mimo przekazywanej przez ciebie treści...

    OdpowiedzUsuń
  17. Spójrz na blogi i modzie/kosmetykach. 95% zbudowała swoją popularność na tego typu spamie. Obserwatorów jest dużo, bo po kilkaset, komentarzy też kilkadziesiąt czy powyżej stu, ale większość wygląda podobnie, jest złożona z kilku słów czy tej krótkiej propozycji właśnie. Nawet jeśli posty są dopracowane i ciekawe. Ja większą satysfakcję odczuwam z mniejszej, ale prawdziwej i wartościowej liczby. Ale tego nie wyplenisz, internet i spam to idealnie dobrana para.
    Pozdrawiam! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny post :)
    http://pineyx.blogspot.com

    *** oczywiście to był sarkazm.
    Cieszę się, że się natknęłam na tego bloga, bardzo podoba mi się jak piszesz. Ja mam podobnie, każdemu staram się odwdzięczyć komentarzem, ale jeśli widzę taki spam to nawet nie wchodzę na bloga - jaka osoba, taki blog. Tym bardziej, że niektórzy naprawdę starają się pisać starannie i ciekawie, mi posty zajmują ok. 2-3 godziny roboty + zdjęcia, dlatego wiem co czujesz, dostając takie komentarze. Trzymaj się, jeszcze niektórzy potrafią czytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na blogach co raz bardziej liczy się już, tylko ta cyferka obserwatorów. Jest to dla mnie czysty idiotyzm, bo jeżeli te osoby myślą, ze nikt się nie zorientuje to chyba się przeliczyli. 1000 obs i 5 komentarzy pod każdym postem? Żałosne. Wtedy już od razu każdy wie, że ta cyferka to za obs=obs.
    A najzabawniejsze w tym wszystkim to te komentarze spamy pod tym postem xD

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z postem w 100 %.
    Strasznie nie lubię, gdy ktoś napisze mi komentarz "fajny post" "fajne zdjęcia" , bo skoro pisze tylko o poście i o zdjęciach to świadczy o tym, że nie ma pojęcia o czym jest post. Czasami to aż bywa smutne. Raz dostałam komentarz, że jestem najlepszą blogerką itp nie będę przepisywać całego komentarza, weszłam na inny blog i ta sama osoba dodała ten sam komentarz, żadnej zmiany. Dość przykre to było. Każdy stara się, aby jak najlepiej napisać posta, poświęca na to multum swojego czasu, a inni tego nie potrafią uszanować. Cieszę się, że poruszyłaś ten temat. :) Pozdrawiam. :**
    http://oliviejulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też tak mam. Nie przeczytają, nie przejrzą tylko każdemu blogu, postowi wklejają to samo. Raz nawet mi się zdarzyło że ktoś mi pisał " cudne zdjęcia" a nie dodawałam żadnych :D
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie raz się spotkałam z tym takim, i w sumie jest to coraz bardziej wkurzające. :) Lub te komplementowanie a zaraz potem ''obs za obs? ''

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. oj prawda.. czasem czytam coś u siebie, cieszę się, a później natrafiam na taki sam komentarz na kolejnych blogach.. ;/

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. oj prawda :)
    pozdrawiam świetny blog będę zaglądać częściej

    Zaczynam współpracę z jedną firma i potrzebuje Twojej pomocy:) Czy mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się! Nawet nie wchodżę na blogi takich osób, bo denerwuję mnie, że nawet nie przeczytają notki tylko zrobią kopiuj-wklej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się! To brak szacunku dla kogoś kto długo się namęczył nad postem :)

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mądry post, aż chciało się czytać :)
    http://2ndhstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ciekawy post, milo sie czyta twojego bloga +piekne zdjecia;) bede wpadac czesciej
    zapraszam do mnie http://styledivision1.blogspot.com/ pozdrawiam i czekam na nowy post;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak, straszne uczucie. Dostajesz fajny komentarz, cieszy się serducho. Ktoś Cię docenił. A później chodzisz po blogach i odkrywasz, że na 50sięciu innych jest dokładnie ten sam. Ach. Boli.

    moje blogi: >> BEAUTY BEVST << | >> stelciak <<

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim zdaniem jest to brak szacunku dla autora bloga. Ktoś poświęca czas na napisanie posta, a inny, zlekceważy, pisząc ten sam komentarz na każdym blogu. Pozdrawiam!

    + Bardzo proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie tam denerwuje, gdy reklama bloga zabiera więcej miejsca niż komentarz do notki.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi to nie przeszkadza jak ktoś napisze tylko fajne zdjęcia , może też dlatego że dopiero zaczynam ;) no ale coż spamerzy będą zawsze i nic się z tym nie da zrobić:/
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://stachooowiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie komentowanie jest bezsensu...
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostatnio zauważam coraz więcej takiego "miłego" spamu :)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam taki spam. Po prostu aż chce sie pisać dla takich ludzi. Pierwszy rok blogowania wyglądał właśnie w ten sposób, a dopiero potem pojawił się na moim blogu ktoś normalny. Nie przejmuj się takimi komentarzami, olej je. Na pewno masz i będziesz mieć jeszcze wiele cudownych czytelników, którzy kiedyś sami zaczną cię bronić!


