wtorek, 21 lipca 2015

What's new?+ cały tydzień z blogerami




Heii ♥

Stwierdziłam, że po 5 tematycznych postach przyszedł czas na coś luźnego i spontanicznego :) Może napiszę, co robiłam przez ten czas? Co nowego u mnie?
Moje życie nie jest jakoś bardzo ciekawe i zalatane. Wakacje spędzam w rodzinnym mieście, co wcale nie oznacza, że nie może być fajnie i ciekawie. Z racji wakacji na nowo zaczęłam dużo czytać, a w moich letnich lekturkach znajdziecie takie tytuły jak "Gwiazd naszych wina" czy "Love, rosie", ostatnio bardzo popularne książki, oraz "Kroniki Wardstone", na których podstawie został nakręcony film "Siódmy syn".






Ostatnio zostałam też nominowana przez Aleksandrę z bloga http://modamuzykaija.blogspot.com/ do akcji pomagającej poznać nowe osoby i ich blogi :) W blogsferze istnieje wiele wspaniałych blogów, o których wiele osób nie ma zielonego pojęcia, a to przedsięwzięcie ma pomóc nam w odkryciu nowych, interesujących blogów.
Jest to akcja pod tytułem "Cały tydzień z blogerami".
Oto zasady akcji:
1. Bloger, który zainteresowany jest tą akcją zaprasza innych np. poprzez meila i zaprasza ich do napisania posta o ich blogu, czyli pyta się czy dana osoba ma ochotę napisać notkę o swoim blogu, na naszym :)
2.Przed rozpoczęciem tego tygodnia należy wypisać osoby biorące udział.
3.Nie można jednak wyjawiać linku do blogów tych osób!
4.Do akcji należy nominować co najmniej jedną osobę.
Oto moja lista osób na tydzień 27.7 - 2.8  (niestety z pewnych względów akcja ta na moim blogu będzie trwała nie 7, a tylko 5 dni. Mam nadzieję, że zrozumiecie ♥)

Poniedziałek - Under
Wtorek - Nishka & Niewidoczna
Środa - Nelczi
Czwartek - Paulina
Piątek - Natalia





Zapraszam też na mój fanpage :) klik

31 komentarzy:

  1. super blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    WISH LISTA

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam love rosie, ale póki co oglądałam tylko film;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam obie te książki. Są super!
    ---------------------
    Proszę o kliknięcie w chociaż jeden link u mnie :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do książek, to za tymi nie przepadam. A co do akcji - bardzo fajny pomysł! :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się jest kreatywnym, to zawsze się czymś można zająć :P

    OdpowiedzUsuń
  6. nie oglądałam ani nie czytałam Love Rosie a słyszałam wiele pozytywnych komentarzy :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam książkę ''Gwiazd naszych wina''! Ciekawa akcja, zobaczymy co z tego wyjdzie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta akcja z blogami jest intrygująca i dość ciekawa :) Może być niezła zabawa
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o takiej akcji
    fajna sprawa :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam obie ksiazki :)
    Moze obs za obs? Zapraszam do mnie :) http://karolazzle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przypadły mi do gustu książki, które wymieniłaś. Nie do końca mój typ.
    Świetna ta akcja. Ciekawa.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Filmy oba widziałam i polecam :))
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam książkę "Love, Rosie" i "Gwiazd naszych wina". Obie są świetne. Jeśli mogę to z chęcią polecę Ci książkę "Papierowe miasta" również John'a Green'a ;)

    www.malwa-ina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Przy najbliższej okazji na 100% po nią sięgnę :)

      Usuń
  14. uwielbiam te książki :)
    fajny pomysł z tymi wpisami :D

    http://pineyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa akcja :) Muszę wreszcie obejrzeć "Love, Rosie".

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne :)
    Poklikałabyś u mnie ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/07/dresslinkcom.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow I am in love with your blog, thanks for sharing:) Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam na filmie "Gwiazd naszych wina" polecam film,a co do "love rosie" to miałam przeczytać książkę i chyba się w końcu za nią wezmę:)
    super pomysł z tą akcją:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł z tą akcją. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna akcja, może wezmę udział!

    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  21. Książek co prawda nie czytałam, ale oglądałam oba te filmy i muszę przyznać, że są świetne! :)
    Pozdrawiam,
    Hanyvia(click) :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Książek co prawda nie czytałam, ale oglądałam oba te filmy i muszę przyznać, że są świetne! :)
    Pozdrawiam,
    Hanyvia(click) :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia, muszę przeczytać :)

    Zapraszam na nowy przepis
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  24. oglądałam te filmy ale jakoś nie są w moim guście, a Love Rosie znam bo pierwszy tytuł tej książki to "Po drugiej stronie tęczy".

    Buziaki
    http://alexamariani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna sprawa z tą akcją, a akurat nigdy o niej nie słyszałam.

    moje blogi: >> BEAUTY BEVST << | >> stelciak <<

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie czytałam tych książek, ale oglądałam filmy nakręcone na ich podstawie i bardzo mi się podobało :) Poza tym fajny pomysł z tą akcją :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna akcja :)
    miałam zamiar obejrzeć Siódmego syna, ale jeszcze tego nie zrobiłam :)
    tych książek też nie czytałam, ale oglądałam filmy :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. wszyscy mówią o tych książkach (bądź filmach na ich podstawie), a ja jeszcze ich nie przeczytałam ani obejrzałam! muszę się za to zabrać :) i jeszcze raz wraz dziękuję wraz z współtwórczynią za możliwość uczestniczenia w akcji! pozdrawiam cieplutko :)

    http://sotiens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.