niedziela, 13 marca 2016

Antystresowe kolorowanki


Kolorowanki dla dorosłych coraz bardziej podbijają polski rynek. Możemy je znaleźć w większości kiosków czy księgarni i w końcu wydaje nam się, że wszystkie są do siebie podobne, a co za tym idzie - mało oryginalne. Nieprawda! Pośród wielu, być może rzeczywiście podobnych do siebie kolorowanek, znajdują się prawdziwe perełki. Ostatnio od wydawnictwa Kaktus dostałam dwa diamenciki spośród antystresowych kolorowanek.




PARYSKI TYDZIEŃ MODY. Książka kolorowych zakupów.


Książka „Paryski tydzień mody” zawiera pełne uroku, gotowe do wypełniania kolorem ilustracje eleganckich, ale i dziewczęcych strojów oraz modowych dodatków nie tylko z francuskich wybiegów. Wszystko zależy od twojej wyobraźni – baw się i relaksuj, dobierając wzory i kolory. Od geometrycznych zawijasków po kwiatowe stylizacje czy poetyckie arabeski… – wybór należy do ciebie!

♥♥♥


W kolorowance "Paryski tydzień mody" znajdziecie wiele fasonów i wzorów ubrań, które możecie pokolorować i ozdobić według własnego pomysłu. Po ciężkim dniu w szkole czy pracy zawsze możemy po nią sięgnąć i zrelaksować się. Wystarczy "Paryski tydzień mody", kredki i wyobraźnia :D Książka jest bardzo kreatywna i nadaje się szczególnie dla osób lubiących modę i projektowanie odzieży.


Troszkę kiepska jakość = złośliwość aparatu. Zdarza się :)

PTAKI I MOTYLE. Kolorowy świat przyrody.


Uwolnij swoją kreatywność i zatrać się w niezwykłych ilustracjach z bujnego, bogatego w kształty i barwy świata przyrody. Dzięki poetyckim rysunkom, gotowym by wypełnić je kolorem, zapomnisz o troskach życia codziennego.

♥♥♥

Lubisz przyrodę, a kolorowanie sprawia Ci dużą przyjemność? W takim razie coś dla Ciebie mam. "Ptaki i motyle. Kolorowy świat przyrody" to książka z dużą ilością ciekawych wzorów, motyli i ptaków. Wiosną i latem możemy wziąć tę kolorowankę i kolorować ją w ogrodzie, a od czasu do czasu zrobić sobie przerwę i poobserwować ptaki czy... motyle :)
Pamiętajmy też, że obie te książki świetnie nadają się na prezent dla kogoś z rodziny czy przyjaciół :)



53 komentarze:

  1. Jeej! Te kolorowanki są cudowne. Jedna z moich koleżanek strasznie się wciągnęła w te kolorowanki, koloruje je dosłownie wszędzie. Wychodzą jej naprawdę niezwykłe arcydzieła. Super post. :*
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. O cudne są! Ja na swoje jeszcze czekam, dawno dostałaś ?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o nich nie raz, jednak nie są dla mnie ;p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolorowanki! Super paw *.*

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio powoli przekonuję się do tego typu kolorowanek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te kolorowanki! Muszę kiedyś kupić! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne,mam zamiar zakupić

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne są takie kolorowanki, ostatnio sama kolorowałam idealne na odstresowanie.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio zatęskniłam za kolorowaniem i zamierzam kupić sobie kolorowankę;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  11. Pawia bym pokolorowała! Słyszałam coś o takich kolorowankach, ale jeszcze się nie rozeznałam w temacie :D
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam do Ciebie wielką prośbę, czy mogłabyś poklikać we wszystkie ,,KLIK,, w moich 2 postach, jest to dla mnie mega ważne. Zawsze się odwdzięczam:* http://macreateart.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist-2.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/wishlist-wholesalebuying.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy post. Nigdy nie miałem do czynienia z takimi kolorowankami :( Szczerze to chyba bym zwariował kolorując takie malutkie cos


    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kolorować muszę przyznać. Już słyszałam o tych kolorowankach, ale nie jestem pewna, czy by mnie one odstresowały, czy tylko jeszcze bardziej zirytowały, jakby mi coś nie wychodziło. :D

