niedziela, 31 stycznia 2016

Warto...




Blog? Bardzo chciałabym go mieć, ale się boję. Co będzie, gdy dowiedzą się o tym moi znajomi? Maciek ze swoją paczką będą mi jeszcze bardziej dokuczać. Wolę nie ryzykować.

Blog? Po co? Jestem nielubiana i ignorowana przez innych. Co blog mógłby w tym zmienić? Zamiast obserwatorów miałabym hejterów.

Blog? Nie mam po co próbować. W życiu nic mi się nie udaje i blog pewnie nie byłby wyjątkiem. Po tygodniu przestałabym pisać, lub nie wytrzymałabym hejtów, które na sto procent pojawiłyby się pod wpisami. Mam dość zawodów.




Tak właśnie uważa bardzo dużo ludzi. Boją się zakładać blogi, bo przecież może się zdarzyć tyle "niefajnych" rzeczy... Niestety nie zauważają tego, że wypatrują samych minusów. 


A co z pozytywami?!

~pisząc bloga rozwijasz swoją twórczość i kreatywność
~ćwiczysz ortografię i interpunkcję, chociaż tak naprawdę o tym nie myślisz
~możesz dzielić się z innymi swoimi pasjami
~każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na twojej twarzy
~możesz wypowiedzieć się na dany temat, a potem czytać opinie innych  w komentarzach
~blog to Twoje własne miejsce w sieci
~możesz poznać wielu nowych, wspaniałych ludzi
~to Twój internetowy pamiętnik - w każdej chwili możesz cofnąć się do postów sprzed roku

Na bluzie pisze 'Blogger', ale moje złośliwe włosy trochę go zasłoniły :)

To są tylko te główne plusy posiadania bloga. Jeżeli trochę byśmy się wysilili, znaleźlibyśmy jeszcze mnóstwo innych, mniej ważnych/widocznych pozytywów. 
Nie warto bać się opinii innych. Jeżeli lubicie pisać bloga, nie powinniście przestawać tylko dlatego, że ktoś inny się z tego śmiał i nie rozumiał Twojego hobby. Jeżeli coś mu się nie podoba, to jego problem, a my dalej mamy iść do przodu i robić swoje.


Zapraszam Was też do dodawania mnie na snapie --> paulanblog. Założyłam go kilka dni temu, ale codziennie dodaję coś nowego :)
W komentarzach napiszcie swoje nazwy, żebym ja również mogła Was 'zaobserwować' :)

48 komentarzy:

  1. zawsze lepiej widzieć plusy a nie miliony minusów ;) trzeba próbować swoich sił.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze trzeba skupiać się przede wszystkim na pozytywach ! :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam obawy przed założeniem bloga, ale w sumie raz się żyje. Nie wolno się przejmować innymi. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uważam, że warto mieć bloga. Wiadomo, każdy przed założeniem miał jakieś obawy, ale nie warto się tym przejmować.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uważam, ze warto mieć bloga :)
    Gdy zakładałam mojego bloga, to myśłałam, jak to będzie, a teraz ciesze sie z tylu nowych czytelników i nie tylko ♥
    Cornellia-Blog→Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  6. przed założeniem bloga tak właśnie myślałam, ale się przełamałam :). Teraz jestem dumna z tego, że go mam :D
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale też trzeba przyznać, że nie każdy na blogera się nadaje i może właśnie takie wątpliwości są tego pierwszym znakiem ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  8. Madrze napisane! Sliczne zdjecia <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba każdy ma jakieś tam obawy przed założeniem bloga. Ale warto się przełamać i spróbować. Kto nie ryzykuje ten nie ma.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie miałam żadnych problemów, czy obaw przed założeniem bloga. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem hejty powinno się traktować z dystansem:)

    allofmonika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Posiadanie bloga to jedna z lepszych rzeczy, które mnie spotkała :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie warto jest mieć bloga i na ten temat mogą się wypowiadać właśnie my ,,blogerzy''. Zwykli ludzie czytający tylko te blogi w sumie nic o tym nie wiedzą..
    Cieszę się, że mam bloga! To jedna z moich pasji <3

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam takie same obawy, jednak teraz wiem, że było warto.