    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie takie komentarze strasznie wkurzają,wydaję mi sie,że takie osoby nawet nie czytają posta tylko robią wklej wkopiuj i jadą dalej tylko żeby mieć jak najwięcej wejśc na swojego bloga ;/


    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja ostatnio dostałam komentarz typu link do czyjegoś bloga i nic więcej, dosłownie brak słów.. To jest bezsensu i do niczego nie prowadzi ale takie osoby się nie zmienią :) Klik ! Pozdrawiam, http://skarbusiowa-garderoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo nie lubię tego, że ludzie tolerują obs/obs i mam o tym oddzielny post, bardzo nie lubię też braku oryginalności i napisałam o tym dziś więc zapraszam :)

    http://stylizacje-moda-uroda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgadzam się ! Niestety u mnie na blogu jest tego pełno :/ Chciałabym aby było inaczej lecz nie da się tego zmienić :) Nominowałam cię w pewnej akcji :) Miło by było jakbyś przyjęła :D
    modamuzykaija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. u mnie na blogu tez jest pełno takich komentarzy.. rzadko kiedy zdarza się perełka w postaci długiego i fajnego komentarza :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z festiwalowym lookiem ✌

    OdpowiedzUsuń
  41. Prowadziłam blogi kilka lat temu, i wtedy nie było takiego parcia na popularność. Ludzie prowadzili blogi z pasji, nie ze względu na zysk. Zakładając obecnego bloga zaczynałam od zera, i jakoś nie mam potrzeby posiadania milionów czytelników typu „obs/obs”. Piszę go dlatego, że mam ochotę podzielić się czymś ze światem. I wiem, że jeśli będę się rozwijać, i ulepszać bloga z czasem czytelnicy się pojawią. Masz absolutną rację, ale sądzę że takie osoby same zrozumieją, że to co robią jest słabe ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj spamerom typu kopij wklej to ja bardzo dziękuję.. Nie widzę w tym sensu... I co najgorsza widzę coraz częściej takie komentarze :(

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. na początku dziękuję za komentarz i wiadomość :)
    hohoho spamu w dzisiejszych czasach jest niestety pełno... nie wiem czemu ludzie tak bardzo pragną poczucia popularności, czy teraz naprawdę najważniejsza jest "liczba" - obserwatorów, komentarzy, lajków? chyba nie o to w tym wszystkim chodzi, nie rozumiem tego i mam nadzieję, że to ulegnie zmianie, bo pisząc komentarz na jakiś blogu (oczywiście po przeczytaniu danego posta) patrzę, a połowa to "super, ładne zdjęcia, obserwujemy, fajny wpis, blog" itp. masakra, naprawdę uwierzcie na słowo, że jest wiele ciekawych blogów i przeczytanie posta nie zajmuje dużo czasu i można się czegoś ciekawego dowiedzieć o jakiejś rzeczy, czy samym blogerze, także mniej spamowania, więcej wypowiadania się na konkretny temat! życzę wszystkim blogerom jak najmniej spamu :)
    + bardzo fajny design i posty (przeczytałam kilka wcześniejszych), obserwuję i pozdrawiam!

    http://sotiens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Też nie lubię komentarzy "kopiuj-wklej", jakkolwiek wydaje mi się, że teraz duża część blogów jest zakładana głównie ze względu na możliwość współprac z firmami/pisania postów za pieniądze i stąd te komentarze.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Teraz niestety większość komentarzy jest pisanych właśnie metodą kopiuj wklej...


    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  46. niestety tak było ze spamem jest i będzie...:/ Również uważam że lepiej mieć mniej obs za to bardzo wartościowych niż 500 których nie interesuje to co masz do powiedzenia..

    OdpowiedzUsuń
  47. Uhh, przykre to jest bo człowiek się stara, poświęca tyle czasu na stworzenie posta, bloga, chce żeby ludzi zainteresowała jego twórczość a tu większość osób, co zagląda tylko zostawia komentarz, nie czytając notki... :(
    Sama prowadzę bloga i wiem, ile pracy trzeba włożyć w niego.
    Pozdrawiam! :)
    Czy możesz poklikać w linki? Będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Uhh, przykre to jest bo człowiek się stara, poświęca tyle czasu na stworzenie posta, bloga, chce żeby ludzi zainteresowała jego twórczość a tu większość osób, co zagląda tylko zostawia komentarz, nie czytając notki... :(
    Sama prowadzę bloga i wiem, ile pracy trzeba włożyć w niego.
    Pozdrawiam! :)
    Czy możesz poklikać w linki? Będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.