wtorek, 19 stycznia 2016

Nie dam rady...

Życie i blog mnie przerosło. Ostatnio ubywa mi czytelników, pomysłów na posty i przede wszystkim chęci czy motywacji do blogowania. Moje życie też stało się dla mnie czymś okropnym. Z niczym nie daję sobie rady. Oceny idą w dół, na nic nie mam ochoty. Nie wiem, co będzie z blogiem. Na jakiś czas przestanę go prowadzić. Mam nadzieję, że zrozumiecie...




Teraz zobaczymy, kto przeczyta całego posta, a kto skończy na pierwszej części i w komentarzach będzie pisał, że oczywiście rozumie zawieszenie bloga, życzy mi powodzenia itp. :) Oczywiście podałam mały przykład osoby, która dawno straciła wiarę w siebie i w dobrą przyszłość. W tym poście postaram Wam się udowodnić, że trzeba w siebie wierzyć i nigdy się nie poddawać.
To podstawa! Umiesz jeździć na rowerze? Żeby to osiągnąć też musiałeś wierzyć, że w końcu Ci się uda - gdyby nie ta wiara, do dziś byś tego nie umiał. Tak jest ze wszystkim. Jeżeli uwierzyłeś, że nauczysz się jeździć na rowerze, to dlaczego nie miałbyś wierzyć, że będziesz dobrze rysować, tańczyć, czy że spełnisz marzenia?

Obiecuję, że następna sesja nie będzie na tle mojej ściany :D

Uwierzyłeś? Teraz muszę Cię ostrzec. Na Twojej drodze nieraz  spotkasz Zwątpienie i Chęć Poddania Się, które będą próbowały odwieść Cię od dotarcia do celu. Moja rada: Nie słuchaj ich i rób swoje. Nikt nie mówił, że droga do osiągnięcia czegoś będzie miła i krótka. Do końca wędrówki niejednokrotnie będziesz posuwać się małymi kroczkami, ale każda chwila, która przybliży Cię do celu, będzie Ci sprawiała dużo radości. Przy odrobinie chęci, determinacji i cierpliwości osiągniesz wszystko, czego chcesz - ale najpierw uwierz w siebie. 




51 komentarzy:

  1. Zgadzam się! Najważniejsze to wierzyć w siebie i rzetelnie brnąć do celu! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo wiara w siebie to podstawa ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, też ostatnio zaniedbalam bloga bo stwierdziłam że się nie nadaję, usunęłam stare posty a potem stwierdziłam że spróbuję jeszcze raz i mi jakoś się udaje go prowadzić pozdrawiam i zapraszam do siebie;) agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha ;D Lubię takie lekkie prowokacje, która Ci mimochodem w tym poście wyszła ;D Sugeruje się w pierwszym zdaniu temat, a później piszę się coś nieco innego. I wtedy widać, kto Cię naprawdę czyta. Miałam kiedyś taką sytuację, że dostałam komentarz od pewnej blogerki, że wyglądam super. Fajnie. Tyle, że pisałam tego bloga całkowicie anonimowo. Nevermind. Zbaczam trochę z tematu. Wiara w siebie jest dobra, ale bez przesady - trzeba znać też swoje mocne i słabe strony i się nie pchać tam, gdzie się zwyczajnie taki człowiek nie nadaje, bo później są takie kwiatki, jak np. Gracjan Roztocki ;) We wszystkim ważna jest równowaga! :)

    Zapraszam do siebie: klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tą "prowokacją" na początku! Wiara w siebie jest bardzo ważna. Trzeba robić to co się kocha! A jeśli zwątpimy i upadniemy trzeba się podnieść i uwierzyć :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieraz upadamy, ale trzeba wstać i iść dalej no nie? :D
    nie warto się poddawać ^^

    http://wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana upada sie, poprawia koronę i zapier**** :D cudowny post haha, obserwuję i pozdrawiam :*

    http://lovely-july-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy droga do celu nie jest łatwa i przyjemna, ale nie można się poddawać. Trzeba wierzyć w to, że nam się uda :D.

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą. Bez wiary w siebie nic nie zdziałamy ;)

    ☃ czarnakawaa.blogspot.com ☃ ❄KLIK❄

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z tym, żeby nie słuchać innych i robić to co naprawdę chcemy. To jest przecież nasze życie, nasze sukcesy, nasze porażki. To my się będziemy uczyń na naszych błędach , a nie ktoś inny.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nikt się nie dal wkręcić jak narazie :D
    W niczym nie można się poddawać bo że niby coś wymaga za dużo czasu , czas i tak uplynie albo ,że jesteśmy w tym slabi , ważne że się staramy i dążymy abysmy byli lepsi :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta prowokacja... Najlepsza na świecie :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://zuziaforstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nie warto się poddawać ;)

    zapraszam na nowiuteńki post! :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz całkowitą rację, wiara w siebie i ciężka praca, i wszystko jest możliwe :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Na początku się przestraszyłam że kolejna osoba odchodzi z blogosfery a tu taki ładny wkręt haha. Trzeba wierzyć w swoje możliwości i nie poddawać się nigdy :)
    http://anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam, że kiedykolwiek zawiesisz bloga, ale rozumiem twoją sytuację. Masz rację! Warto wierzyć w siebie. :D

    http://patrvcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie bywają trudne chwile ale trzeba je zwalczac :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super blog!!!
    zapraszam do mnie: http://normal-unnormal-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Już myślałam, że pierwszą część piszesz na serio.
    Ciekawe porównanie do jazdy na rowerze. Piękne słowa ♥