    Emily-kalinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie żałowałam że założyłam bloga, nawet przez myśl
    mi to nie przeszło. Blog to najlepsze co mogłam zrobić
    i zachęcam każdego by spróbował blogowania :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym zaprosić Cię na mój blog fanowski o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Mam nadzieję, że spodoba Ci sie mój blog . Będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz mojego bloga, oczywiście odwdzięczę się tym samym.
    Wykonuję również szablony, więcej informacji na moim blogu :) Pozdrawiam
    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas dużo osób co nie mają bloga mają taką bluzkę ;)

    Mój blog
    Mój kanał

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety większość osób skupia się na tych minusach, zamiast widzieć te wszystkie piękne rzeczy wokół siebie.

    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy zaczynałam blogować, to nie było takich problemów :)
    Zapraszam do siebie: klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak na prawe to najgorsze jest nastawienie Twoje a nie innych
    Ja np sie przelamalam i sama powiedzialam kolegom ze nagrywam na Youtube :))
    Fajny post i zdjecia!! ^^

    Obserwujee

    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna czapka !
    zapraszam na nowy rozdział jeśli ci się spodoba zaobserwuj http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Czapka jest fantastyczna :)
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zupełnie się z Tobą zgadzam :)
    Ja dopiero zaczynam! Zapraszam do czytania i obserwacji! www.julia-korocinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Sama myślałam bardzo negatywnie przed założeniem bloga, ale w odpowiednim czasie się ogarnęłam i zobaczyłam ile pozytywnych rzeczy może mi to przynieść, tak więc teraz nie mam zamiaru się poddawać i kimkolwiek przejmować, bo nie warto :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się z tym co napisałaś ;) snapchat : kotek1331
    obserwuję :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Plusów jest o wiele więcej niż minusów. Zresztą warto załóżyć bloga jeśli się tego naprawdę chce i mieć gdzieś zdanie innych negatywnie do tego nastawionych :)
    anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja początkowo również skupiałam się na samych minusach i strasznie się bałam, ale zaryzykowałam i zaczęłam myśleć pozytywnie. Teraz jestem mega dumna, że mam bloga :)
    Świetne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam,
    http://peeegi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny wpis! Nie ma czego się bać w blogowaniu jeżeli komuś na prawdę na tym zależy.

    mój snap: pw_blondynki ZAPRASZAM! :)

    Pozdrawiam i zapraszam true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz świetnie w tej stylizacji :)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. masz dużo racji, ale jeśli ktoś nie chce zakładać bloga, to oznacza, że nie jest do tego gotowy, więc po co go zmuszać? gdyby chciał pisać, to by pisał.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pisałam tu o osobach, które nie chcą pisać, tylko o tych, które chcą, ale mają obawy :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  31. masz rację, jednak jeśli nie ma się pomysłu na bloga, nie powinno się go zakładać, takie jest moje zdanie :D Aczkolwiek bardzo fajny post i świetna stylizacja (ta czapka <3)
    always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Od dawna myślałam o pisaniu bloga i w końcu się za to wzięłam. Początki są trudne..
    Obserwuję. :)
    http://alisjas-journal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Tacy już jesteśmy, że się boimy, ale akurat blog to świetna sprawa. Warto go założyć i codziennie cieszyć się z niego, a później wspominać i patrzeć jak bardzo rozwinęliśmy się dzięki niemu :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. jakie śliczne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna bluza! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale śliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo motywacyjny post :). Ja piszę anonimowego bloga, bo nie specjalne chcę żeby dowiedzieli się znajomi. Ale nie przeszkadza mi to, że nie pokazuje swojej twarzy. Najbardziej do pisania bloga zachęciło mnie to, że będę miała swoją własną mini stronę internetową (miejsce w sieci), to wspaniałe.
    toowildperson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. cudowny post :) zamierzam już od dawna stworzyć coś podobnego :)

    http://lovely-july-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Trzeba próbować nowych rzeczy a nie zamykać się na świat :)

    divine-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja powiem szczerze, że gdy zakładałam bloga w ogóle nie przejmowałam się hejterami. W blogowym świecie jest ich bardzo mało. Świetna bluza! U mnie na blogu pytałaś się o mój aparat, jest to Canon EOS 1200D :) Pozdrawiam :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Te wszystkie minusy tyczą się mnie tak samo myślałam i nadal myślę co będzie gdy dowiedzą się moi znajomi.

    OdpowiedzUsuń
  42. Te wszystkie minusy tyczą się mnie tak samo myślałam i nadal myślę co będzie gdy dowiedzą się moi znajomi.

    OdpowiedzUsuń
  43. ładnie wygladasz :) Zapraszam do mnie, moze wspolna obserwacja ? http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.