piątek, 23 października 2015

Moje jesienne 'must have"


Heii!

Jesień zaczęła się już na dobre. Nie wszyscy lubimy tę depresyjną porę roku, ale jest kilka rzeczy, które mogą nam ją uprzyjemnić :)



Ciepła herbata

Wieczory z ciepłą herbatą... Chyba najprzyjemniejszy plus jesieni. Kto z nas nie lubi siedzieć przykryty kocem i popijać herbaty? (OK, może być kawa).

Książki

Pijąc herbatę możemy też czytać książki. To doskonały sposób na zrelaksowanie się po całym dniu szkoły i nauki. Jeżeli nie jesteście fanami czytania - możecie obejrzeć ulubiony film/serial.


Na tym zdjęciu coś nie widać jesieni :)

Ciepłe swetry

To kolejna rzecz, którą uwielbiam jesienią (i zimą). Sama jestem w posiadaniu jakiś 7 sztuk. Ciepłe, wygodne z (zazwyczaj) miłego w dotyku materiału. Mój numer 1 na jesiennej liście ulubieńców :)

Przeglądanie Instagrama i innych aplikacji

Znowu przenosimy się na kanapę, otulamy kocem i sięgamy po telefon. Jest już dość ciemno, a za oknem pada deszcz. W takich sytuacjach nie jestem w stanie zrobić nic pożytecznego, dlatego zaczynam przeglądać różne aplikacje. Oglądanie zdjęć z Instagrama czy Tumblera potrafi bardzo poprawić humor :)


A co Wy lubicie robić jesienią?

Tumblr - klik
Instagram - @paulanblog (pasek boczny)

31 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post. Do moich jesiennych must have zaliczyłabym jeszcze dobry serial, kocyk i kubek kakao - idealne połączenie! ;3 Klimatyczne zdjęcia. ;)
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :)
    Nie lubie jesieni dlatego moim must have jest także ciepła herbata , swetry ale dodatkowo serial , kocyk i przyjaciele :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za jesienią... dlatego herbata to coś co mi prawie cały czas towarzyszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne sposoby na jesień.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię jesień, ze względu na długie wieczory podczas których mogę na spokojnie usiąść, nadrobić serial czy po prostu się ponudzić. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bardzo lubię swetry, a jeszcze bardziej bluzy. No i długie spodnie.
    W końcu nie będę się musiałam martwić czy schylając się nie widać mi połowy tyłka, lub czy ogoliłam dzisiaj nogi XD
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie herbata jest obowiązkowa na jesień! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super post:D osobiscie kocham jesien tak naprawde sama w obie a pomysly ktore podobas tylko jeszcze bardziej ją ulepszają :D
    styledivision1.blogspot.com zapraszam do siebie w ostatnim poscie takze pisalam o jesieni i tym co lubie wtedy robic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książki + herbatka mmm :3
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam jesienią czytać książki i nadrabiać serialowe zaległości, w końcu jakoś trzeba wykorzystywać te długie i chłodne wieczory. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam te posty o jesieni i dochodzę do wniosku, że jestem jedyną osobą,
    która nie ma jakichś "jesiennych zwyczajów" xD
    Pozdrawiam :)

    http://andrew-scott-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie herbata i dobra książka są niezbędne jesienią,ja bym dodała jeszcze gorącą,relaksującą kąpiel ;)
    www.domilovess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Książki i herbata w jesienną pluchę wymiatają! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak herbatka najlepsza na zimne wieczorki :*
    Pozdrawiam i zapraszam :
    http://rebelownlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę że jestem zbyt leniwa do "czytania książek", co do ubioru to ubieram się w to co jest xd. Co do jesieni to podoba mi się ten depresyjny nastrój. Z reguły nie jestem wesoła a jesień to zdecydowanie moja pora roku.

    zapraszam na chwile adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kocham właśnie takie wieczory coś al'a czytanie książki ( jak będzie mi się chciało ), ciepła herbatka, kocyk i oczywiście świeczki. Ahh! Wymarzony, jesienny wieczór :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesień to pora roku, którą najchętniej bym przespała, ale niestety się nie da. Ratują mnie skarpetki, koc i herbata.
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. herbatka, książka i ciepły sweterek to zdecydowany jesienny niezbędnik :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Swetry w jesienną pogodę są najlepsze! Ale czasami fajnie jest też poczytać książkę pijąc herbatę ;)
    Nasz blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam herbatę, swój kocyk i dobrą książkę :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam pić gorącą herbatkę z miodem i cytyną,leżąc pod ciepłym kocem <333
    Zapraszam do nas na haul :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubie jesieni masz racje, ze niektórzy uważają ją za depresyjną pore roku.
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?
    3maj się :)
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealne must have, bardzo podobne do mojego :)

    Zapraszam na rozdanie!
    ROZDANIE-klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja osobiście za bardzo nie lubię jesieni :)

    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesień to moja ulubiona pora roku! A bez swetrów, gorącej zielonej herbacie i książkach się nie obejdzie. ;)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. W sumie uwielbiam robić te wszystkie rzeczy, ale szczególnie chyba tą ostatnią :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi też jesień kojarzy się z ciepłą herbatą, choć tak naprawę to piję ją cały rok :)

    http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojj tak grube sweterki i książki idealnie! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. mam taki sam must have na jesień:)

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  30. MI oprócz sweterków potrzebne są jeszcze rękawiczki :)
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.