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nigdy nie ciągnęło mnie do tych książek. Jednak te twoje (odbiegające od standardowych) wydają się całkiem ciekawym zajęciem. Gdy zobaczę jakąś ciekawą książkę tego typu to na pewno kupie.
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super sa te kolorowanki :D
    Mój blog:
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. o słyszałam o tym, fajne to jest xd

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam propozycję współpracy z firmą Oriflame dla ciebie ;) Ostatnio też dołączyłam do dziewczyn. Oferta dotyczy promowania sklepu internetowego, Jednym z obowiązków jest reklama- testowanie produktów, wyrażanie opinii, firma ma własny system szkoleniowy na menadzerow i dyrektorow. Można na tym nieźle zarobić :) Ty decydujesz ile pracujesz :D
    Jeśli chciałabyś więcej informacji to napisz do mnie na e-mail lub na facebooku :D Dane znajdziesz na moim blogu ;)

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Fenomenalne kolorowanki *.* Pozdrawiam :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe te kolorowanki,sama bym się wciągneła w to :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten "paryski tydzień mody" wydaje się fajny :) również chciałam zawrzeć z nimi współpracę ale się nie udało :) więc gratki dla Ciebie ;)
    Mogę liczyć na klik w linki w nowym poście? Z góry dzięki :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/03/zamowienie-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne kolorowanki :) Ja posiadam "Harry Potter książka do kolorowania" Wiem, że to nie jest antystresowa, ale dla mnie jest świetna i może pomóc w stresie :)

    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie napisane, widać, że wkładasz serce w to co robisz i to mi się podoba, trzymaj tak dalej! będę zerkać częściej! ♥

    PS za poklikanie w linki z ostatniego postu, zaobserwuję Twój blog i zareklamuję w następnej notce♥
    ♥Last Dream By Me♥ *Klik*

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje kolorowanki nie działają na mnie antystresowo, ale za to umilają czas na nudnych wykładach :)

    xaniell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszyscy tak polecają te kolorowanki,że muszę w końcu je wypróbować;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. muszę w końcu je wypróbować :)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi się bardzo podoba kolorowanka z serii Harry Potter
    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. kolejny świetny post, ale mam pytanie:)
    obserwuję cię od dawna ale od kiedy blogujesz tak ogólnie?
    zapraszam do siebie, za komentarz/obserwacje będę wdzięczna! blog - klikaj!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł! Chyba zainwestuje w takie kolorowanki :D
    Pozdrawiam!

    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedyś rysowanie było moją pasją, teraz niestety nie mam na to czasu :p
    emkissfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super są te kolorowanki, chciałam sobie kupić, ale stwierdziłam, że nie będę mieć czasu.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dużo już słyszałam o właśnie takich kolorowanka.
    I to jest całkiem fajna rzeczy.
    Chyba nie długo muszę się w jedną zaopatrzyć.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham kolorowanki dla dorosłych :) Dołączam do grona obserwujących i zapraszam do siebie :) http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam kolorowanki! Moja pasja do tego zaczęła się zasadniczo niedawno, ale mam nadzieję, że nigdy się nie skończy :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  35. Super kolorowanki! Zabierają nasze złe myśli! :) :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Też mam te kolorowanki i po prostu je uwielbiam ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Paryski Tydzień Mody - świetna ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super! Koniecznie muszę jakąś nabyć szczególnie że idą święta i będzie więcej czasu wolnego :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne, też zamierzam sobie takie kupić :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  40. Tego pawia to chętnie bym pokolorowała :)

    OdpowiedzUsuń
  41. no widziałam w empiku te zestawy. same kolorowanki drogie nie są, ale kredki czy cienkopisy to cena woła o pomstę do nieba :D. ale ja żyje teraz w takim stresie (obrona pracy licen.), że mnie nawet kolorowanka nie odstresuje :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja uwielbiam antystresowe kolorowanki! Mam dwie, ale nie mam czasu ich kolorować dlatego leżą w kącie. Jednak kiedy natrafiłam na Twój post pomyślałam, że zaraz je wyciągam i biorę się do roboty :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. widziałam książke 365 dni bez stresu w empiku z kolorowankami dla dorosłych i kuszą, kuszą, jednak wydaje mi się, że nie będe miała na nie zbytnio czasu ; l
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki u mnie ? :) + może wspólna obserwacja ?
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Super post. :-) Bardzo lubię takie kolorowanki, na razie mam jedną zwierzęta. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajne są takie kolorowanki dla dorosłych, ostatnio coraz więcej ludzi je koloruje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.