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Co raz częściej widzę na blogach coś w stylu tego, co pojawiło się u ciebie na początku (spokojnie, przeczytałam całość!♥). Tak jak napisałaś, na naszej drodze często spotykamy przeszkody, ale trzeba sobie z nimi dawać radę :D


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy nie należy się poddawać, gorszy czas musi minąć ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny post! Jestem ciekawa ile osób przeczytało tylko wstęp haha! Ja staram się nigdy nie poddawać :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna zmyłka, ja należę do osób, które posty czytają całe :) Jak najbardziej się zgadzam, nie wolno się poddawać! A potem, kiedy się nie poddamy i wszystko ogarniemy to możemy być z siebie tylko i wyłącznie dumni :)
    Zapraszam! BLOG I ASK

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiara w siebie jest w naszym życiu bardzo ważna :) Pozdrawiam!
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie można, się poddawać, myślenie pozytywne jest najważniejsze ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. masz rację, wiara w siebie to podstawa! bardzo motywujące, chociaż po wstępie myślałam, że przestaniesz prowadzić bloga, haha. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie wolno wmawiać sobie, że nie da się rady, bo właśnie wiara w siebie to połowa sukcesu :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawy post :)
    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nieraz ciężko uwierzyć w siebie ;/

    bajeerancko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nabrałaś mnie :D
    Jazda na rowerze, u mnie było to tak, że w pewnym momencie mój tata puścił mnie, a ja, wierząc, że nadal mnie asekuruje, pognałam do przodu :D Wiara czyni cuda. :) /K
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Love the layering! xx

    www.adaliascloset.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy post ;) Przeczytałam całego =)

    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Przeczytałam cały post i bardzo mi się spodobał , bardzo ciekawie piszesz :)
    Wspólna obserwacja ?Jeśli tak zapraszam do siebie:**
    Pozdrawiam ciepło :**
    http://angelikamichalak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny pomysł na sprawdzenie kto czyta :) Dokładnie, mi powtarzali mat-fiz taki trudny, nie dasz rady. I co? Daję radę :)
    Pozdrawiam Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  35. Cześć, razem z Sylwią nominowałyśmy cię do LBA jeśli nie chcesz brać udziału to przepraszamy najmocniej ;) Jednak zachęcamy do wzięcia udziału! Pozdrawiamy!(Naturalnie przeczytałam całą notkę i świetny miałaś pomysł by dowiedzieć sie czy ktoś czyta cały post czy tylko pisze ,,sliczne zdj, fajny post..,,)
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie wyglądasz,uwielbiam szare sweterki. :)

    Obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Dokładnie! Trzeba w siebie wierzyć!
    Obserwuję, liczę na rewanż :)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapraszam do konkursu: *KLIK*. Do zgarnięcia są trzy nagrody, w tym bon do Zary! a zadanie konkursowe jest bardzo proste! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. super zdjecia, inspirujące:) a wierzyc w siebie trzeba zawsze, fakt, zapraszam tez do mnie na www.lipsonheels.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny pomysł z tym na początku, dzięki temu widzisz kto czyta całość:) Wiara w siebie jest bardzo ważna!

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Nowy wygląd bloga: www.twinslife.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  41. dokładnie, wiara w siebie jest bardzo ważna ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny wpis! Twoje posty są ciekawe i inspirujące!
    Ja dopiero zaczynam! www.butshefancy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Wiara w siebie jest bardzo ważna. Bez tego do niczego nie dojdziemy. To fundament naszej przyszłości.
    Bardzo fajny post.
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. super wyglądasz , głowa do góry i nie załamuj się :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz rację, wiara w siebie jest podstawą do sukcesu ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie podawaj się głowa do góry pozdrawiam i zapraszam do mnie http://myblog69141.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny pomysł, przynajmniej wiesz kto przeczytał całego posta ;p

    Obserwacja za obserwację? :

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziękuję Wam za tak pozytywne komentarze, kochani :) Bardzo się cieszę, że nabrało się tylko kilka osób :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo podobała mi się końcówka posta o tym,że nie wolno się poddawać ;)

    ~~~~*~~~~
    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.